30+ (deel 4)

Pearlie welkom :smiley:

We zijn geen grote groep maar inderdaad wel gezellig!!

Even kort voorstellen, Marieke en de nestor van dit groepje, ik ben namelijk inmiddels 40 :mrgreen:

Vanaf september 2008 bezig voor een tweede en vorig jaar 2 miskramen gehad waarvan de laatste afgelopen december en nu dus 11 weken zwanger, ons Frutseltje is een cadeautje, is er gewoon tussendoor geglipt want we waren nog niet bezig met opnieuw zwanger worden, mijn cyclus was door de miskraam ook echt compleet van de rel en tadaaa zwanger :inlove: :inlove:

Verder heb ik een dochter van bijna 4 jaar.

Dus in de taarten :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: ik hoor het veel tegenwoordig, zelf ben ik niet zo creabea op dat gebied :?

En trouwen dit jaar, leuk!!!

En ik zat dus al een paar dagen te twijfelen maar ik weet het nu zeker, ik voel heeeeeeeeeeel zachtjes plopjes :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

tdps is een groep jongelui die intresse heeft in het paranormaal… maar meer in het wetenschapelijke daarvan… is er iets of os het gewoon een vloer die kraakt…

ik weet niet of je Ghosthunters kent op syfy of T.A.P.S. Maar zoiets dus…

Wij zijn ook familie van de T.A.P.S en dat vind ik stiekum wel stoer…

We werken niet met mediums en dat soort gein… we gaan echt oppad met meet apratuur, camera en voice recordrs…

30 mei hebben wij een groot onderzoek.

we hebben ook een site en dat is .TDPS. :slight_smile:

Marieke wat gaaf zeg!!! :inlove: :inlove: :inlove: Geniet lekker van die plopjes!!!

Oh ja zal ik me ook even voorstellen dan? :mrgreen:

Ik ben Chantal, ben 34 en getrouwd met F. en mama van Tycho en wij wonen in het oosten des lands.

Over Tycho hebben we 2,5 jaar gedaan. Bij de 2e iui poging was ik zwanger.

Nu alweer 3 iui pogingen gehad en allemaal mislukt.

Inmiddels al 10 dagen overtijd maar mijn cyclus is enorm van slag doordat mijn lieve schoonzusje bijna 6 weken geleden is verongelukt :cry: Zodra mijn ongi er is begin ik weer met de hormonen voor de 4e iui.

@pearlie wrote:

tdps is een groep jongelui die intresse heeft in het paranormaal… maar meer in het wetenschapelijke daarvan… is er iets of os het gewoon een vloer die kraakt…

ik weet niet of je Ghosthunters kent op syfy of T.A.P.S. Maar zoiets dus…

Wij zijn ook familie van de T.A.P.S en dat vind ik stiekum wel stoer…

We werken niet met mediums en dat soort gein… we gaan echt oppad met meet apratuur, camera en voice recordrs…

30 mei hebben wij een groot onderzoek.

we hebben ook een site en dat is .TDPS. :slight_smile:

Geen idee, zegt me allemaal niks…

:dance: :dance: :dance: Zojuist toch ongi geworden en de gyn gebeld voor de 1e fm. volgende week vrijdag mag ik komen

He, wat is hier opeens veel geschreven.

Gezellig hoor :smiley:

Pearlie welkom!

Ik heb nu lekker twee weken vrij. Misschien een goed moment voor een nieuw lijstje.

Marieke, nu al plopjes… wat leuk :dance:

Chantal, op naar de volgende ronde dus! Ik ga hard duimen.

Met Femke gaat alles goed. Die rolt sinds gisteren door de hele kamer. Ze heeft de smaak te pakken, dus het wordt nu opletten geblazen… :shifty:

Sproet fijne vakantie!

Heb je foto’s van Femke?

heeej allemaal!

Jemig wat is er ineens veel geschreven, wat gezellig!

Moet zeggen dat ik me de afgelopen weken schandalig weinig hier heb laten zien… Was erg druk met werk en mijn beste vriendinnetje is vorige week bevallen, alleen was het kindje erg ziek en moest het naar Leiden, waar ze een zeldzame aandoening hebben ontdekt. Het gaat echter nu wel goed, en de toekomst ziet er positief uit… (dit was wel eventjes heeeel kort hoe of wat, maar het kindje heeft histiocytose… Voor de geintereseerden, op google is hier wel veel over te vinden. Best heel heftig en veel verdrietjes dus afgelopen week, maar gelukkig schijnt de zon weer een beetje!)

@Pearlie… Welkom hier!

Zal mezelf ook eventjes kort voorstellen: Ik ben Loes en ben mamma van een kleine meisje van negen maanden. Zwanger worden was bij ons ook niet makkelijk, ik heb een hormoonprobleem waardoor ik een korte luteale fase heb (tijd tussen eisprong en ongi). Na twee miskramen en ongeveer een jaar verder, ben ik met het medicijn utrogestan begonnen, en ik was meteen de eerste ronde zwanger! :inlove:

Ik woon in het oosten van het land en werk als anesthesiemedewerker.]

Momenteel nog niet bezig voor een tweede, denk dat we na de zomer er weer voor gaan.

Zegt mij trouwens ook allemaal niets, dat paranormale, maar vind het wel interessant allemaal!

