30+ (deel 4)

YY ik ga heel hard duimen dat jullie met z’n drietjes terug mogen komen van vakantie :pray: :pray:

Monique hoe is het meis? En met je moeder? :hug:

Sproet hoe is het met jou en je meisje?

Hier alles wel oké alleen door het overlijden van mijn schoonouders wel even van mijn roze wolk af :?

Kereltje in mijn buik doet het prima, is zeer druk aanwezig en de vk kon hem gisteren bij de controle al voelen liggen, ze kon precies kop en kont onderscheiden :lol:

Zaterdag gaan we op vakantie naar Bretagne, hopelijk vinden we dan wat rust in ons hoofd hoewel dat moeilijk zal zijn zolang nog niet bekend is hoe en wat wat betreft het overlijden van mijn schoonouders :cry:

:-*

Yingyang, spannend zeg! ik ga voor je duimen dat het dit keer raak mag zijn :pray:

Marieke, balen dat jullie nog steeds de reden van haar overlijden niet weten, heel veel sterkte voor jullie :hug: :hug:

Super dat met jullie frummel alles goed gaat, je gaat ook al zo hard.

Fijne vakantie!

Met mijn moeder gaat het de goede kant op, ze gaat per vandaag revalideren :dance:

Oh, dat is goed nieuws Bigs!

Marieke, hopelijk kun je het toch een beetje loslaten als jullie met vakantie zijn.

Maar dat zal inderdaad niet meevallen zolang jullie nog geen duidelijkheid hebben. En frummel gaat inderdaad hard zeg :smiley:

hoi hoi,

ik vind het altijd moeilijk om terug te lezen en te reageren. (sorry als ik dus niet reageer op iemand :))

voor iedereen een knuf, sterkte, succes, uhm nog maar wat knufs :slight_smile:

hier gaat het wel redelijk… ik sta aardig op mijn stress punt… locatie is wel bijna geregeld… dat scheelt weer…

verder nog wat dingen die ik moet afhandelen bij mensen die zo heerlijk oneerlijk kunnen zijn ( zat bij een paranormaal spokejaag club, wat erg leuk is hoor… maar de founders zijn niet helemaal eerlijk, geld afroggelen en voor eigen gebruik gebruiken (not done) en mij dan eruit schoppen omdat ik druk was met mijn bruiloft (ja dat gaat voor) maar we stonden altijd klaar voor die mensen ze hebben 2 kleine meisjes waar ik het mee te doen heb. wel geld voor drugs maar de rest… gister was ik zo kwaad want mijn vriend krijgt nog 75 euro en ik wacht al sinds april op mijn device (aparaat die metingen doet) dat ding koste 93 euro en heb hem nog niet… volgens hem duurt dat wel vaker langer… ( nou dit vind ik veel te lang en weet bijna zeker dat hij niks heeft besteld en het geld voor zicht zelf heeft gebruikt)

mijn ogen zijn wel open nu… al 3x gen**id waar ik bij stond in nog geen jaar… dan kan je wel voorstellen dat mijn vertrouwen in nieuwe vrienden maken erg laag is… ik durf gewoon geen nieuwe vrienden te maken gewoon bang dat het mij weer overkomt… ben ik dan te naief of makkelijk te vertrouwen of open, weet ik veel… maar gister wel een punt gemaakt… er word niks geleend, spullen en geen geld… ik ga niet zomaar meer een tas boodschappen voor iemand mee nemen… niks nada… dan ben ik maar een krent en een egoist. mensen bewijzen eerst maar eens of ze mijn vriendschap waard zijn (ben ik nu zo hard of…)

baal der wel van. vanmiddag belt lief naar hem dat wij vanavond langs komen, voor het geld en device en zijn bas gitaar die hij heeft uitgeleend… gelukkig kan hij het vriendelijker brengen dan ik … want ik ben in alle staten… wat kunnen sommige mensen zo liegen en oneerlijk zijn…

zo pff daat moest er uit

verder zit ik aan het einde van mijn cyclus probeer mij er niet teveel op te letten enzo… (maar ja das best moeilijk als je allerlei kwaaltjes voelt… zucht)

nou ja dit was het even voor vandaag :slight_smile:

knuffff

(psst welkom bianca)

Goedemorgen dames,

Ik werd door Pearlie op dit topic geattendeerd. Ze vertelde dat het hier erg gezellig is. En aangezien mijn man en ik al 15 maanden bezig zijn met zwanger raken, kan ik wel wat gezelligheid gebruiken. hihihi

Ik zal even in het kort vertellen hoe onze situatie is. Nou ja, dat ga ik proberen.

