De 1e poging is mislukt, ben vandaag ongi geworden
Balen Krabje!
Hi!
Vandaag is vriendlief jarig! Dus druk dagje…schoonouders zijn hier, dus wel gezellig. Vanaf 16uur een hoop bezoek…25 mensen! Maar wel gezellig.
Morgen hebben we echo controle ivm eisprong, en ook samenlevingstest, dus we mogen vanavond nog aan de bak! Maar heb nog steeds geen pos. ovulatietest…verwacht hem een dezer dagen…ben benieuwd!
Hoop dat iedereen fijne feestdagen heeft gehad!
Liefs, babyenschede
Krabje… jammer meid!
Esty… gefeliciteerd!!! :lol: :lol:
Dat was wel een bescheiden berichtje hoor
Super joh!
BabyE… druk dagje gehad gister :mrgreen:
ja, en allemaal voor niks, want heb nog steeds geen eisprong…eitje groeit maar heeeel langzaam. En nu ook ziek thuis, snipperdesnip…denk morgen ook nog maar 1 dagje thuis en dan weer ah werk (1 dag).
Hoop dat iedereen fijne kerstdagen heeft gehad!
BAbyenschede: Hoe groot is je ei nu dan?
Sproet: Alles goed met jou en Femke?
Hi,
Nu 14x11 mm…dus nog veeeel te klein.
Geduld…
Hij had het al over stimulatie evt, maar we zien wel. Ik heb liever natuurlijke eisprong. Ging tot deze cyckus altijd goed.
Dus dan zul je waarschijnlijk aan de clomid moeten dan?
Ik duim voor je want met zo’n korte lf kun ja natuurlijk niet zwanger worden.
Wannneer hoor je er meer van?
Ons meisje is op het moment erg verkouden.
Haalt adem als een oude man.
Maar verder doet ze het top!
Ben alleen benieuwd hoe het straks op het kdv gaat.
Daar heb ik nog helemaal geen zin in
Ze heeft geen speen en krijgt van ons vaak nog de pink om in slaap te komen. Vraag me ook af hoe zij dat dan doen…
Hoi meiden,
Ik meld me ook weer eens. Heb er nu eens tijd voor, want ben lekker een weekje vrij. Daar was ik echt aan toe!
@esty; gefeliciteerd!
@krabje; jammer van de mislukte poging en hopelijk wordt 2010 dan jouw jaar (en het mijne).
@babyenschede; nog even spannend dus. Hopelijk regelt je lichaam het nog uit zichzelf.
Hoi hoi,
Nou, we zijn wéér een ronde verder Ik werd dag voor Kerst toch nog ongesteld. Had toch stille hoop dat het gelukt was, maar helaas.
21 December zijn we in het ziekenhuis geweest. Een heel vriendelijke vrouw, neemt echt de tijd voor ons. We voelen ons er wel op ons gemak.
Dit was natuurlijk maar een eerste gesprek, maar de volgende afspraken staan al.
Bij mij is meteen bloed afgenomen. Vriendlief mag 6 januari een potje inleveren, en de 14e 's middags eerst een echo bij mij en daarna meteen de uitslagen van alle onderzoeken… Spannend dus.
Dan maar afwachten wat eruit komt. Enige lastige wordt, dat mijn eisprong nét in de periode zit dat vriendlief geen zaadlozing mág hebben voor zijn onderzoek. (2-4 dgn onthouding ivm betere kwaliteit) Dus dan slaan we dan automatisch wéér een maand over :think: 's Even kijken hoe ik dat kan regelen…
YY… dat is dan wel spannend zeg. De 14e de uitslagen.
En inderdaad even kijken hoe je eisprong dan deze cyclus valt
Elle, hoe zit jij in je cyclus nu?
Ik ga straks voor het eerst weer sporten (een uurtje tennissen).
Ben benieuwd of ik het vol houd. Heb toch nog regelmatig last van mijn heup en onderrug… :?
@Sproetje wrote:
Elle, hoe zit jij in je cyclus nu?
Dat weet ik niet precies. Hij lijkt wat regelmatiger te worden; de laatste twee waren 31 en 28 dagen. Als ik dat een beetje aanhoud, zit ik ongeveer dit weekend in de gunstige klusfase, maar voor de zekerheid begin ik nu maar vast
:mrgreen:
Hi!
Net weer echo gehad…eitje was 11x14, en nu 2 dagen later 14x16mm!! Dus dat begint er op te lijken. Ik mag as vrijdag 1/1 weer opnieuw (gelukkig niet zo vroeg). Ben benieuwd hoe het dan is! Ondertussen maar lekker klussen en dan zien we wel. ovulatietest was vandaag nog negatief, dus morgen weer doen.
En dan zodra pos.test een dag later beginnen met utrogestan…spannend!
Gelukkig 8/1 lekker skieen 1 weekje, ff gedachten ergens anders!
Elle, hopelijk zit er nu inderdaad wat meer regelmaat in dan!
En een lekker (en gezellig) lang weekend dus
BabyE lekker inderdaad, bijna op skivakantie… er even tussen uit!
En hopelijk groeit je eitje mooi door.
Meiden, fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2010!!! :-*
Lieve meiden, een heel goed, gelukkig, gezond en ook vruchtbaar 2010 gewenst! :-*
Lieve dames ik wil jullie allemaal een heel goed en knallend uiteinde toewensen en op naar een super 2010
Jij ook krabje!
Gisteren goede echo gehad…20x14mm!!
Dus nu klussen maar, alleen hoe vaak en wanneer? Ovulatietest was gisteren nog negatief…ach, we doen maar wat…vandaag in ieder geval 1x. en morgenavond 1x ivm samenlevingstest maandag…
Gelukkig nieuwjaar allemaal!!
Babyschede: heb jij je banner dan wel goed staan?
Spannend hoor!
Jawel, alleen duurt deze cyclus plots een week langer…dus moet hem nu even aanpassen.
Oke langere cyclus dus?
Ik dacht al. :mrgreen: