30+ (deel 4)

Er is nog steeds geen ongie in aantocht, misschien komt het morgen wel. Zit ik ineens weer op 28 dagen :think: (3e keer achterelkaar ineens)

Mijn NOD is normaal toch echt vandaag!

Ik heb sinds gister ineens hele erge bekkenklachten :shock: dat had ik alleen in mijn zwangerschap :think: En alle steken enz. zijn er vandaag ook nog steeds :think:

Bigsby: :pray: :pray: :pray: :pray: :-*

@bigsby wrote:

Test was negatief :cry: :cry:

Jammer meis :hug: . Misschien te vroeg getest?

:pray: :pray: :pray: Misschien heb je als ik terugkom van vakantie over 2 weken wel een positieve test.

Nog even snel hier kijken voor ik op vakantie ga :oops:

Vanmorgen een vet positieve ovutest, dus we gaan vanavond maar eens hard werken aan een vakantiesouvenirtje :mrgreen: . Tot over 2 weken!

:-*

fijne vakantie Elle, en hopelijk nemen jullie iets moois mee terug :wink:

Bigsby, wat jammer dat de test negatief was, maar als er nu nog geen rode duiveltjes zijn dan is er nog hoop toch? Ik duim nog even door voor je :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray:

Elle, fijne vakantie! Hopelijk kom je terug met een heeeeel mooi souvenir die je volgend jaar pas uit mag pakken :inlove:

Hier zijn de :twisted: er weer vandoor, dus het klussen kan vast weer beginnen :angel: :mrgreen:

Bigsby, ik duim gewoon nog even door hoor!!! :pray: :thumbup: :pray:

En aangezien de temperatuur in dit kamertje alweer aardig oploopt, ga ik nu lekker in de tuin zitten…

Amaya, pb ontvangen. Zal het lijstje binnenkort updaten.

PS: ik zag jouw lijstje bij de stoppers. Heb je dat in photoshop gemaakt?

Nee, heb dat in Word gemaakt, was wel even uitvogelen hoe, maar is gelukt :mrgreen:

Tabel in Word gemaakt, daarna lijnen onzichtbaar en achtergrondafbeelding gezocht en erachter geplakt.

Snap je het? :angel: :mrgreen:

Vanochtend weer een negatieve test, maar ik ben nog steeds niet ongesteld :think:

Ik snap er niks meer van, vorige maand zat ik ook ineens op 28 dagen maar nu op 29. Ik was nooit overtijd, altijd kon ik er de klok op gelijk zetten :shock: :think:

Oh Monique wat balen. Zo zat ik in januari weet je nog? 8 Dagen overtijd en negatieve testen :?

Amaya welkom en hopelijk is het snel raak :smiley: :pray:

Elle hele fijne vakantie meid en hopelijk kom je met een mooi souveniertje naar huis :inlove:

Ik ben gisteravond ongesteld geworden, 2 dagen eerder dus.

Maar nu heb ik eens zitten rekenen :mrgreen:

Als ik nu weer zo’n korte cyclus krijg als deze ronde dan zou ik mijn ei moeten leggen of op de dag dat vriendlief naar Ghana gaat of 1 dag later, dus als we dan even goed gaan spelen de dag voordat hij weggaat en de ochtend dat hij weggaat maken we misschien nog een kansje deze ronde :angel:

balen bigsby dat je test negatief was, maar geen bloedverlies geeft nog hoop :pray:

Amaya welkom

Marieke

leuk feest gehad? wel balen van je ongi, maar je ziet het gelukkig positief in!!

Elle

fijne vakantie, hopelijk komen jullie met een leuk souvenir terug

Wij komen ook van een lekker weekendje weg terug!! echt heerlijk gehad in een prachtig hotel…enne lekker geklust tijdens mijn ei, je weet maar nooit of er een verdwaalde zaadcel is hihihihihihi

De :twisted: zijn doorgebroken, op naar ronde 11 :?

21 september is mijn nieuwe NOD

ships balen weer

pfffff ronde 11 alweer :wall: :wall:

He getver Monique wat Kwalitatief Uitermate Teleurstellend :evil: :hug:

En we zouden nog wel samen naar de meimama’s gaan :frowning:

Sophie het was een hartstikke leuk feest zaterdagavond. We lagen pas om 3.15 uur op bed :oops:

En 1 zaadje is al genoeg he, verdwaald of niet :wink:

Ik zal je morgen even een pb sturen met dagen waarop ik kan oke?

Ik moet eventjes kijken wanneer mijn nieuwe nod (ongeveer) is :think:

Ik hou toch maar die 28 dagen aan ondanks deze maand en kom dan op de 19e september uit.

lekker genoten dan toch??

en spannend hoor want als jullie volgende nod is dan zijn wij al in amc geweest voor de intake

wel erg spannend want dan weten wij hopelijk ook waar wij eindelijk aan toe zijn :mrgreen:

Spannend Sophie, het komt nu eindelijk dichterbij he?

Ik hoop zo dat jullie heel snel wat duidelijkheid gaan krijgen en dan heel positief de toekomst tegemoet kunnen gaan kijken :pray:

Ik moet NU chocola hebben :angel:

hahahahahahaaha lekker van genieten meis

dus je mannetje moet weer naar Ghana? weer 3 weken lang?

Ja, 4 september gaat hij weer voor 3 weken. Dat is volgende week vrijdag al :shock:

Ik heb er een stuk minder moeite mee dan de vorige keer, hopelijk vergaat het Nathalie ook zo :pray:

dus je wachtweken moet je alleen doorbrengen :cry:

hopelijk heeft nathalie er ook niet zo veel moeite mee!!