30+ (deel 4)

Tja, de kans blijft aanwezig :mrgreen:

Maar zolang je jurk nog dicht gaat… ha ha.

Behalve dat wij erg benieuwd zijn naar het geslacht, ben ik trouwens ook wel erg benieuwd of het er weer eentje is :wink:

@ Sproet gefeliciteerd!!!

Ik heb deze week al 2 testen versleten. Ik voel nog helemaal niet ongi, maar dat zal morgen waarschijnlijk wel gebeuren. Weer 26 dagen voorbij, mijn cyclussen zijn aan de korte kant, op naar november. Als het dan niet gelukt is moeten we terug naar het zkh.

knuff bianca, wat was je langste cyclus tot nu toe…

zolang je niet ongi bent blijf ik duimen hoor…

:hug:

Sproet we hebben nu net de 6e iui gehad en die is helaas ook mislukt.

Eigenlijk moeten we nu verder met IVF, maar we hebben nog recht op 3 iui’s (zie topic vergoeding iui ~wanneer zwanger langer duurt~)

Over twee weken gesprek met de gyn en ws dan aanmelden in Zwolle voor IVF en dan tijdens de wachttijd de laatste 3 iui’s doen.

Nu weer even rust, Straks lekker met vakantie en even helemaal niks.

Okay…

En hoe lang is die wachtlijst gemiddeld dan.

Wat balen dat het nu zes keer mislukt is joh.

Hopelijk lukt het toch nog bij een van die drie pogingen die jullie nog hebben. Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe het zit met vergoedingen etc en hoe vaak je iets dus kunt proberen. Zal het topic straks even opzoeken.

Edit: heb het even gelezen en eigenlijk is het dus heel gunstig dat je ondertussen die drie pogingen nog hebt. Duimpjes draaien :-*

hoi hoi meiden!

Ben hier al een tijdje niet meer geweest, schrijf veel mee met januari mamma :oops:, maar zie dat ik hier een aantal meiden mag feliciteren!

Pearlie en Sproetje Wat gaaf meiden, super! Ben ik misschien nog meer meiden vergeten??..

Sproetje, hoe lang heb jij tussen je kindjes straks als alles goed gaat? Ik bijna precies 1,5 jaar!

@Krabje… meid wat ontzettend jammer zeg… ik kan me voorstellen dat je even rust wil en je hoofd eventjes leeg wil maken… Het is ook echt niet niets… Hoop zo voor je dat er toch ook snel een positieve test voor jou is meid!!

@ Krabje hopelijk hebben jullie snel geluk.

Hier nog steeds geen ongi. Ik twijfel over de eerste dag van deze cyclus, het is of dinsdag, of woensdag. Ik begon dinsdags een beetje te vloeien, maar het zette 's woendags pas echt door. Als het dinsdag is dan zit ik vandaag op dag 27, en dat is dan mijn langste cyclus in 1,5 jaar. Is het woensdag dan zou dat morgen zijn.

Ik heb vanmorgen een 3de test gedaan maar die was ook negatief. Ik heb nog 1 test liggen en die wil ik morgenochtend doen, is die nog steeds negatief, dan ga ik na mijn werk ff naar het kruidvat om daar een test te halen. Ik heb wel wat krampen, maar op een andere plek als wanneer ik ongi ben/ word.

Voor mijn gevoel zijn we er nog nooit zo dichtbij geweest, ik durf er bijna niet meer van naar de wc. hihihihi

Ik ben vannacht toch nog ongi geworden. :?

:hug:

He, wat jammer Bianca… :hug:

Loesje, gezellig dat je weer even voorbij komt.

Hier straks ook een leeftijdsverschil van ongeveer 1,5 jaar.

Femke is net 10 maanden…

@Bianco… wat ontzettend balen zeg… Zeker als je er voor je gevoel zo dichtbij was deze maand…zie dat je cyclus nogal onregelmatig is?

