Yingyang; balen van die inbraak zeg! :?
en jullie hebben de eerste testen goed doorlopen, super dat tot nu toe alles goed is :thumbup: Nou nog afwachten voor de rest!
YY, wat lekker dat de eerste uitslagen goed waren.
En dat je al zo snel met de FM kunt beginnen.
BabyE… welkom terug :mrgreen:
Fijn dat de utrogestan zijn werk doet :thumbup:
Elle, hoe is het met jou?
En Bigsby?? Hoe is het met werk/studie?
Ik ga nu gauw douchen. Zo voeden en dan moeten we naar het CB voor de prikjes. Gelukkig eventjes de laatste keer
Hi!
Succes bij CB Sproetje!
Ik ben nu 24uur gestopt met utrogestan…nog geen bloed, wel beetje buikpijn…afwachten. Hoorde net weer iemand die 14 weken zwanger blijkt te zijn :(. ach fijn voor haar!
Woensdag weer nd fert.arts. Benieuwd wat die zegt, maar denk niet veel.
Had je nog antwoord gehad van iemand… na hoeveel tijd je dan in principe ongesteld zou worden? Hopelijk helemaal niet natuurlijk maar qua evt. testen…
En morgen naar de fert. arts of volgende week?
morgen nd fert.arts! en testen doe ik zaterdag pas op zijn vroegst…dus geduld!
Ongi kan tussen direct en ongeveer 3-4 dagen komen, dus kan er nu nog niets van zeggen. Buikpijn is wel minder gelukkig, en nog geen bloed!
Oké…
Spannend hoor!!
Edit: Elle, ik las dat je ongesteld bent geworden. Wat jammer!
Nu wel een regelmatige cyclus in ieder geval dus. Misschien dat de kans daardoor ook wat groter wordt
ego:
ik baal!!! Net weer ongi geworden grrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
Die utrogestan heeft wel geholpen, maar niet zwanger dus. Klotezooi, sorry ff vloeken!
Helaas we gaan door voor de 3e poging
Krabje en Babyschede; wat kl*te dat jullie weer doorgaan naar de volgende ronde :hug: :hug:
Sproetje: hoe ging het bij CB? hoelang is ze nu? en hoeveel weegt ze?
Met het werken gaat het goed, alleen hoop ik nog steeds dat er iets leukers, uitdagenders en voor een lange tijd op mijn pad komt
hoi
mag ik erbij
ben afgelopen jaar 27 augustus 2009 30 jaar geworden
bezig om zwanger te raken voor 2 de ukkie
dit is de eerste ronde
nod is 30 janauri 2010
Welkom Chantal, leuk dat ik je hier ook tegen kom :mrgreen:
hehe eindelijk. de :twisted: is hier aangekomen. nu eens even zien hoe ik mijn cyclus ga instellen. Is uiteraard pas vast te stellen na een 2e ronde :twisted: maar goed ik denk dat ik gewoon mijn NOD zet op de 18e
Dat is “onze” dag zeg maar in de relatie dus makkelijk ook te onthouden en dan zit je op een gemiddelde cyclus. En dan zien we wel.
Erg fijn iig dat het lichaam alweer dat doet wat het moet doen. Alleen jeetje ik was vergeten hoe erg die :twisted: is. Pff maar goed we moeten er doorheen. Ik ga zo lekker leuk een NOD ticker maken…yeah!
@Sproetje wrote:
Oké…
Spannend hoor!!
Edit: Elle, ik las dat je ongesteld bent geworden. Wat jammer!
Nu wel een regelmatige cyclus in ieder geval dus. Misschien dat de kans daardoor ook wat groter wordt
Nou, ik hoop het ook. En misschien moet ik er ook niet meer zo bij nadenken, maar hoe doe ik dat? Iedereen (nou ja, veel) om mij heen is zwanger.
@chantal; gezellig dat je hier ook komt meekletsen! Hopelijk lukt het snel voor nummer 2.
