30+ (deel 4)

hoi hoi, hier ben ik ook weer 's. Een héle poos niet op kok geweest. Druk druk gehad met klussen en verhuizen naar ons nieuwe huis. Maar gelukkig is dat nu achter de rug.

Ik had voor deze ronde maar 's een ovutest van clearblue gekocht, kost een paar centen maar dan heb je ook iets. Ben op de 9e dag begonnen met testen, en op de 11e was het :slight_smile: Dus 's avonds flink geklust en gister nóg een keer. Hopelijk weet er 1 zaadje de juiste weg te vinden :pray: NOD is 7 september.

Welkom terug YingYang, hoe is de verhuizing gegaan?

Alles nu klaar?

Hoi meiden,

Zo, voor iedereen spannend dus zo rond half september.

Bigsby, wel balen dat je cyclus even met je aan de haal ging. Zo krijg je natuurlijk toch hoop dat het nu weer eens raak mag zijn :frowning:

Hier gaat alles goed.

Morgen lekker vrij en woensdag mijn laatste werkdag :dance:

Sproetje; oh wat lekker nog maar 1 dag werken, wat lijkt dat toch snel te gaan zeg :mrgreen:

En wat ga je allemaal doen in je verlof?

Raar idee h’e dat je binnenkort niet meer met zijn 2e bent? :mrgreen:

Ik moet nog ma/di/woe werken, maar inderdaad komt mijn verlof nu snel in zicht :mrgreen:

Morgen ga ik om te beginnen maar eens richting wat leuke winkels denk ik :wink:

Er is toch een ontwikkeling gaande, want tot nu toe had ik nog geen shopdrang :lol:

En inderdaad best een raar idee, straks met z’n drietjes…

Helaas heeft dat shoppen niet zo’n geweldig effect op mijn heupen.

Had gisteren flink last en voel het vandaag nog… :frowning:

Dus misschien moet ik het wat beter doseren.

Vanmiddag waarschijnlijk gordijnen bestellen (hoewel manlief ze niet zo mooi vind op zijn beeldscherm… hopelijk de live versie wel) en een rolgordijn.

Verder hebben we een afspraak om wandtegels voor de keuken uit te zoeken. We zitten al een jaar zonder, maar ook op dat gebied slaat de nesteldrang toe (en niet zozeer bij mij :mrgreen: )

Marieke, denk je dat jullie je ei nog mee kunnen pikken voor vertrek naar Ghana?

En Bigbsy, hoe gaat het met de studie? Las ergens dat je weer druk bezig bent voor mooie cijfers :mrgreen:

Ik ben vanaf vandaag met verlof. Hoewel ik met dit weer de deur niet echt uit kan, geniet ik er wel al van.

Vanochtend naar de vk geweest. Kleine ligt goed en is al wat ingedaald.

Verder ook alles ok, mijn ijzer was weer iets gestegen naar nu 6,5.

wat fijn sproetje dat je met verlof bent nu

mooi de dingen afronden nu

marieke morgen je mannetje weer weg :cry:

hopelijk kunnen jullie je ei nog benutten :pray:

Sophie, de 15e komt ook al aardig dichtbij.

Dan zijn jullie ook weer een stapje verder :pray:

ja ik krijg er flink de kriebels van

zo spannend vind ik het

mijn hub is er wat nuchterder in

Ik kan me dat heel goed voorstellen hoor.

Weet je al hoe het plan er verder uit ziet, of krijgen jullie dat dan volgende week te horen?

Sproetje; ja ik ben weer druk aan de studie, dit keer met medische terminologie.

Dat is erg leuk maar wel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel en moeilijk :mrgreen: Maar ik moet daar echt al mijn tijd insteken anders red ik het nooit, we moeten 1 hoofdstuk per week, en om de week hebben we een toets (die mee telt voor het eindcijfer) en 3 december hebben we examen. We doen het dus in 3 maanden wat je normaal in 1 jaar doet :shock:

Ik ben net weer naar school geweest, nu spijbel ik ff :shifty: :wink:

Zo, dan heb je het tempo er lekker in zitten.

Knap hoor!

