Ik zie dat je banner is aangepast. Wat jammer :hug:
En een korte cyclus vergeleken met de andere keren…?
ja baal best wel eigenlijk deze keer… gister begon het gewoon met wat bruinige slijm. dacht misschien wel innestel ofzo… was ook savonds weg… maar vannacht leek de kraan open te staan… voel mij ook niet lekker en misselijk…
nouja op naar de volgende ronde en dan maar iets meer sex :mrgreen:
maar vandaag echt ff
Hey meiden,
even heel weinig op kok geweest en zal er de komende tijd ook niet zoveel zijn.
Het overlijden van mijn schoonouders heeft er goed ingehakt. Nu begint het regelen en verwerken en niet te vergeten het rouwen.
Ik wil wel eventjes laten weten dat ons Frutseltje het uitstekend doet en dat Frutsel een klein mannetje is :inlove: .
Hij lijkt nu al op zijn grote zus!
Marieke, ahhh een mannetje :inlove: :inlove:
Ik ben blij dat alles goed gaat :-*
Oja ik ben weer terug :lol:
We hebben een heerlijke vakantie gehad, met mooi weer!
Lekker Monique. Waar zijn jullie geweest???
Ooooh, weten jullie trouwens dat dit topic al in augustus 2009 is geopend… :mrgreen: :lol:
Marieke :hug: :-*
Wij zijn naar Italie geweest, vlak aan het Gardermeer :mrgreen:
Maar hoe gaat het met jou?
Waar is het Gardermeer?? :lol: Neem aan dat je Gardameer bedoelde…
Gaat wel hier, mag niet klagen
M.artijntje wordt volgende week alweer een jaar… tijd is echt voorbij gevlogen 8) Nog niet zwanger van nr. 3, da’s dan wel weer jammer, maar hopelijk gaat dat snel veranderen als ik met de BV ben gestopt . Eigenlijk wilde ik nog niet stoppen met de BV, maar zwanger worden mèt BV is tot op heden dus nog niet gelukt, dus volgende week dinsdag is de laatste keer BV :shifty: . Zie daar wel tegenop, maar de wens voor een 3e blijft ook… en ik word er niet jonger op :roll: .
Lukt het jou nog een beetje om er relaxed onder te blijven dat het zwanger worden nog niet is gelukt? :hug: :-* [/spoiler]
Oeps ik wist ff niet meer uit mijn hoofd hoe je het precies schreef :oops: :oops: :mrgreen:
maar ja dat bedoel ik :lol: :lol:
Jeetje een jaar alweer, dan zijn jullie nu ook al weer lang bezig!
Het kan idd er wel aan liggen dat je bv geeft, maar je hebt het heel lang volgehouden. :thumbup:
Ben je al wel ongesteld geworden?
Ik baal wel hoor dat het bij ons maar niet schijnt te lukken, we zijn nu al ruim 1 1/2 jaar bezig. We hebben ons al laten nakijken maar ze kunnen niks vinden :?
Maar ik geloof ook al niet meer dat het spontaan gaat komen, en de ene keer heb ik me daar bij neergelegd en de andere keer baal ik er heel erg van
@ Marieke: Gecondoleerd met het verlies van je schoonouders en heel veel sterkte en kracht voor de komende tijd.
Wel fijn te horen dat het met jullie Frutseltje goed gaat. Straks een heerlijk mannetje erbij. Wat zal zus trots zijn. :hug:
Hier inmiddels op cyclusdag 44, en nog steeds niet :evil: . Vorige IUI was het de 47e dag eÃndelijk zover. Als ik dan nóg niet ongi ben ga ik tóch nog maar een keertje testen, wie weet…
Bigs, welkom terug :mrgreen:
ICL, hier inmiddels ook aan het afbouwen.
Nu nog ochtend- en avond. Ben benieuwd of mijn lijf dat redt…
Marieke, een jongetje!! :inlove:
YY… balen dat het ineens zo lang duurt dan.
Zo wordt je geduld wel op de proef gesteld :roll:
Ga jij dan voor een 2e Sproetje?
Ik zit er aan te denken om ermee te stoppen, ik zit er al een tjjdje aan te denken!
Bigs, nee hoor… maar ik had 9 maanden kolfrecht en dat is nu voorbij.
Vandaar dat ik die twee voedingen aan het afbouwen ben.
En stoppen met proberen voor een tweede bedoel je?
Vanwege de stress die het geeft of vind je het leeftijdsverschil anders te groot worden of vanwege andere redenen?
Stoppen voor een 2e bedoel ik ja, het gaat om heel veel dingen:
-ik heb eindelijk werk waar ik misschien kan blijven
-lichamelijk ben ik nooit meer de oude geworden en wie weet wat ik er nog meer aan over hou
-zwangerschap was heel zwaar vanwege bekkenklachten, rug en nek
-ik weet niet of ik daar allemaal nog wel zin in heb, en we zijn er nu al zolang mee bezig
Zo kan ik nog wel ff doorgaan met het lijstje
En weet je, ik denk regelmatig dat het zo wel leuk is, Luca is al zo groot.
Dat is inderdaad een aardig lijstje.
Maar zo’n lijstje is er aan de andere kant natuurlijk ook te maken voor de keuze om er nog wél voor te gaan.
Blijft toch een kwestie van je gevoel volgen op dat moment.
Maar ik herken me wel in wat je schrijft over de lichamelijke aspecten.
Ben zelf ook nog niet de oude, maar als we voor een tweede gaan (proberen!) willen we daar niet te lang mee wachten.
En dan is het inderdaad nog maar de vraag of het bij een volgende zwangerschap allemaal wel goed gaat en of je daarna ook weer goed herstelt. Maarja, vooralsnog ben ik wel bereid om dat risico te nemen
Gaan er vanavond nog meiden voetbal buiten de deur kijken?
Ik vind het wel jammer dat het zo laat is. Moet maandag gewoon weer werken en hub gaat dus naar de kroeg en Femke en ik blijven thuis.
Als het verlengen wordt, haal ik het einde van de wedstrijd misschien geeneens
@ Sproetje: Het wordt geen verlenging hoor. Gewoon in de 90 minuten wordt het 2-1 voor NL 8)
Wij beginnen vanmiddag met een groep vrienden om 16.00 uur met de voorbeschouwing. Onder het genot van oranje wortelsoep, oranje spaanse sinaasappels, oranje wortelstamp en nog wat andere voedzame gerechten. Voor de bodem maar ook voor de sfeer natuurlijk
Om 19.00 uur vertrekken we naar de plaatselijke kroeg en hopen daar tot in de late uurtjes een feestje te kunnen vieren. Morgen zijn we allebei vrij, dus we zijn goed voorbereid.
Allemaal een prettige wedstrijd en fingers crossed voor Oranje !!!
ps. Ik heb gisteren weer een test gedaan, maar was wéér negatief. En ook nog stééds niet ongi. Zucht. Zit nu al op dag 48. Ik denk dat ik morgen tóch het ziekenhuis maar 's ga bellen want vind het nu wel lang duren hoor allemaal. En als het nóg langer duurt komt de vakantie in gevaar, en zouden we een cyclus moeten overslaan, en dat willen we natuurlijk niet.
Sproetje, ach het is idd een gevoel, alleen het lichamelijke hoeft van mij niet meer.
voel jij je ook nog steeds niet goed dan? waar heb jij nog last van dan?
Wij zijn wezen bbq-en met wat voetbalmaatjes van G, toen hun naar het marktplein gingen om 7 uur ben ik met Luca naar huis gegaan. Ik geef niet zoveel om voetbal, ik ga zo mooi wat anders kijken. Maar ik kijk straks wel een keer de tussenstand hoor
YingYang, wat balen dat je nu zo’n lange cyclus hebt :?
Weet je zeker dat je niet zwanger kan zijn?
YY, dat is inderdaad goed voorbereid op het oranjefeest.
Met de doelpunten wil het alleen niet erg lukken helaas
Had jij niet een paar weken terug wat vaag bloedverlies?
Moet je die datum dan misschien niet aanhouden?
Bigs, ik heb nog veel last van mijn heup.
@ Bigsby: Ik heb zo net het ziekenhuis gebeld. Het is vandaag dag 49. Uitgaande vanaf de 1e dag van de laatste ongi.
Ziekenhuis wil tóch liever nog even wachten, omdat ze liever hebben dat het spontaan komt dan dat ze moeten ingrijpen. Dus, tot vrijdag wachten. Als ik dan nóg niet ongi ben, moet ik 's ochtends testen, en als 'ie dan nog negatief is moet ik weer bellen.
Heb ook gezegd dat ik niet wil dat door de vakantie de volgende cyclus niet door zou kunnen gaan, dus wat mij betreft mogen ze ingrijpen hoor. Maar goed, ik zal me netjes gedragen en wachten. Ze heeft me ook geadviseerd om met mijn gynaecoloog te overleggen over de Clomid en de Pregnyl. Want daardoor blijft het zolang weg. Misschien wel minder slikken en/of spuiten? Of een cyclus zonder proberen? We wachten het maar af…
@ Sproetje: Het heeft inderdaad helaas niks geholpen al dat oranje voedsel en drankjes :wall: Een ontzettende spannende wedstrijd zien, maar de kater is behoorlijk. En dát van water… :mrgreen:
jammer voor oranje ik was optimistich en hoopte dat ze gingen winnen…
helaas wat voortekenen voorbij zien komen ( ff lekker bij gelovig hahah)
mijn wk taart lukte maar niet en mijn lief had de oranje hawaii slinger perongeluk kapot getrokken van de hond (die had ze elke wedstrijd om)
maar goed…EK winnen we lol
net uit het ziekenhuis. ze gaan verder kijken of er iets aan de hand is… mijn parathormoon is te hoog en calcium te laag… het ligt gelukkig niet aan mijn maagverkleining anders zouden de andere dingen ook te laag zitten. moet nu weer bloedprikken en in een potje plassen. en dan 30 augustus hoor ik meer…
hoop dat ze nu goed achterkomen waarom ik zo moe ben ik last van mijn spieren en gewrichten heb en waarom ik dus niet meer afval…
afwachten maar weer…
verder zijn we lekker weer aan de klus…
zaterdag naar de dierentuin geweest was erg gezellig… en voel mij wel weer goed in mijn vel… net lekker in de regen gefietst lol
Ik hoor net dat mijn moeder een herseninfarct heeft gehad, waarschijnlijk ook een beroerte erbij
Ze zijn nog aan het onderzoeken van hoe of wat, vanavond ga ik ff naar het ziekenhuis om te kijken of het goed met haar gaat.
pfff ik ben helemaal in shock