Loes gefeliciteerd :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Schimmeltjes gelukkig bijna nooit last van.
Blaasontsteking wel helaas, dat is ooit doorgegaan naar een nierbekkenontsteking dus ik moet van de vk standaard 1x per maand mijn plasje bij de ha na laten kijken omdat je bo in de zwangerschap dus veel minder voelt dan normaal.
Dubbele dag vandaag, het is namelijk precies een jaar geleden dat we te horen kregen dat ons Frumke op de echo niet meer leefde
ik wist toen niet dat ik blaasontsteking had… had er geen last van alleen dat ik zo vaak moest plassen snachts. ik had ook geen pijn ofzo. en toen ben ik maar naar de uroloog gegaan want ik kreeg mijn rust niet ( wat wil je ook als je om het half uur moet plassen)
en bleek dat ik dus al zolang rond liep… nu is het eindlijk over…en dankzij die pillen brak mijn menstruatie ook goed door hahah…
ben alleen wel heeeel erg duizelig volgende week ongi worden… of ik moet zwanger zijn maar dat denk ik niet want we hebben net ergens na mijn ei sprong sex gehad lol…
soms om de zoveel tijd heb ik last van duizelingen voro dat ik ongi word…
Marieke, dubbel inderdaad.
Ik weet die datum eigenlijk niet meer. Wel dat het vruchtje uiteindelijk los kwam en de eigenlijk uitgerekende datum. Die blijft toch bijzonder…
Ging je nog bellen voor een extra echo?
Hier trouwens ook nierbekkeninfectie gehad omdat ik met een BO was blijven doorlopen. En dat doet echt zeer!
Ik heb het antwoordapparaat ingesproken, anders vanmiddag nog maar eens proberen :think:
Sproet dit is echt zo’n datum die je nooit meer vergeet, dodenherdenking :?
Ja, dat blijft dan zeker wel hangen ja…
:hug: marieke
ik hoop dat je ze te pakken krijgt…
Loes gefeliciteerd !!! :o En niet voor het echie, yeah right Hoe voel je je??
Hier nog steeds geen :evil: Ik plas me wel hélemaal suf, heb geen pijn bij het plassen dat niet. En nog steeds, al sinds vorige week een zeurderig gevoel in mijn rechter onderbuik. De ene keer wat erger dan de andere. Dus tja, wie zal het zeggen. Een lichaam kán je natuurlijk gigantisch voor de gek houden. Maar… alsjeblieft??
hee meiden! Dank je wel…
Moet zeggen ben er nog wel een beetje beduusd van…
Aangezien we voor ons dochtertje helemaal niet zo makkelijk zwanger waren (bloedingen, 2x miskraam, hormonen enz) en het gezien mijn cyclus (luteale fase van 8/9 dagen) niet heel waarschijnlijk was dat ik zonder hormonen zwanger kon worden, hebben we er eigenlijk ook helemaal geen rekening mee gehouden.
Was er zo van overtuigd dat ik niet spontaan zwanger kon worden, dat we niet veel gedaan hebben om het tegen te gaan zeg maar. Ook een beetje onder het mom van we zien wel wat er gebeurt…
Het is eigenlijk dus wel echt een heel klein wondertje…
Het is alleen wel een paar maandjes eerder dan dat we het gepland hadden, hadden er na haar eerste vrejaardag serieus voor willen gaan (voor zover je dit soort dingen kan plannen natuurlijk)… Maar goed nu of over een paar maandjes, dat maakt natuurlijk niets uit!
En het vooruitzicht van weer beginnen met ovulatietesten, hormonen, gepland vrijen enz was ook niet echt aanlokkelijk, maar ja wat moet dat moet…
Wel zit er nu wel weinig tijd tussen de kindjes, anderhalf jaar ong, maar ja…
Krijg meteen wel allerlei onzekere gevoelens hoor…
Heb nu helemaal geen hormonen gebruikt bijv, zal deze zwangerschap wel een kans van slagen hebben nu… Is mijn progesteron nu wel goed??
