30+ (deel 4)

Wat is het hier rustig???

Ik heb vanmorgen de Pregnyl ingespoten gekregen, en morgen is het dan eíndelijk zover :dance:

Om 8.45u moet vriendje zijn donatie afgeven in het ziekenhuis, en dan horen we hoelaat de inseminatie is. Er staat al een afspraak voor een echo, voor als de ovulatietesten nog steeds niet positief zouden zijn. Dus misschien gaan ze die gebruiken voor de inseminatie. Dat is dan om 11.50 uur. Ik vind het super spannend!!!

:eh: Tis hier wel heel rustig… Najah, wij worden om 11.40u in het ziekenhuis verwacht voor de 1e IUI. Spannend!!!

Oh spannend Yingyang, hoe is het gegaan? viel het mee?

Oh YY wat spannend meid!

Ik ga hard voor je duimen :pray:

YY oh wat spannend meid :pray: :pray:

Hoe is het gegaan en hoe heb je het ervaren?

Wij zijn gisteren voor het laatst naar de gyn geweest. Alles goed met frutseltje. Ik ben zelfs 5 dagen vooruit gezet, de kleine groeit dus goed. Ik mag nu terug naar de vk dus die zal ik vandaag eens bellen.

Volgende week krijg ik waarschijnlijk nog een echo bij het echobureau, daar zijn we vrijdag ook geweest omdat ik vreselijk in de stress zat. Hij is een oude vk die ik bij Naat in de zwangerschap had maar heeft nu zijn eigen echopraktijk dus. En om mij gerust te stellen mogen we volgende week nog een keertje langskomen voor we naar de vk gaan. Echt zo lief.

Monique hoe is het met jou nu?

:-*

Oja natuurlijk even een foto van onze frutsel :inlove:

ahhhhh ik wil ook zo’n mooie foto :inlove:

Super dat alles nu goed gaat Marieke :dance: :dance: en zelfs 5 dagen gratis erbij :lol: :lol:

Ja hier gaat alles goed, ik heb nu een week vrij en ga dan met mijn nieuwe baan beginnen :dance:

Marieke, wat heerlijk dat alles goed is!

En dat je straks nog een keer voor een echo mag.

Monique, vertel eens meer over die nieuwe job… :mrgreen:

En lekker vrij, dat wordt in de tuin zitten volgens mij.

@ Bigsby en Marieke: Het is heel goed gegaan. Er zaten 4 miljoen toppertjes in het zaad van vriend, dus dat was helemaal príma. Eerst nog een echo gemaakt. Ik had 2 flinke eiblaasjes, eentje was er inmiddels geknapt, de andere zat er nog. Gyn zei dat de timing voor de IUI niet beter kon :smiley: Dus hopelijk gaat het goed, afwachten maar.

Van de inseminatie zelf voel je helemaal niks, wel een vreemde gewaarwording dat er zomaar ineens een bevruchting tot stand kan gaan komen zonder dat ik er iets voor heb hoeven doen… :mrgreen:

Maar ik voel me goed. Heb wel een gevoel alsof er van alles met mijn lichaam gebeurd, maar dat kan ook nog door de hormonen komen misschien. Kweetniet. 7 Mei mag ik testen, dus hopelijk voor die tijd geen :evil: :pray: :pray: :pray:

YY, wat ontzettend spannend meis.

En goede timing dus. Wat zou het gaaf zijn zeg, 7 mei 2 streepjes :pray:

Spannend YingYang, hopelijk is het deze ronde gelijk raak :pray: :pray:

Sproetje, het is adminstratief werk, en misschien moet ik later nog een opleding doen voor verzekeringen. Verder is alles nog een beetje afwachten :shifty:

Hoe gaat het nu met jou?

Hier eindelijk wat minder moe. Vooral omdat ik alle avonden op tijd in bed lag deze week denk ik. Met Femke is het volop genieten, ze begint echt van alles te ondernemen. Het eten gaat gelukkig ook goed. Morgen voor het eerst kijken of ze ook brood wil eten.

Ik zie dat jij de duivels op bezoek hebt gekregen :frowning:

Of beginnen jullie deze ronde in de mmm? Sorry, ik weet het even niet meer.

Hoeveel uur ga je werken?

Sproetje, fijn dat je nu minder moe bent.

Ja het word steeds leuker namate ze ouder worden, ik vond de periode van 1 1/2 tot 2 jaar het leukst. En nu is het ook leuk alleen ze zijn dan zooo eigenwijs, en luisteren ho maar :hand: :roll: :lol: :lol:

Nee wij gaan niet de mm in, wel heb ik een HSG onderzoek gehad maar verder gaan we niet.

En ik ga 24 uur werken, sowiezo het eerste half jaar en daarna misschien iets meer (hopelijk niet)

Zo, iedereen lekker genoten van het mooie weer afgelopen weekend?

Ik heb zaterdag heerlijk in het zonnetje gezeten terwijl Femke in de wagen naast me lag te slapen. Heerlijk!