Ik heb het naast mijn werk gedaan (rechtenstudie) en dat was ook een flinke opgave. Maar heerlijk als het lukt en je er met een tevreden gevoel op terug kunt kijken.

Succes met de medische termen. Hou vol hè… :-*

Ik ga ook gewoon door hoor, al maak ik me er soms wel te druk ermee :shifty:

Maar het scheelt dat ik het ook echt leuk vind, al is het alleen maar stampen bijna :mrgreen:

Hoe gaat het met jou? al zenuwachtig aan het worden?

Het is tenslotte al bijna zover :dance:

Hoi meiden,

Ik ben weer terug van vakantie. Nog geen ongi hier, maar denk dat mijn NOD pas rond morgen is, aangezien ik pas 23 augustus een eerste positieve ovutest had (daarna niet meer getest, i.v.m. vakantie). We hebben wel goed geklust. Gisteren wel al getest, maar natuurlijk negatief. Afwachten dus nu. Op vakantie wel 2 keer gedroomd dat ik een positieve test had.

Goedemorgen,

Yinyang fijn dat je er weer bent, dus toch maar aan de ovutesten?

Hopelijk heeft het geholpen. En je nod komt er al heel snel aan dus we zullen het snel weten :pray:

Sproet nog maar 4 dagen en dan mag je bibben :shock: Wat is dat snel gegaan zeg. Ben je er inmiddels al iets meer op voorbereidt?

Want je gaat straks echt mama worden hoor!!! :-*

Monique pittig allemaal. Je zag er toen zo tegenop, hoe is dat nu, nu je ermee bezig bent?

Maar je kan het :thumbup:

Sophie ik ga zo gelijk mijn agenda induiken :oops: Is er vandeweek gewoon niet van gekomen.

Ik weet eigenlijk wel zeker dat deze ronde niks wordt. Ik voel totaal nog niks van een ei dus zal weer een normale 28 dagen cyclus hebben deze keer. Dus toch verplicht rondje overslaan :?

Elle vergeet ik jou :oops: :wall:

Fijn dat jullie een leuke vakantie gehad hebben. Waar zijn jullie ook alweer heengeweest?

En hopelijk gaat dat klussen zijn vruchtje afwerpen :pray:

elle: welkom terug :-*

Spannend zeg! hopelijk test je positief deze week :pray: :pray:

Marieke: hopelijk heeft jou gevoel het mis en ben je nu zwanger :pray: :pray:

Hoe gaat het nu met jou en naatje nou hub weg is?

Ik vind de medische terminologie erg leuk, het is veel opschrijven en erin stampen, maar het lukt me wel aardig al zeg ik het zelf :wink: donderdag hebben ik mijn eerste toets van hoofdstuk 1 en 2 :shifty:

Elle, welkom terug.

En het is ook spannend bij je dus :mrgreen:

Hoop dat je droom klopt!

YY, voor jou ook spannend.

Vandaag je NOD… of morgen volgens je banner :pray:

Bigsby, lekker dat het zo goed gaat met de studie.

En dat je het zo leuk vindt!

Succes nog even met stampen voor donderdag! :-*

Marieke, ik mag bijna BIB-ben inderdaad.

Best een gek idee.

Nog niet 100% af, maar dat gaat deze week wel gebeuren :shifty:

@ Bigsby: Ja de verhuizing is goed gegaan. Het was heel zwaar tijdens het klussen in huis, want het was zó verschrikkelijk warm. Dus ieder kwartier even pauze en flink drinken. Maar we hebben het toch maar mooi geflikt mn zn tweetjes :smiley:

@ Marieke: Tja, die ovutesten spraken me niet zo aan, maar wie weet heeft het toch geholpen… :pray:

Ik ben nu al zo’n 5 dgn niet echt fit. Weinig eetlust, zere borsten, weeïg gevoel in onderbuik met af en toe steken rechts onder, puistjes op mn rug, last van mn onderrug, duizelig, misselijk gevoel en ik plas me een ongeluk. Volgens mijn telling is mijn NOD vandaag, maar volgens mn banner nog 1 dag te gaan… :think:

Ik heb zaterdagmorgen een test gedaan maar die was negatief, dus vandaag maar “rustig” afwachten… Fingers crossed !! :pray: :pray: :pray: