30+ (deel 4)

Hier zijn de :evil: toch doorgezet vandaag. Dus we gaan weer voor de volgende ronde. Morgenochtend het ziekenhuis bellen voor een afspraak voor de 3e dag.

ahhh wat balen zeg! :hug: :hug:

Wat gaan ze nu verder doen?

@YY… gatverdarrie… :hug: :hug:. Wat ontzettend jammer… :cry:

YY… wat jammer meis!

Loesje, begint het besef al te komen?

Mijn lichaam doet heel erg raar…

Ik verlies alleen maar bruine oude rommel. Heb vanochtend het ziekenhuis gebeld, en daar werd gezegd dat ik maar even moest afwachten, en dat de ongi wel door zou zetten. En dan moet ik de 3e dag terugkomen voor een echo. En dan horen we wat verder… Zucht…

yy :hug:

hier nog 1 dag… ben nog steeds gruwelijk misselijk. maar dat zegt niks… sommige maanden ben ik wel of niet misselijk voor ik ongi word…

baaah :sick:

Hopelijk heb je snel duidelijkheid YY :hug:

Spannend Pearlie :pray: :pray:

Ik vind het wel héél raar hoor. Normaal heb ik 1 dag oud bloedverlies, en nu al bijna 4 dagen :shock: En het is ook maar héél erg weinig, ik kan het met een inlegkruisje af zeg maar. En 's nachts zelfs zonder… Toch vaag niet?

Is iemand hier bekend mee na een IUI of andere MMM behandeling??

Yinyang ik weet niet of het te vergelijken is maar ik had de tweede “menstruatie” na mijn curettage van afgelopen december zo’n beetje wat jij nu hebt. Een paar dagen oudbruin verlies wat met gemak met 1 inlegkruisje per dag afkon zeg maar. De laatste 2 dagen kwam er een beetje helderrood bloed bij. Ik dacht dus dat het geen echte menstruatie was. Achteraf gezien is het dat dus wel geweest, ik heb dan alleen daarna een hele vroege eisprong gehad want ik begon toen 13 februari te vloeien en als je het volgens alle regeltjes terugrekent zou het de 10e hebben moeten beginnen (snap je het nog :mrgreen: ) Teruggerekend dan vanaf wanneer ik bevrucht zou moeten zijn dus :think:

Inderdaad wel vreemd YY. Maar ik heb er geen ervaring mee, dus eerlijk gezegd geen idee.

Marieke, hoe gaat het nu met jou?

Hier vanmorgen naar het zkh geweest. Er werd alsnog een foto gemaakt van Femke d’r heupjes en de arts constateerde toch een lichte vorm van heupdysplasie. Dus nu moet ze een spreidbroek :frowning:

Gelukkig niet heel lang (twee maanden dag en nacht en daarna twee maanden alleen met slapen), maar ze gaat nu net lekker bewegen en dan moet ze zo’n ding om :x

Ach Sproet wat sneu :hug:

Maar je zult zien dat ze heel behendig met dat spreidbroekje zal zijn wat bewegen betreft.

Met mij gaat het wel goed, morgen weer een echo, ik kan het hartje met de angelsound horen :inlove: en wat minder is is dat de misselijkheid toe begint te slaan :?

Dat had ik bij Naat ook, normaal wordt het minder, bij mij wordt het erger :mrgreen:

Ik hoop alleen niet dat het net als bij Naat tot aan de bevalling duurt.

Pearlie ga je morgen testen? :pray:

ik durf niet lol// straks ben ik het gewoon een dag later weet je wel… bah altijd zoooo spannend

Je cyclus is wel mooi constant. Zit je nu op dag 27??

dit zou dag 1 moeten worden

Je cyclus is inderdaad mooi constant pearlie, voel je buiten die misselijkheid nog wat?

uhm misselijk, spierpijn in mijn borsten zo voelt het… net wel wat krampjes in mijn doos . maar dat had ik vorige week ook… vrder voel ik mij ok

Tja, kan alle kanten op met die symptomen :think:

Heb je niet nu al een test in huis, niet dat ik nieuwsgierig ben hoor :liar: :angel:

owja en het kriebelt daar onder enzo…

ja heb tig testen liggen lol… wil je mijn la zien hahahaha…

ik durf neit en vind het te vroeg… als ik het vanavond nog niet ben dan morgen vroeg :mrgreen:

Oehhhhh en ik kan morgenochtend niet zo snel online komen :?

Je houdt het spannend hahaha.

Nathalie gaat morgen voor het eerst wennen op school en om 10 uur heb ik de echo, nou dan daarna maar even kijken of je goed nieuws voor ons hebt :pray:

hehehe echo is ook leuk… ik denk dat ik helemaal stil val als ik ooit de eerste echo ga zien van ons toekomstige kleintje… :pray:

maar vind het ook spannend… want we hebben niet echt geklust ofzo… dus jahbrrrrr