30+ (deel 4)

Bij mij was in 2007 bij poging 1 50 mg clomid de iui op dag 21

poging 2 was 100 mg clomid en iui op dag 16 en toen zwanger

Nu was poging 1 50 mg clomid de iui op dag 15

nu poging 2 weer 50 mg clomid en denk zaterdga de iui weer op dag 15. Zondag is het lab altijd dicht hier en worden er dus geen iui’s gedaan

KAn me voorstellen dat je graag zwanger wil worden hoor! Ik hoop dat je dat snel mag wordn :pray:

Krabje: 13 mm is goed toch? of moet hij nog groter?

Babyschede; fijn dat je samenlevingstest goed is :thumbup:

Sproetje; hoe gaat het met jou? en je kleine meid?

Hier is het spannend, word ik morgen wel of niet ongesteld :shifty:

Of misschien zit ik dit keer wel weer op 28 dagen :think: ik hoop zoooo dat het nu eindelijk eens raak is :pray: :pray: :pray:

Bigsby 13 mm is nog te klein.

Ik duim voor je :pray: :pray:

Ik las het al op het andere topic :mrgreen:

Ik duim dat hij minstends 20 mm wordt :pray: :pray:

Tuurlijk wel!

Vaak als een ei rond de 16 mm zit moet ik pregnyl spuiten en anderhalve dag later is dan de iui

Gisteren voor het eerst weer gewerkt.

Het ging allemaal prima, alleen wel erg vermoeiend zo’n lange dag.

Vandaag gelukkig weer vrij :mrgreen:

Sproetje; ja de eerste tijd is weer ff wennen, en als je dan eindelijk thuis bent dan moet je nog zooo veel doen :roll: :wink:

Ik heb lekker geshopt vanmiddag, wij hadden verplicht betaald 2 1/2 uur vrij ivm de jaarafsluiting :mrgreen: :mrgreen:

En ik heb een paar leuke dingen in de uitverkoop gescoord :dance: :dance:

Sproet nu alweer aan het werk?

En is het je meegevallen die dag zonder je meisje?

Bigsby: Wat het je gekocht?

Vanmorgen weer een fm gehad. Rechts zat een follikel van 17 mm en nog een paar kleintjes, links niks.

Vanavond een pregnyl spuit gehad en zaterdag is de iui.

De gyn die ik had vroeg of ik met Tycho een ks had gehad. Hij zag een deukje zitten in mijn bm. Hij liet het me zien, heel grappig een mooi streepje met een deukje waar idd het litteken van de ks zit.

Lekker Monique, verplicht vrij :mrgreen:

Femke was vandaag wennen op het andere kdv dus ik heb ook even geshopt… :lol:

Zwarte laarzen en verder wat kleine dingetjes voor in huis.

Daar kom je anders gewoon niet aan toe, althans het is niet iets waar ik tijd voor maak. Ben nog wel wat dingetjes vergeten… :think:

Chantal, spannend hoor!

Vanmorgen de iui gehad.

We hadden er allebei geen goed gevoel bij. Hub vond de opbrengst erg weinig. Dus met lood in de schoenen naar de gyn. Daar aangekomen kregen we te horen dat er 5x zoveel zwemmers waren als de vorige keer :dance: :dance: :dance: :dance: pffff hele opluchting.

Moet haast wel een goed teken zijn, vandaag is het 2 jaar geleden dat ik positief testte van Tycho

Sinds gisteren ook last van de pregnyl, ik heb last van zere (.)(.)

Dan moet het haast wel raak zijn h’e krabje :lol: :lol: :pray: :pray: :pray:

Ik heb wat schirtjes gekocht, 2 trui jurken, en een rokje.

Verder was ik nog opzoek naar mooie laarzen, ik heb wel leuke gezien maar ze zijn bijna allemaal met een hakje en daar krijg ik zo’n last van mijn rug van :? en mij bekken kunnen daar ook niet meer tegen.

Hee bigsby, ik heb hetzelfde met hakjes maar dan vooral vanwege mijn knie.

Ik wilde graag nog zwarte, heb uiteindelijk iets in de uitverkoop gekocht. Ik kan dus vooruit maar ben nog niet tevreden. Die ik n heb, lopen echt heerlijk. Had ik daar maar drie paar van gekocht toen :lol:

Krabje… dat zou echt super zijn. Klinkt goed in ieder geval :pray: :pray:

Die zwarte laarzen die ik nu heb lopen super, maar ik vind ze er niet super mooi uitzien of zo. Ze kunnen prima, maar toch… :wink:

Ha ha, dat herken ik wel een beetje.

Gisteren weer gewerkt. Best relaxed dagje maar ik had giga hoofdpijn.

Vandaag gelukkig weer vrij en dan morgen weer een lange dag.

