30+ (deel 4)

Ik vond de bevalling erg mee vallen, en het was bij mij zo gebeurd.

Er was maar 1 ding wat ik pijn vond doen, maar laten we het daar maar niet over hebben. Ik denk ook dat het niet veel vrouwen overkomt :think:

Tja… ze zal er toch een keertje uit moeten :lol:

En mijn vriend (eeh, man… maar dat klinkt nog wat onwennig af en toe) zit al tegen mijn buik te praten dat hij niet kan wachten tot ze er is

en hij haar vast kan houden :inlove: :inlove:

Enneh… ik zal er niet naar vragen :wink:

haha nou moet je niet gelijk wat erg denken, ik heb een goede bevalling gehad.

En we kunnen wel vanalles gaan vertellen maar het is bij iedereen verschillend :wink:

Enne mannen hebben makkelijk praten :lol: :lol:

Ja, dat is ook zo… ik ga er ook maar niet te veel over lezen.

Hoewel een beetje mentale voorbereiding natuurlijk geen kwaad kan.

Nou, ik ga kok weer eventjes verlaten.

Hopelijk valt er nog wat te slapen met de warmte straks.

Truste alvast! :-*

Slaap lekker voor straks :-*

heb je trouwens geen ventilator in je kamer?

@bigsby wrote:

Lekker Elle, en erg mooi weer :mrgreen:

Argggggggggggggggggggggggggggggggggggggg mannen :twisted: :twisted: :twisted:

die van mij kan me zoo gek maken met zijn gezeur :twisted:

Goh, die van mij zeurt helemaal nooit :liar: :liar: :liar:

@Marieke_5000 wrote:

Elle oh lekker naar Frankrijk.

Is een vruchtbaar land, onze Naatje is een vakantiesouveniertje :wink:

Meikindjes zijn heel leuk en lief hoor Monique :inlove: (oké ze kwam pas op 1 juni maar was officieel toch een meikindje :mrgreen: )

Ik wil ook wel zo’n souvenirtje…maar ik heb een beetje het idee dat ik mijn ei al gehad heb. Eergisteren steekjes gevoeld. Laten we nou net goed hebben geklust rond die tijd. Ik had deze ronde voor t eerst ovulatietestjes. Volgens de gebruiksaanwijzing moet dat teststreepje net zo donker als of donkerder zijn dan de teststrip, maar dat is hij bij mij niet geweest. Volgens mij is hij nu wel lichter dan gisteren en de dag daarvoor. Misschien heb ik wel op t verkeerde moment getest, rond 12.00 schijnt het beste te zijn, maar dan zit ik op mijn werk. Hebben jullie daar verstand van? Als t raak is wordt het een meikindje; die lijken mij erg leuk.

Elle; rond 12 schijnt idd het beste te zijn, enne je kunt toch ook op je werk testen? :wink:

Maar je hebt 2 dagen een dikke positieve streep dus het lijkt mij sterk dat je die dan over het hoofd hebt gezien :think:

Misschien teveel gedronken?

Op vakantie gaan je wachtdagen wel lekker snel voorbij :wink:

@bigsby wrote:

Elle; rond 12 schijnt idd het beste te zijn, enne je kunt toch ook op je werk testen? :wink:

Maar je hebt 2 dagen een dikke positieve streep dus het lijkt mij sterk dat je die dan over het hoofd hebt gezien :think:

Misschien teveel gedronken?

Op vakantie gaan je wachtdagen wel lekker snel voorbij :wink:

Op mijn werk testen met zo’n dipstick? Lijkt me niet erg handig. Vanmorgen was de test weer donkerder dan gisteren, dus misschien had ik wel iets verkeerd gedaan… We gaan dus maar vrolijk door met klussen, en dan maar afwachten op vakantie inderdaad.

Heb even jullie topic een beetje doorgelezen :oops: :shifty:

Kunnen jullie nog vers bloed gebruiken? :mrgreen:

Ik ben bijna 30, en heet Amaya :liar: (blijf graag anoniem)

Heb al een zoon van bijna 3, en zijn dus sinds kort aan de klus voor een tweede wondertje :inlove:

Groetjes Amaya.

Welkom Amaya, hoelang zijn jullie nu bezig voor een 2e?

Elle; ik heb het lang geleden ook eens op het werk gedaan :mrgreen:

Maar goed dat hij al wat donkerder was :thumbup:

Djw bigsby :-*

Ik ben na de geboorte van onze zoon nooit terug aan de pil gegaan, eerst met condooms bezig geweest, en vanaf januari dit jaar zonder, maar een beetje de vruchtbare dagen overslaan zeg maar :mrgreen:

Sinds de zomer klussen we gewoon als we zin hebben en vanaf deze maand letten we extra op de vruchtbare dagen :lol:

Dus tja ehh ben een augustus-stopper, maar eigenlijk al iets langer “bezig”

Lekker duidelijk verhaal zo he :shifty: :roll: :lol:

Groetjes Amaya.

haha duidelijk, hopelijk is het snel raak voor je :wink:

Ik ook :inlove:

Spannend voor jou nu zie ik, zal voor je duimen! :thumbup: :smiley:

Hoi Amaya,

Welkom hier!

Als je mij je gegevens even mailt (zie pagina 1), dan zal ik je op het lijstje erbij zetten.

Ik wil zelf ook liever niet meer aan de pil na de bevalling. Maar even kijken hoe wij dat tegen die tijd gaan oplossen met de anticonceptie… :think:

Als ik dit keer het geluk heb om zwanger te mogen zijn dan ga ik na de bv wel weer aan de pil, cd’s werkte hier totaal niet. En spiraal durf ik niet :shifty:

@amaya; welkom hier en leuk dat je komt meekletsen! Hopelijk is t snel raak.

@bigsby: vandaag NOD; en, en, en?

Test was negatief :cry: :cry:

Bigsby… wat jammer zeg!! :cry: :cry:

Je was nog wel iets te vroeg toch? Je banner geeft je nod vandaag aan, maar ik dacht de 25e pas… of was dat Marieke… :think:

Kan het niet zien als ik hier aan het typen ben. Maar waarschijnlijk dus door naar de volgende ronde…

Had echt gehoopt dat je een mei-mama zou gaan worden :hug:

CD’s werken hier ook niet echt super de super. Dus hopelijk wordt mijn cyclus weer mooi regelmatig. Dan kunnen we het een beetje ‘timen’.

Ik ga nu even in de tuin zitten… ben al veel te druk geweest vandaag.

Fijn weekend! :-*

Sproet ik ben de 25e.

Oh Monique wat balen meis :hug: :hug:

Kwam speciaal voor jou eventjes kijken.

Wij hebben straatfeest. Vanmiddag voor de kids en vanavond BBQ dus zal verder niet aanwezig zijn vandaag.

Fijn weekend meiden :-*