Zondag een reunie van de meiden van de zw.gym (was er alweer eentje elf weken zwanger) en 's middags een verjaardag. Daar zat ik wat op de tocht en had het dus koud helaas. Toen ik naar huis reed begon het ook te spetteren. Maar vandaag is het weer heerlijk en het is mijn vrije dag, dus vanmiddag hopelijk ook nog even in de tuin zitten.

Bigs, 24 uur lijkt me inderdaad net mooi. Ik werk 28 en Femke gaat dus 3,5 dag naar de opvang. Dat vind ik eigenlijk net iets te veel. Maarja, we wonen best royaal en dat moet ook betaald worden.

Zo’n hsg, dan kijken ze toch of je eileiders ‘schoon’ zijn?

Hier zijn de :twisted: :twisted: in ieder geval weer gearriveerd.

Eens kijken of ik mijn oude cyclus een beetje terug krijg :roll:

Sproetje, haha lekker van de zon genieten h’e, ga ik hoop ik vanmiddag ook doen.

Zo eerst ff boven alles schoonmaken :wink:

Ben je nu voor het eerst weer ongesteld?

Jeetje nu alweer 11 weken zwanger, mooi hoor!

Pff en dat te bedenken dat wij zijn begonnen toen Luca 11 maanden was :cry: :cry: :roll:

Ja een HSG spoelt alles schoon, maar ik moet zeggen dat ik veel last van mijn buik hebt gehad die 2 weken daarna, en hij was ook steeds helemaal opgezet :think:

Nou maar hopen dat het eindelijk deze ronde raak is, zou wel tijd worden h’e :pray: :pray:

Wanneer ga jij voor een 2e?

Sproet weer ongesteld :twisted:

Dat is vast iets wat je al die tijd niet gemist hebt!!

Monique het MOET nu gewoon jullie beurt zijn, ik gun het je zo :hug: :hug:

Wij hebben vanavond weer een echo gehad, even quoten hoor:

@Marieke_5000 wrote:

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Net weer een echo gehad en alles is goed met Frutseltje, is zeer beweeglijk, blaasje gevuld, dus er is zowiezo 1 niertje maar we gaan voor 2, 2 hartklepjes, aorta ook gezien en het ziet er heel goed uit.

Ik zal morgen de foto’s plaatsen.

Ik mag hem elk moment bellen voor een afspraak als ik me onzeker voel.

Hij kwam nu trouwens weer op 2 dagen verder uit, in de brief voor de vk die hij meegaf staat dus als datum 15-11-2010, nu is het nog de 17e dus ik ben heel benieuwd welke datum de vk morgen aan gaat houden :mrgreen:

Pfew wat ben ik opgelucht zeg :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Oh en de hartslag (die we ook weer gehoord hebben) was 156.

ohhhh eindelijk eens goed nieuws, met deze frummel gaat het helemaal goedkomen :dance: :dance: :dance:

Ik ben zooo blij voor je Marieke :-*

Met jou, Tierr, Jane, Judith enz… is het ook goedgekomen, dus ja hopelijk is het deze keer mijn beurt :pray: :pray:

Sproet en wilde Femke brood eten?

Ik vond dat zo leuk als ze vanalles ontdekken zoals eten :inlove:

Monique dat is de juiste instelling meis!!! Jij moet nu gewoon echt de volgende zijn :pray:

En hoe is het met de andere dames?

Yinyang hoe is het met jou??? Voel je al wat “anders” in je lichaam?? Oh ik vind dit zo spannend :pray:

Nog even een plaatje van Frutseltje van dinsdagavond :inlove:

Hier ligt Frutsel op de kop, ofwel druk aan het kopjeduikelen, je ziet als je je hoofd even scheef houdt gewoon echt een klein minimensje met gezichtje :inlove:

Mooi plaatje MArieke :inlove: :inlove: :inlove:

ik meld mij hier ook in dit clubie. volgens mij best gezellig hier…

het clubje waar ik bij zat is aardig uitgedund omdat iedereen zon beetje al bevallen is… hahaha…

maar ik ben dus 31 jaar, woon samen met mijn aanstaande (8-9-10) is de big day.

we hebben 4 katten en 1 hond.

Ik zit in het TDPS team (the dutch paranormal sociecity, meer weten just ask)

verder bak ik graag taarten en zijn we nu druk bezig met het opzetten van plannen voor eigen bedrijf ( eigen bakkerij in taarten) (net als cakeboss lol)

en verder natuurlijk bezig met zwanger raken… helaas staat het stil omdat ik dus 3 maanden lang een kuur moet slikken… en dan was het niet verstandig om zwanger te zijn/raken

nou dat was het wel zon beetje denk ik :slight_smile:

@pearlie wrote:

Ik zit in het TDPS team (the dutch paranormal sociecity, meer weten just ask)

Welkom Pearlie, enne wat is het TDPS? Vertel!