Manlief is ziek naar huis gekomen uit zijn werk, dus misschien met z’n allen even een dutje zo… :slight_smile:

Ik heb de laarzen toch gekocht, het bleef me dwars zitten :lol: :lol:

En ze zitten heerlijk, het is ook geen echte hak maar het voelt net of je op een hogere zool loopt, prima voor mij dus :thumbup: :dance:

Sproetje; het begin valt nog ff zwaar h’e

Slaapt ze wel goed door?

En beterschap voor je mannetje :hug:

Hai dames. Ik vertelde 2 a 3 weken terug dat we tóch de stap hadden genomen om naar de gynaecoloog te gaan en te laten onderzoeken waarom we maar niet zwanger raken.

De eerste testen hebben we nu gehad. Als eerste hebben ze bij mij bloed geprikt om te kijken of ik niet chlamydia zou hebben. Dat schijn je ook te kunnen hebben zonder dat je er ooit iets van merkt… :think:

Maar gelukkig was dat allemaal goed.

Mannetje moest vorige week zijn zaad inleveren en gistermiddag moesten we voor een inwendige echo én de uitslagen terugkomen.

De echo was ook goed. Ze kon zien dat ik in mijn linker eileider een eisprong had gehad, en er zit een heel klein vleesboompje onderaan mijn baarmoeder, maar dat heeft geen gevolgen voor een kinderwens.

De uitslag van het zaad was óók goed. Ze hadden 120 miljoen zwemmertjes gevonden en dat was heel goed zei de gynaecoloog :smiley: Dus nu in elk geval al 1 zorg minder.

Onze volgende stap is nu FM met een samenlevingstest. Ik moet op dag 7 beginnen, en omdat ik al bijna ongesteld moet raken, kan ik al snel bellen en beginnen met de FM.

Ik heb nog geen idee hoe dat allemaal in zijn werk gaat, maar dat ga ik snel ondervinden. Mocht de samenlevingstest nou óók goed zijn, dan gaan ze vloeistof in de baarmoedermond spuiten om te kijken of er ergens wellicht verstopping o.i.d zit. Maar dit schijnt niet zo’n fijn onderzoek te zijn vertelde onze gynaecoloog ons. De baarmoeder reageert heftig krampend op deze lichaamsvreemde vloeistof, en je zou het moeten kunnen vergelijken met weeën… Najah, eerst de FM en samenlevingstest maar.

Nog in de roes van het eerste goeie nieuws van gister was het vandaag een héle rare/nare dag. Manlief kwam vanmorgen in zijn winkel toen hij ontdekte dat er was ingebroken. De voorkant is een glazen pui, en een deur was totaal in héle kleine stukjes aan gort geslagen.

Gelukkig hebben ze niet veel mee genomen, maar wij zitten wel met de rompslomp ervan. Hopelijk komt de nieuwe deur snel want zo slapen we ook niet fijn.

Groetjes en allemaal een héél fijn weekend !!

@yinyang; hopelijk leveren al die onderzoeken snel resultaat op en kunnen ze jullie helpen jullie wens in vervulling te laten gaan dit jaar.

Balen zeg dat er was ingebroken. Heeft de politie nog iets kunnen vinden dat naar de daders kan leiden?

@ Elle: Wij hopen ook dat we snel onze wens in vervulling zien gaan, maar we wachten maar rustig af wat er allemaal gaat gebeuren. Druk maken heeft geen zin hebben we al ontdekt, en rustig blijven schijnt toch de beste manier te zijn… Al is dat bést moeilijk…

De politie heeft niks kunnen vinden helaas. Ze hadden een glazen deur dus ingeslagen en die zat vól met vingerafdrukken van klanten etc, dus daar hadden ze weinig aan. Maar wellicht kunnen ze deze inbraak koppelen aan een reeks garagebox inbraken vlak bij de winkel in diezelfde nacht, dus wie weet …

Ff ego-update…we zijn gisteravond teruggekomen van vakantie. Heerlijk een weekje geskied. Was super! Lekker ontspannen, goede sneeuw en 5 dagen zon!! Al met al echt een week vakantie!

En ik ben 2 weken geleden begonnen met utrogestan (oftewel de kwarkbolletjes :wink: ), zodat mijn ongesteldheid zou worden uitgesteld omdat ik een hele korte luteale fase had. En dit heeft gewerkt!!! Ik moet tot morgenochtend gebruiken en dan zitten de 2 weken erop. En ik ben niet ongesteld geworden!!! Ben er heel blij mee…

Nu nog zwanger worden, maar ja, dat zien we dan wel weer. Stap 1 is gelukt! Wie weet ben ik al zwanger, maar dat durf ik niet te hopen…ben hier al heeel blij mee!

Zo, nu moet ik ff rustig bijlezen!

Hoe lang duurt het meestal voordat je na utrogestan ongesteld wordt? Ik moet alleen morgen ochtend nog en dan is het klaar! Eindelijk! Vind het wel rotspul, maar ja…als het maar werkt.