Maar ook, is mijn dochtertje niet een beetje jong als dit kindje er mag komen?.. heb het gevoel dat ze er nog maar net is, en dan moet ze de aandacht alweer delen…
Kan ik wel net zo idolaat zijn van een tweede kindje als van mijn dochtertje…
Is het met z’n viertje wel net zo leuk als met zijn drietjes…
Wat zal mijn omgeving zeggen… (iets waar je je niets van aan moet trekken mar toch…)
Belachelijk allemaal he…
Al met al ben ik nogal een beetje in de war… Hoop dat jullie me niet verkeerd begrijpen, maar de hele blije gevoelens overheersen nog niet zo. Ben gewoon nog een beetje overdonderd denk ik…
Maar ik ben wel heel blij en dankbaar dat ik toch blijkbaar normaal zwanger kan worden, zonder bloedingen (tot nu toe), hormomen enz! En dat ons een tweede kindje gegeven is!!!
En hoe ik me voel lichamelijK? eigenlijk heel goed, merk nog heel weinig… Heel af en toen een klein krampje in mijn buik, wat menstruatiekrampjes verder niets!!!
Yingyang, ik duim voor je meid
Bij ons is de klustijd weer aangebroken
:shock: Nog steeds geen :evil: te bekennen…
Vanmorgen een test gedaan maar die was negatief. Ik dacht een heel vaag streepje te zien, maar das denk ik meer dat ik het wóu zien…
Morgenochtend nog 's testen. Is 'ie dan weer negatief, dan bel ik maar 's even met het ziekenhuis. Ik zit nu al op CD 28, en volgens mijn banner 1 dag overtijd.
Mijn “kwaaltjes” zijn nog steeds hetzelfde. Gevoelige rechteronderbuik, eten wat anders smaakt, soms ineens geen trek meer, eten wat omhoog komt, rare smaak in mijn mond, pukkeltjes op bovenlichaam en nek/rug/schouders…
oh yingyang, wat spannend, wie weet stond het streepje er echt!!
Kan zomaar hoor!! Morgenochtend nog een keertje!!! :thumbup: :thumbdown:
Spannend Yingyang
YY, morgen weer testen??
spannend…
ik heb al hele week krampen in mijn baarmoeder ongi is er pas 11 mei…
we hebben deze maand ook niet bewust op tijd sex gehad en dit keer na de eisprong… maar zeg nooit nooit hahaha…
maar sinds ik geen enkel anticonceptie heb zijn die ongie klachten wel 10x erger
We hebben dit weekend 2 honden van mijn vriendin te logeren… alles ging goed…
maar de jonge lab en mijn hond besloten maar eens om te gaan vechten wie de baas is… dat ging een beetje ruig dus besloot ze uit elkaar te halen…
na 5 minuten gelukt… honden hebben niks en ik zit met gaatjes in mijn hand :(. heb het goed uitgespoeld en schoongemaakt… vanavond ff kijken hoe het er uit ziet anders toch ff naar de ha…
auw
Jeetje Pearlie… heb je je ertussen geworpen…
Hopelijk heb je er niet te veel last van :hug:
mja kon ze uit laten vechten maar word er nerveus van… bang dat er iets ergs gebeurd… onze hodn heeft al eerder een hond gebeten met gevolgen na dien…
dus jah…
maar het gaat nu goed… ze ware daarna wel weer aardig tegen elkaar…
en mijn hand gaat wel beetje beurs… gat in mijn been van een nagel en bond en blauw lol… ben wel wat gewend… maar eng vind ik het wel hoor vechtende honden… ze kunnen zo onwijs hard tekeer gaan…
Ja, ik ken het wel van vroeger met onze hond.
Je instinct is ertussen, maarja… :roll:
Hier een onrustig meisje. Dus ben er weer vandoor.
Ze ligt heel zielig te huilen… (mag om twaalf uur eten).
:? Nou ik denk niet dat het gelukt is met de IUI.
Vanmorgen als totale verrassing ontdekte ik heel donkerbruin toen ik ging plassen. Ik heb totaal geen buikpijn gehad ofzo.
Ik weet niet of het door gaat zetten, maar dat zal bijna wel. Ik wacht het weekend wel even af. Als het doorzet dan CD 3 weer terug naar gyn voor een echo om te kijken of het 2e eitje wat er zat wel of niet gesprongen is. En of ik wel of niet weer kan beginnen met Clomid.
Ik laat m’n banner nog maar even staan. Pas ik 'm later wel aan…
Dat zou balen zijn Yingyang :hug:
Maar helaas begint het wel altijd zo :hug: