30+ (deel 4)

hoer nog steeds niet ongesteld. ben benieuwd wanneer mijn lichaam zijn ritme weer gaat vinden. Laatse ongesteldheid was 23 november en 3 dec is de mirena verwijderd dus het wordt toch wel eens tijd. Maar ja ik lees meer dat het heel lang kan duren na de mirena voordat je ongesteld word. Afwachten dus maar

Bigsby… jouw banner geeft spannende dagen aan! :pray: :pray:

Fruttel, hopelijk pakt je lichaam gauw het ritme op inderdaad.

Spannend fruttel…ben benieuwd.

Ik nmag straks weer voor controle en samenlevingstest, eindelijk! zaterdag pos.ovulatietest gehad, dus gisteren eisprong. Hebben zaterfag en zondag geklust. Nu afwachten of er nog zaadjes zitten…maar heb al wel gehoord dat het weinig zegt, dus maak me er niet druk om. En als de test negatief is, dan kunnen we evt tzt nog aan de IUI. schijnbaar doen ze dat niet als de test goed is. We zien wel…Vanmiddag of morgen beginnen met utrogestan. Spannend!

Vanmorgen weer een fm gehad.

Links zat geen follikel maar rechts wel 1 van 13 mm. Donderdag weer terug komen.

Spannend krabje!

Ik heb vanmorgen mijn samenlevingstest gehad en was allemaal goed!! Dus wel erg fijn! Nu vanmiddag ook begonnen met utrogestan…ben benieuwd of dat gaat werken!

Spannend dus! Ik ga voor je duimen!

Hier draaien de duimpjes ook voor jullie!!

Dank, en ik voor jou!

Hopelijk groeit jouw follikel sneller dan de mijne…maar de laatste week ging het weer heel snel gelukkig!

Maar gebruik jij ook hormonen om de eitjes te laten groeien?

Welk ziekenhuis heb jij dan? MST?

Sproet dank je :-*

Nee, heb geen hormonen, dus nog puur natuur. Zit in MST inderdaad…

Ok bevalt dat goed bij dat zkh?

Misschien de volgende wel met hormonen…

Bah ik heb hier een klein jongetje dat niet wil slapen en hij is slecht te pas. Maar is nu wel steeds flink aan het kletsen ipv slapen :inlove:

Jeeej ik ben kokverslaafde :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Hi,

Bevalt prima. Kon zelf op 1/1 terecht voor fm! enige nadeel is weinig flexibiliteit voor afspraaktijden fm, maar ja, da’s alles. Nu 2 weken rust!

20 januari pas weer controle om alles op een rijtje te zetten.

Ik denk voorlopig geen hormonen, want eisprong is keurig elke maand. Grootste probleem is veel te korte luteale fase, dus nu utrogestan. Duphaston hielp niets.

Maar daarvoor heb ik dus clomid gekregen omdat mij lf ook te kort is. Had vaak pas rond dag 23 een eisprong. Nu al rond dag 15/16

aha! dan moet ik daar misschien ook mee beginnen tzt…er bestaan toch ook spuitjes om luteale fase te verlengen?

Geen idee, ze beginnen geloof ik eerst met clomid

aha, ben benieuwd…hoeveel rondes moet je eerst utrogestan proberen?

Geen idee dat ken/gebruik ik niet

en de clomid heeft bij jou dus al 1x goed gewerkt…ik hoop zo dat de utrogestan werkt! ik wil zoooo graag!