@Sproetje… weer ongi, wel apart he na zo’n lange tijd. Bij mij was mij cyclus redelijk snel weer de oude trouwens, twee cycli geloof ik…

@Marieke… jeeemig meid, wat snel nu al plopjes!! Wat heerlijk!! Genieten! :inlove: :inlove:

Verder gaat het met mijn meisje geweldig!! Ontdekken, lachen, heel veel brabbelen!!

Over een maandje gaan we lekker met zijn drietjes drie weken op vakantie naar zuid-frankrijk! Kan niet wachten!!!

Welkom Pearlie,

Ik zal me ook ff voorstellen:

Ik ben Monique, 32 jaar, samenwonend en hebben een zoon (zie banner)

Nu zijn we alweer 1 jaar en 5 maanden bezig voor nr 2 (van Luca waren we met 3 maanden zwanger)

Een paar weken geleden hebben we een HSG onderzoek gehad, alles is goed, hopelijk is het nu snel raak!

@ Marieke: Met mij gaat 't goed!! Ik heb idd het gevoel alsof er van alles gebeurt in mijn lichaam, maar ik durf bijna niet te enthousiast te zijn. Eerst zien, dan pas geloven.

Gistermorgen rende ik iets te enthousiast de trap af, en toen voelde het net alsof er een tennisbal in mijn buik zat. Oeps, niet meer doen dus. En 's morgens, en ook wel overdag trouwens, heb ik wel 's een misselijk naar gevoel. :pray:

Volgens mijn cyclus moet ik tussen maandag en woensdag normaliter ongesteld worden. Het schommelt nog wel 's met de dagen, dus nu zit ik safe. Hopelijk geen :evil: :pray: :pray:

Ik ga vanavond een :kaars: branden, misschien helpt 't

Fijn dat het bij jullie nu allemaal goed is en Frutseltje het goed doet. Nu kan het genieten beginnen!!! :smiley:

deze week geloof ik ergens een eisprong gehad… alleen jah we kunnen even neit klussen zeg maar omdat ik medicijnen slik voor schimmels op mijn voeten en na veel smeren van zalfjes wat neit werkt dan maar ff zo… nog 2 maandjes slikken dan gaan wij ervoor…

weet wel dat rond de eisprong ik heel erg kriebelig ben en sjagie word… het klokje tikt dan wel ff hard…

vandaag hoorde ik dat mijn zusje een mk heeft gehad… ze was 6 weken ofzo

Spannend Yingyang, ik ga hard voor je duimen :pray: :pray: :pray:

Pearlie, jammer dat je nog niet gelijk kan beginnen, maar goed om nou met schimmel te blijven lopen :roll:

Balen voor je zus :cry:

Loesje, geef jij eigenlijk nog BV?

Ongi viel hier wel mee trouwens, denk 3 dagen en daarna bjna niks meer.

Ben wel benieuwd hoe mijn cyclus nu zal zijn.

En zit ook te denken om de BV binnenkort te gaan afbouwen.

Ik blijf nu zo van voeding naar voeding denken en doen en ondertussen maar kolven… vind het ergens ook raar omdat het best goed gaat, dus nog maar even bedenken hoe of wat.

Aan de andere kant wil ik ook wel graag mijn lichaam weer eventjes voor mezelf (we willen niet heeeel lang wachten met proberen voor nr 2 :wink: )

Chantal, ik zal wel even een kiekje plaatsen binnenkort.

YY, spannend zeg!!

Pearlie, balen van dat schimmeltje. Hopelijk straks voordeel van het feit dat je je cyclus goed weet.

Ik heb wat plekjes tussen mijn (.) (.) en daar moet ik hormoonzalf voor en dat mag nu ivm de BV dus ook niet.

Straks nog even douchen… ik had tenniscompetitie. We hebben het ondanks de regen gelukkig wel uit kunnen spelen…

ja dat schimmeltje heb ik eigenlijk al veeeeeel te lang… en was er nu wel zat van en wil toch mooie voetjes hebben op onze trouwdag…

en hoe mijn cyclus loop gaat goed… vorig jaar april spiraaltje eruit gehaald… maar werd niet ongi… dat kwam pas ergens in september… in volle overvloed.

maar we waren al naar de fertiliteitpoli omdat mijn gezondheid neit echt super is ivm vitamines tekorten (heb een maagverkleining, las dat iemand hier een maagbandje heeft)

maar alles is goed… mooi 27 dgn :slight_smile: alleen de menstruatie pijntjes en kwaaltjes zijn echt niet leuk lol

Hier helaas dus wel die plekjes op mijn bruiloft.

Ik belde voor de zalf en toen vroeg de HA of ik niet zwanger was.

Dus ik: eeh… jawel.

Toen mocht het dus niet… :?

bummer ista dan…

nou die pillen is niks… pfffff mijn voeten helen nu wel… maar damn wat een jeeeeeeeeuk overal. mijn hele huis is droog… en mijn blaas reageert ook weer slecht… ( 3 jaar lang met blaasontsteking gelopen, 6 maanden kuur gehad) mijn lijf heeft echt een eigen wil soms. lol… gelukkig heb ik zwitsal in huis dus smeer mij ff lekker in…

Oh, balen zeg.

En wat een tijd om met een blaasontsteking te lopen zeg…

Dat is echt heel vervelend…

Monique, vandaag je eerste dag toch?

Hoe is het gegaan?

ehhhh dames…

WOOOEHAAA… :dance: :dance:

Gefeliciteerd!!!

Enneh… hoezo, niet voor het echie… :wink:

gefeliciteerd :).