Ik ben er wel, alleen heb ik de laatste tijd niet zo’n zin om te kletsen!
Balen dat het slapen nu niet zo goed gaat, zal ze dan last van het broekje hebben?
Of het is een sprongetje :think:
Nee, het is duidelijk omdat ze niet kan liggen zoals ze graag wil… op haar zij.
Maar ze gaat toch proberen te draaien en ligt af en toe dus gewoon met een been in de lucht…
Maarja, het is even niet anders.
Kan me ook wel voorstellen hoor dat je wat minder zin hebt om te kletsen nu, maar ik ben gewoon benieuwd hoe het er verder mee gaat :-*
Ben ik ook benieuwd na, als ik toch eens in de toekomst kon kijken :roll:
Luca had gister een pechdag, eerst liep hij in de brandnetels, en daarna gleed hij uit onder de douche.
En bloeden, echt zoveel. Ik was me rot geschrokken, hij heeft een behoorlijk gat in zijn hoofd.
Wij zijn gelijk naar het zkh gegaan, ze hebben zijn haren gelijmd om de wond dicht te houden.
Gelukkig gaat alles goed, we hebben hem gisteravond rond half 12 wakker gemaakt om te kijken of hij helder was. Hij werd me toch boos :lol: hij snapte natuulijk niet waarom hij wakker moest worden :lol: :lol:
Vandaag heeft hij heerlijk gespeeld en zegt geen hoofdpijn meer te hebben, gelukkig ik was zo bang
Jeetje, dat lijkt me echt vreselijk schrikken zeg.
Gelukkig gaat het weer de goede kant op :hug:
Femke is 's nachts wat aan het spoken, dus hier niet zo fit en 's avonds op tijd mijn mandje in.
Net even pasfoto’s laten maken voor een ID kaart voor Femke…
Binnenkort een paar dagen naar Frankrijk :dance:
Nou, inmiddels zijn de onderste twee tandjes door.
Dus wie weet hebben we de echte oorzaak nu te pakken
De eerste 2 tandjes :inlove: :dance: :dance:
Hopelijk was dat idd de oorzaak!
Hee, ik las ergens dat je vannacht op vakantie gaat.
Veel plezier!!!
En wie weet een extra passagier mee terug
Wij gaan binnenkort ook lekker op vakantie :dance:
Goedemorgen,
Monique je bent al onderweg maar bij deze toch nog heel veel plezier en hopelijk inderdaad een mooi vakantiesouveniertje mee terug
Ah Femke alweer tandjes, ze is toch net pas geboren :mrgreen:
Hoe is het verder met haar Sproet, is ze gewend aan het spreidbroekje?
En jullie binnenkort naar Frankrijk. Leuk!! Waar gaan jullie heen? Wij gaan in de zomervakantie naar Bretagne. Andere dochters van mijn vriend gaan ook mee.
En de andere dames, hoe is het met jullie?
Hier alles prima, we naderen de 20 weken alweer, gaat snel moet ik zeggen. Na de 13e week gaat het snel, daarvoor ging het me allemaal te langzaam. Wilde die “enge” periode voorbij zijn.
En nu voel ik kleine schopjes en dagelijks beweging. Heerlijk gevoel :inlove:
Vorige week hadden we een echo om te zien wat Frutsel is maar Frutsel werkte niet mee :snooty:
Navelstreng tussen de beentjes en uiteindelijk deed het ook nog de beentjes over elkaar alsof het wou zeggen bekijk het maar :mrgreen:
De 30e hebben we de 20 wekenecho dus dan nieuwe ronde, nieuwe kansen :lol:
Verder druk met mijn opleiding voor gastouders. Aanstaande dinsdag heb ik mijn assessesment, dan de dag erna nog een toets nederlands en dan ben ik klaar :dance:
Ik zal dus nog even aan de laatste verslagen gaan werken.
:-*
Marieke wat ga je snel!!! Ik heb gisteren op het showforum de buikfoto’s zitten bekijken. Die van jou groeit lekker zeg!! En fijn dat het nu zo lekker gaat met jullie Frutseltje. Hopelijk met 30 weken geen gekruiste beentjes
Hier gaat het goed. Volgens cyclus zou ik dit weekend ongi moeten worden, maar heb nergens last van. Ben alleen moe, maar verder voel ik me prima. Dus maar “gewoon” afwachten.
Ik merk wel dat ik er nu tóch minder mee bezig ben dan de 1e poging. Dinsdag mogen we testen, en dan zullen we het zien.
Ik zal in ieder geval weer voor je duimen YY!
Marieke, gaat inderdaad hard zeg.
Jammer dat frummel z’n beentjes ervoor hield.
Nog even spannend dus
Wij gaan ook op vakantie, dus tot volgende week
joepie, ben om half negen tante geworden…
mijn zus is bevallen van een meisje, ze moet wel blijven vannacht want ze had bloed verloren.
ze heet fenna irene
Gefeliciteerd Pearlie!!! En mooie namen vind ik.
Hier zijn er geen :evil: maar heb ook nog niet getest.
Ik wacht tot vrijdag. Dat is een hele speciale dag. Dan is het 5 jaar geleden dat mijn moeder is overleden. Dus dat er dan een positieve test uitkomt. Vorig jaar op haar sterfdag kregen we de sleutel van ons nieuwe huis. Dus wie weet dit jaar wéér een leuk cadeautje…
spannend spannend dan… ik duim…
over 14 dgn mag ik testen.
de ovu test zegt nega… maar volgens de kalender wel een eisprong… had 2dgn geleden wel kramp… hoop dat we goed geklust hebben…
mijn nichtje :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
@ Pearlie: :inlove: wat een prinsesje. Volgens mij is ze moe
Doe allemaal idd maar flink duimen, wie weet helpt het
Helaas, wij mogen door naar de volgende ronde, denk ik.
Heb gisteravond getest, en die was negatief. Ik had al zo’n voorgevoel dat het niet gelukt was. Waarom weet ik niet, maar dat voelde zo.
En omdat het morgen tóch al een rotdag wordt dacht ik dan meteen maar weten, dan heb ik 't maar gehad. Nu nog afwachten wanneer ik weer ongi wordt…
Pearlie, gefeliciteerd met je nichtje!!
YY, jammer hoor
Hopelijk mag het de volgende keer wel raak zijn
Wij zijn terug van een midweekje.
Nu even verder bijlezen
YY balen zeg… we duimen voor de volgende keer…
vanochtend nog even lekker van bil (lol) over 3 dgn heb ik “innestel” en begin volgende maand testen… spannnend…
lief zgt al steeds je bent zwanger lol./
en vanochtend hij zei iets en ik barste in tranen uit… zomaar
Pearlie, spannend hoor.
Die dagen tussen je ei en je nod duren altijd zo lang hè… :roll:
Zal voor je duimen!
ben ik weer… terug van de HA…
alles was goed… geen problemen voor eventueele zwangerschap…
alleen calcium veeeel te laag (goh wat een wonder) dus moet naar buiten
en het parathormoon lag veel te hoog…
HA snapt dat niet. maar iedergeval geen link naar de maagverkleining… ik neem alles wel goed op…
morgen ligt er een brief voor de internist klaar…
meer over parathormoon klikParathormoon (= parathyroïdhormoon, PTH) is een hormoon, dat samen met vitamine D en calcitonine het calciumgehalte van het lichaam reguleert. De productie van PTH, een eiwit, gebeurt in de bijschildklieren. PTH zorgt voor een verhoging van de calciumspiegel in het bloed.
Werkingsmechanisme
PTH heeft een invloed op de vorming van actief vitamine D (1?,25 dihydroxycholecalciferol) dat betrokken is bij de opname van calcium in de darm. PTH stimuleert de terugresorptie van calcium in de nieren en zet osteoclasten aan om de botresorptie te stimuleren. Het zorgt voor een verlagen van de fosfaatspiegel in het bloed door de bevordering van de uitscheiding van fosfaat door de nieren. Hierdoor verschuift de calcium-fosfaat balans ten voordele van calcium.
Het parathormoon kan als een antagonist van calcitonine beschouwd worden, dat in tegenstelling tot het PTH de botafbraak verhindert.
verder zitten we nog in spanning en ik wil zo graaag testen…
he pearlie, inderdaad spannend zo die laatste dagen hè.
Gelukkig niets wat een zwangerschap in de weg kan staan!