Nou, ik kan 's avonds ook al bijna de deur niet meer uit… willen we het nog even voor onszelf houden… dan is er toch echt al wat te zien :shifty:
Maargoed, ik denk dat weinig mensen het verwachten en er dus ook niet zo op zullen letten.
Kan me voorstellen dat het moeilijk is om in het huis van je schoonouders te zijn. De emotionele lading die het (uiteraard) heeft zal wel heel heftig zijn.
Jammer dat je zelf niet zo aan je rust bent toe gekomen met de drie meiden. Eventjes weg met z’n drietjes klinkt als een strak plan! :thumbup:
Hoi!
Marieke je bent weer terug van vakantie. Hoe gaat het nu met je? Ik zag een buikfoto van je :inlove: :inlove: :inlove:
Sproet: Hoe voel je je? wannneer komt jou buikfoto?
Verder gaat hier alles zijn gangetje. Vanmiddag heel gesprek met mijn broertje gehad, over het overlijden van Diana en over hem. Ik heb zoveel bewondering voor hem hoe hij zich staande houdt en zich overal doorheen knokt. Ook even heerlijk zitten te huilen met ons tweetjes…
Chantal heerlijk he als je afentoe samen kunt huilen. Zo heeft mijn vriend afgelopen week samen met zijn oudste dochters zitten huilen omdat ze oma en opa zo misten
Hoe het met mij gaat?
Tja, lichamelijk gaat het goed, wel snel vermoeid en last van maagzuur maar verder goed.
Geestelijk is een ander verhaal, dat verschilt per dag.
Maar daar zul je zelf alles van weten.
Verwerken kan nog niet, niet zolang we het hoe en waarom nog niet weten.
Boosheid is er volop maar we kunnen er geen kant mee uit want we weten dus niet of diegene die ze heeft aangereden echt fout zat of dat hij zelf onwel ofzo is geworden. Hopelijk horen we daar eind deze maand meer over.
Degene die ze heeft aangereden ligt overigens nog steeds in (kunstmatige) coma dus hij kan niet verhoord worden nog.
Ik hoop dat ze hem heel snel wakker kunnen maken :evil:
Tja idd je gevoel is heel herkenbaar. In plaats van dat het verdriet wat minder wordt, wordt het nu juist weer erger.
Ik mis haar zo. Zondag was ik op het kerkhof en heb daar zo zitten huilen en was ook zo boos dat dit haar moest gebeuren…
Pfffff het wordt er niet makkelijker op.
Maar ik hoop voor jullie dat de dader idd snel wakker wordt en jullie antwoorden krijgen of die oh zo belangrijke vragen.
:hug: :hug:
@Sproetje wrote:
Dank je…
We wilden er graag in september serieus voor gaan.
Maar toen ik mijn eisprong voelde, besloten we dat we het al op z’n beloop gingen laten. Met deze banner als resultaat
vind het naar jou toe wel een beetje rottig, omdat het zo net lijkt of ik eventjes tussen de bedrijven door zwanger ben geworden, maar zo is het zeker niet gegaan… hoop dat je begrijpt wat ik bedoel
haha nou dat is toch super, vorige keer was je een aantal maanden bezig en nu is het in 1x raak. Ik ben blij voor je hoor :-*
En je hoeft het voor mij niet rot te vinden, ik ben er niet zo meer mee bezig, we klussen wel maar verder…
Als het komt dan komt en zo niet dan niet. Ik meen het nu echt als ik zeg dat we Luca gelukkig hebben, ik kan hier ook mee leven.
Marieke, voor jou ff een extra dikke :hug:
Ik kan me voorstellen dat je het niet kunt verwerken als je niet weet waarom, hopelijk krijgen jullie daar snel antwoord op :hug:
Krabje, voor jou ook een dikke knuffel :hug:
1 voor je verlies :hug:
en 1 omdat weer een IUI poging is mislukt :hug:
Oja ik ben jarig vandaag :mrgreen:
lang zal ze leven lang zal ze leven lang zal ze leven in de gloria in de gloooooooooooriaaaaaaaaaaaaaaa in de gloria
gefeliciteeerdddd :-* :-* :-*
Bigsby van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! :-*
Monique ohhhhh je bent jarig, gefeliciteerd lieverd :-* :-* :-*
Heeeeey… gefeliciteerd!!! :dance: :dance: :dance:
Dankje dames :-*
Gister heb ik het geviert, het was een gezellige dag.
Zaterdag moesten we alles voorbereiden, 2 taarten gemaakt (die van chocolade was erg lekker geworden) en een grote pan soep voor de mensen die bleven meeeten.
pfff weer een jaartje ouder :roll:
Ach Monique, ik ben gewoon nog steeds 21
Vinden jullie 40 eigenlijk niet te oud om nog zwanger te zijn :oops:
Monique, meestal ben je zelf erg druk op zo’n dag hè.
Wij moeten langzaam aan gaan bedenken wat we willen doen als Femke 1 wordt.
Marieke het zou voor mij de (aller)uiterste grens zijn, maar dat is nauurlijk geheel persoonlijk. Ik vind het nu al behoorlijk zwaar die gebroken nachten en dat zal er over zes jaar niet minder op zijn geworden
ja een verjaardag vieren is altijd erg druk, je bent de dag daarvoor al druk met alles klaar maken en op de dag zelf.
Sproetje, ja haar eerste verjaardag komt al aardig dichtbij :inlove:
Marieke, tja ik zou zelf dan niet meer zwanger willen zijn.
Maar goed ieder moet zelf weten wat ze doen :-*
Hoe gaat het nu met jou?
Hallo dames. Hier ben ik even vanaf ons balkonnetje op het broeierige cyprus. Ik heb nog niets terug gelezen dat doe ik als we weer terug zijn, maar ik wilde jullie toch ons nieuwtje niet onthouden… Afgelopen week hadden wij nl zomaar een positieve test!!! Was wel stiekem twee dagen eerder dus voor de zekerheid ook nog een gedaan op de dag dat het mocht. En ja hoor. Hij was echt in no time blauw!! We vinden het allebei dood eng en vreselijk spannend. Zodra we weer in nl zijn bel ik meteen met het ziekenhuis voor een afspraak. Ben zo benieuwd of het er een is of twee. Ik kom de 17e terug, dan ga ik teruglezen. Tot volgend week!!
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Yinyang :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Gefeliciteerd meid :-*
Nu is de vakantie vast nog leuker 8)
Over de 40, het was voor mij dus ook de uiterste grens, we zouden het nog 1 keer proberen en dan stoppen als het niet lukte.
Gelukkig is het wel gelukt.
Ik had zelf graag op jongere leeftijd kinderen gehad maar voor deze relatie heb ik bijna 14 jaar een relatie gehad en hij wilde nooit kinderen, had elke keer een andere smoes, vandaar dat ik dus pas op mijn 35e zwanger van Nathalie werd.
Maar goed, ik voel me niks te oud verder hoor
Whoehaaa!!
YY, gefeliciteerd :dance: :dance: :dance:
Straks gezellig meekletsen bij de aprilmama’s hè.
En inderdaad nog spannend… 1 of meer
Sproet, lijstje moet ge-update worden
Ik zat er toevallig net naar te kijken, maar ik zit achter de laptop en daar zit geen excel op. Dus wordt morgen of overmorgen
Ik vertrouw er helemaal op dat je er weer iets moois van zult maken :thumbup:
Hoe voel je je trouwens, last van kwaaltjes?