IK ben Bianca, ik ben net 30 geworden en vorig jaar april zijn mijn man en ik begonnen met proberen zwanger te raken. Afgelopen september zijn we getrouwd. Vorig jaar december zijn voor het eerst naar de gyneacolog geweest omdat mijn cyclussen erg kort waren, waarschijnlijk hangt dit o.a samen met de rugklachten die ik had. Na een hoop testen kwam er eigenlijk niets uit. Zodat er afgelopen april werd besloten om een laparascopie te doen. Met de mededeling dat er waarschijnlijk niets gevonden zou worden, maar dat het de volgende stap was.

Toen kwamen ze er achter dat door endometriose mijn linker eileider en eierstok verkleefd en verdraaid zijn, waardoor de eitjes van die kant niet in mijn baarmoeder aankomen. De rechterkant is wel helemaal in orde. We moeten-mogen het nu tot november gewoon proberen als het dan niet gelukt is, en mijn gevoel zegt dat dat zo gaat zijn, gaan ze verder kijken.

Nou het is toch nog een hel verhaal geworden. IK ga met en met teruglezen wat jullie tot nu toe geschreven hebben. :smiley:

Welkom Bianca, en hopelijk raak je toch snel zwanger!

Pearlie, ik vind je niet hard hoor! als je keer op keer belazerd word dan ben je wel wat verzichtiger met mensen. En tuurlijk vertrouw je mensen dan minder snel.

Succes vanavond en hopelijk krijgen jullie je spullen :-*

kuch . ik weet ik heb te vroeg getest maar wat denken jullie er van bijt lips

maar kon het gewoon niet laten. ik durf er nog niet echt zekerheid op vast te pinnen… het is de eerste test die ooit een heel innieminnie heel licht vaag streepje gaf

Bianca… welkom hier :mrgreen:

Pearlie… :shock:

ik zie toch echt een tweede streepje!!!

Pearlie, ik zie toch ook heel licht een streepje, hopelijk heb je over een paar dagen een hele dikke vette streep :pray: :pray:

pssst hihi

volgens mij is het echt echt lol

van harte gefeliciteerd :dance: :dance: :dance:

Gefeliciteerd!!! :dance: :clap: :smiley:

Ik zie toch ook echt twee streepjes!!! Gefeliciteerd, nu gaan jullie met zijn drietjes trouwen :smiley:

Pearlie, ik kom je vergezellen…

zie onderschrift :inlove:

Sproet gefeliciteerd!!! wat gaaf zeg!

Meiden ik ben de laatste tijd hier niet echt actief met schrijven. Ik lees wel mee maar kan me er niet toe zetten om te reageren. Denk toch dat het komt dat wij niet op een normalen manier zwanger kunnen worden en daardoor alles anders is.

Maar ik houdt jullie wel in de gaten en duim wel voor jullie :-*

yay gezellig…

en vandaag 4 weken lol

Dank je chantal!

Hoe staat er bij jullie nu voor?

Pearlie, dat is dan weer het ‘nadeel’ van vroeg testen :wink:

Dan begint je telling al voor de vier weken.

Ach, op naar de 12 in ieder geval!

Gaan jullie er op de bruiloft nog aandacht aan besteden?

nee dan zijn wij net 10 weken wel net de echo gehad… maar lief wil toch wachten na 13 wken. geef hem geen ongelijk.,. we vinden het allebei hartstikke spannend en eng

Ja, het is dan net even te vroeg.

En bovendien wel heel speciaal dat jullie het met z’n tweetjes weten…

dat julie met z’n drietjes (of meer :wink: ) zijn!

lol sproet… zeg dat noiu niet want ik roep al een half jaar dat de eerste keer een tweeling word. dat gevoel is zo sterk… en nu roep jij al (meer ;)) hahahha engerd