@krabje en babyenschede; :hug: :hug: :hug:
@yinyang73 wrote:
@ Elle: Wij hopen ook dat we snel onze wens in vervulling zien gaan, maar we wachten maar rustig af wat er allemaal gaat gebeuren. Druk maken heeft geen zin hebben we al ontdekt, en rustig blijven schijnt toch de beste manier te zijn… Al is dat bést moeilijk…
De politie heeft niks kunnen vinden helaas. Ze hadden een glazen deur dus ingeslagen en die zat vól met vingerafdrukken van klanten etc, dus daar hadden ze weinig aan. Maar wellicht kunnen ze deze inbraak koppelen aan een reeks garagebox inbraken vlak bij de winkel in diezelfde nacht, dus wie weet …
Ja, rustig blijven hoe doe je dat? Dat zou ik ook wel eens willen weten.
Hopelijk is de inbraak te koppelen aan die garage-inbraken en kan hij toch nog worden opgelost.
jammer voor de meiden die helaas ongie zijn geworden
spannend meiden die tegen hun nod zitten
nou hier verschijnselen
zoals:
gevoelige borsten pijnelijk
menustruatie gevoel al paar dagen nod is 30 janauri
misselijk maar nog niet overgeven
erg vol gevoel ook geen trek meer in koffie ga dan zowat over me nek
katten liggen telkens op schoot
normaal niet
het vervelendse is :sick:
Dank voor alle steun!
Gisteren naar de fertiliteitsarts geweest. Die stelde voor om met clomid te beginnen gedurende dag 3 t/m 7 vd cyclus (dus kon vandaag direct beginnen!). En dan na eisprong weer de utrogestan. En hoef pas eind april weer terug tre komen, wel einde van deze cyclus telefonisch consult om te kijken of clomid niet opgehoogd moet worden, Ik slik nu 50mg 1d1.
Hopelijk niet teveel bijwerkingen daarvan…
Liefs babyenschede
Chantal, welkom hier! :mrgreen:
Hopelijk betekenen je verschijnselen dat het gelijk raak is voor nr. 2
BE… hopelijk inderdaad niet te veel bijwerkingen van de clomid.
Spannend hoor.
Krabje, jammer dat het niet raak was meid :hug:
Hopelijk is het jullie de komende ronde gegund!
Ps: het lijstje klopt natuurlijk niet erg meer.
Als ik dit weekend tijd heb…
Hier een beetje aan het clusteren geslagen omdat Femke in vier weken tijd maar 3 ons was aangekomen.
Nu ik weekend heb, kan dat even wat makkelijker.
Vrees dat het werken niet zo’n goede invloed op mijn productie heeft. Dus kijken of het met veel aanleggen wat opgekrikt kan worden :roll:
Babyschede: spannend! hopelijk raak je gelijk zwanger
Sproetje: tja werken is idd niet goed voor je bv :roll:
Ik kolfde me rot, maar dat was niet genoeg!
Idd in het weekend opkrikken kan helpen, Ik heb ook wel eens een dagje met Luca in bed gelegen, zo kon hij drinken wanneer hij wilde. en dat was vaak die dag :inlove:
Dat is het enige wat echt helpt, vaaaak aanleggen.
En heb je het zo toch nog een tijd vol kunnen houden?
@Sproetje wrote:
En heb je het zo toch nog een tijd vol kunnen houden?
Vanaf 4 maanden kregen wij een dip, door dat ik weer aan het werk ging. En vanaf 5 maanden wilde Luca niet zo goed meer, hij vond de fles makkelijker dus ging ik nog meer kolven :roll: Dus met 6 1/2 maand was het afgelopen, hij wilde alleen s’ ochtends nog bij mij drinken. Op een gegeven moment was ik het kolven ook wel zat, op het werk 3x en thuis nog een paar keer anders kreeg ik niet genoeg bij elkaar.
Loopt het bij jou nog goed? heb je ook een voorraadje in de vriezer? dat had ik wel, mooi makkelijk