30+ (deel 4)

he gatver big… jemig zeg… dat gaat ook niet in je kouwe kleren zitten…

dikke knufff en sterkte… :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Monique :shock: , wat een enorm K nieuws zeg. :hug: Da’s idd niet iets wat je in de koude kleren gaat zitten.

Hoe oud is je moeder??

Heel veel sterkte!

Hè Monique wat naar…

Wat zul je inderdaad geschrokken zijn :hug:

Veel sterkte meis!

Weet je inmiddels al meer over hoe het nu met haar gaat?

Hé jakkes Bigsby, dat is geen fijn nieuws om te horen. :hug: Weet je al iets meer inmiddels hoe het met haar gaat??

Ik ben er gister wel geweest maar we weten niet zoveel, het is voornamelijk afwachten :cry:

Wat vervelend…

Ik leef met je mee :-*

Gister ging het al wat beter, nu is het ff afwachten wat de uitslag is van de onderzoeken :pray:

Oh Monique ik lees het nu pas, ben heel weinig op kok geweest de afgelopen dagen maar meis toch wat een schrik :hug: :hug: :hug:

Het gaat dus wat beter met haar nu?

Hopelijk herstelt je moeder heel snel :pray: :pray:

Hier wat mindere dagen, R. heeft moeite met zijn verdriet en het verwerken.

Verwerken lukt ook nog niet echt zolang we niet weten wat er precies gebeurt is :cry:

helemaal in paniek hier… nog 55 dagen te gaan en krijg nu een brief dat de locatie waar wij ons feest hebben failiet zijn… wtf… PANIEK…

alles was geregeld 1200 euro betaald… en nu 55 dagen voor onze grote dag gaat dat niet meer door…

ik had lief al vaak gezegd neem nu een verzekering… nee hoeft niet gaat wel goed… nou nu zie je maar weer (censuur censuur censuur)

wie kan mij / ons helpen om in een korte tijd een super leuke locatie te vinden in omg lelystad en almere 8 september feest en eten

pleaseeeee help

Hi,

Wij hebben van vrienden een leuk feest gehad in dronten bij de rede, maar geen idee of die nog plek hebben.

Succes!!

Jeetje Pearlie wat zwaar kl*te zeg!

Heb je alle partycentrums bij jullie in de buurt al opgebeld of ze nog plek hebben?

mja maar die zijn echt saai… lol ik zie mij niet echt rond dansen in zon degelijke partycentrum (klink ik nu bride zilla hahaha)

maar goed morgen naar het haasje in kampen hopen dat dat wat word

Oh Pearlie, dat is inderdaad een rampscenario zo vlak voor jullie grote dag. Hopelijk kun je toch nog een ander plekje vinden waar je wel een goed gevoel bij hebt.

Zaterdag zijn wij alweer een jaar getrouwd, gaat echt hard.

En dan trouwen Yolanthe en haar Wesley op ONZE dag :naughty:

Monique, hopelijk duren de uitslagen niet te lang.

Marieke :hug: :hug:

@ Pearlie: Wat een toestand zeg!!! Hopelijk vind je snel toch nog een hele leuke locatie om een topfeestje te hebben.

Ik heb vanmorgen tóch weer het telefonisch spreekuur gebeld. Het zit me gewoon niet lekker. Het is inmiddels dag 51, en nog steeds geen enkel teken dat ik ongesteld word…

Ik werd gewoon emotioneel aan de telefoon. En gelukkig mag ik morgenochtend om 9 uur komen voor een echo, en wellicht ook bloedprikken. Dus nog 1 nachtje wachten, hopelijk weten we dan morgen meer.

Ze vroeg me of ik niets merkte wat anders dan anders zou kunnen zijn. Het enige wat ik merk is dat ik al zo’n twee weken een hele nare smaak in mijn mond heb, alles smaakt bitter. En mijn tepels lijken donkerder, maarja… óf het zo is?? :pray:

Hier ben ik dan eindelijk. Ik had niet eerder de mogelijkheid om te reageren, want moest direct uit het ziekenhuis werken.

Ik was netjes op tijd in het ziekenhuis. Een vriendin van me was met me meegegaan omdat vriendlief niet weg kon uit de winkel. Andere collega was vrij. Toen de wachtkamer behoorlijk vol liep te lopen werd de een na de andere opgeroepen, en ik zat er nog. Inmiddels half 10, toen zaten alleen wij er nog. Toen ben ik tóch maar 's een kamertje ingelopen, waar gelukkig mijn eigen gynaecoloog achter de pc zat. Heb ik gevraagd of ik wel op de lijst stond… Nee dus :wall: Maar, dr Cuypers heeft me wel onderzocht gelukkig, want ze vond het allemaal al vervelend genoeg en wilde me absoluut uit de onzekerheid halen. Wat is er nu aan de hand…

Nou om heel kort te zijn. Er is 1 ei (tje) van de vorige cyclus blijven zitten, deze is inmiddels 33.5 mm :shock: en blijft dus hormonen aanmaken en dáárdoor word ik niet ongesteld. In dezelfde eierstok zitten nog wel een aantal kleine eitjes, maar die krijgen geen kans om te groeien omdat die andere zo ontzettend groot is.

Wel zitten er links 3 grotere, 11 mm, 12,5 mm en 13 mm.

Ik kon kiezen uit twee opties. Óf tabletten slikken om alsnóg een bloeding op te wekken, maar dit kan nog wel een dag of 10 duren voordat dat werkt.

Óf deze eitjes om de dag met de echo gaan bekijken en zien wat die doen, en daar misschien alsnóg een IUI mee te doen mocht alles goed groeien.

Ik heb dus voor de laatste optie gekozen. Baat het niet dan schaadt het niet. En deze ronde is dan zónder verdere medicatie.

Ik heb voor zaterdagmorgen 8 uur weer een afspraak staan, en dan is wéér mijn eigen gyn aanwezig. Fijn!!

Ik ben nu wel een stuk opgeluchter. Ik weet nu dat ik niet zwanger ben, en dat er verder niets ernstigs ofzo is. Ik heb nog even fijn en rustig met haar kunnen praten, dat heeft me wel goed gedaan. Wel even emotioneel, maar het hakt er ook wel in.

Ik haal wel even mijn banner weg omdat er nu even geen touw aan vast te knopen is qua dagen. Als alles weer loopt zoals het hoort plaats ik een nieuwe.

YY, dag 51… :o

Fijn dat je morgen terecht kunt.

Dan heb je in ieder geval wat duidelijkheid.

En het liefst natuurlijk een hele onverwachte verrassing :pray:

@Sproetje wrote:

YY, dag 51… :o

Fijn dat je morgen terecht kunt.

Dan heb je in ieder geval wat duidelijkheid.

En het liefst natuurlijk een hele onverwachte verrassing :pray:

Ik was donderdagmorgen al geweest :wink:

Gistermorgen weer terug voor de 2e echo, en tot onze verrassing begint het rechter-ei (de cyste) nu heel langzaam leeg te lopen. Was 28.6mm.

Links doen het ook goed. Grootste is 15,5, dan nog 1 van 14 en eentje van 10.5. Verwachting is dat de kleinste het waarschijnlijk niet gaat redden, maar goed. Twee is ook príma.

Gisteravond weer begonnen met de ovu-testen. Hij was vanavond nog steeds negatief dus heb ik morgenochtend om half 10 weer een afspraak. Maar zoals het er nu uitziet, deze week tóch weer een inseminatie!!

Yingyang, dat is best een mooie verassing, hopelijk gaat het deze ronde allemaal voor je gebeuren :pray:

Ik heb vanmorgen de 3e IUI gehad :smiley: De groei van de eitjes aan de linkerkant was prima en vanmorgen het zaad óók weer. 14 miljoen toppertjes. Dus :pray: :pray: Op vakantie mogen we gaan testen, dus misschien komen we wel met zijn drietjes terug :lol:

YY… zal voor je duimen. Klinkt hoopgevend in ieder geval :pray:

Bigs, hoe is ie meis?