@Sproetje… wat leuk zeg! P. was ook bijna 10 maanden toen ik (onverwachts) weer een positieve test had! Vind het nu zo leuk twee van die kleintje zo op elkaar!! Iedereen zegt, nou lekker duk, maar denk dat kindje zowieso druk zijn, welke leeftijd ook! Voordeel is dat P. nu nog heeerlijk haar middagslaapje doet, en dan doet deze mamma vaak even mee, hihi!

Ik merk dat Femke een beetje aan het schuiven is met haar slaapjes.

's Ochtends nog maar kort en 's middags (vaak) iets langer.

Ook is ze eerder moe en gaat de laatste fles er soms nog maar met moeite in.

Soms denk ik wel, we hebben nu zo’n lekker schema en dan straks weer die slapeloze nachten. Maarja, we willen er graag twee en hoe langer we zouden wachten hoe slechter ik er tegen kan denk ik.

Het zal zeker druk zijn, maar ook wij vinden het super leuk :inlove:

Misschien een topicje starten bij zwanger zijn…van twee kort op elkaar…

Wanneer naar andere kamer, duowagen of in draagzak etc :wink:

@ Loesje. Mijn cyclus zijn redelijk onregelmatig, al leek het de laatste tijd de goede kant op te gaan, met een redelijk regelmatige cyclus van steeds 25 dagen. Maar vanaf nu ga ik maar uit van een cyclus van 28 dagen, dan zit ik in ieder geval altijd goed.

Oh Sproetje :shock: :inlove: wat leuk zeg!

van harte gefeliciteerd :dance: :dance: ik dacht dat jij zei dat jullie nog een tijdje wilden wachten?

Dank je…

We wilden er graag in september serieus voor gaan.

Maar toen ik mijn eisprong voelde, besloten we dat we het al op z’n beloop gingen laten. Met deze banner als resultaat :wink:

vind het naar jou toe wel een beetje rottig, omdat het zo net lijkt of ik eventjes tussen de bedrijven door zwanger ben geworden, maar zo is het zeker niet gegaan… hoop dat je begrijpt wat ik bedoel

Sproet :inlove: :inlove: :inlove:

Ik had laatst al zo’n vaag vermoeden :wink:

Gefeliciteerd meis :-

Monique oh wat hoop ik toch dat jij ook snel zwanger mag zijn :hug: :hug: :pray:

Bianca welkom :smiley:

Loesje had ik jou eigenlijk al gefeliciteerd? Sorry weet het echt even niet meer :oops: Zo niet bij deze dan :-

Chantal oh meis de IUI niet gelukt :hug: :hug:

OMG ik ben een vergiet, weet nu al niet meer wat ik gelezen heb.

Even deze posten en dan opnieuw lezen van Pearlie en YY

Oja Pearlie is zwanger :inlove:

Gefeliciteerd!

Hee marieke,

Dankjewel! :smiley:

Zag een mooie foto op je Hyves :wink:

Hebben jullie een beetje van de vakantie kunnen genieten? :-*

YY je bent nu op vakantie maar hopelijk goed nieuws als jullie terug zijn :pray:

Hier verder zijn gangetje gezien de omstandigheden.

Er moet nog heel veel geregeld worden en het huis van mijn schoonouders moet leeg, doet me zoveel pijn als ik in dat huis ben :cry:

Naat is druk en volop aanwezig wat afentoe best wel vermoeiend is, zowel geestelijk als lichamelijk en dat zijn momenten dat ik merk dat ik niet zoveel kan hebben op het moment :oops:

Onze Harry doet het prima, ik voel hem elke dag. Is ook zeer actief.

Sproet jawel hoor, het is toch fijn om er even uit te zijn hoewel ik niet echt aan mijn rust ben toegekomen. De andere twee meiden waren ook mee en ik heb veel politie-agentje tussen de drie meiden moeten spelen :evil:

We willen in september of oktober nog even met ons drietjes weg voordat de baby geboren wordt.

Even echt tijd voor ons gezinnetje.

Die buikfoto op mijn hyves bedoel je? Wat een toeter he hahaha, kan nog wat worden.