30+ (deel 4)

Hmm… Femke lijkt geen behoefte meer te hebben aan de laatste voeding. Is 4 voedingen normaal met 6 maanden? Bigs, weet jij dat?

Of iemand anders uiteraard :smiley:

Ze krijgt nu 's ochtends een fruithapje, maar dat is maar een paar hapjes peer.

Sproet ja hoor, is heel normaal.

Het kan ook eventjes een fase zijn dat ze over een tijdje wel weer wil maar het is normaal dat de kindjes zelf ook gaan afbouwen.

Ik heb haar gisteren toch maar wakker gemaakt voor de laatste voeding en ze heeft flink gedronken.

Maandag moeten we naar het CB. Misschien daar even vragen. Hoewel we komende nacht natuurlijk een korte nacht hebben :mrgreen:

Slaapje van 14.00 uur daarentegen… :naughty:

Ze is al vanaf 09.30 uur wakker en ligt nu nog te brabbelen in haar bedje (waarschijnlijk weer overdwars nadat ik haar net heb terug gelegd en vermanend heb toegesproken dat ze nu toch echt moet gaan slapen :roll: )

sproetje…

Puck had met zes maanden nog ongeveer 4 voedingen…

Toen langzaamaan met vaster eten erbij begonnne, nu is ze bijna 8 maanden en heeft nog drie flessen van 180… Daarnaast fruit en groentehap en tusen de middag een beetje boterham…

Ze heeft ook momenten gehad dat ze echt de laatste fles niet meer wou, heb het toen ook maar niet onder dwang gedronken. Ze geven zelf wel aan of ze nog iets willen ben ik wel achter… En tja wij eten de ene periode ook meer dan de andere…

Ik heb haar vanaf ongeveer 6/7 maanden niet meer wakker gemaakt sávonds voor een fles, en ben toen ineens van 4 naar 3 flessen gegaan en dit ging zonder slag of stoot. Ze sliep even lang door en werd gewoon rond dezelfde tijd wakker (ongeveer half acht…) Dan flesje erin en nog eventjes doorslapen tot half negen negen uur!

Volg je gevoel, als je meisje aangeeft dat ze niet meer wil dan is het goed zo! Je merkt vanzelf als ze meer honger heeft en wat vocht betreft een beetje laten wennen aan water drinken…

Ja, dat vroeg ik me dus ook af.

In de boekjes staat dat je als je met vaste voeding begint, ook water moet geven. Deed je dat ook al bij de fruithapjes. Ik dacht dat je met BV juist geen water moest geven…

Het is trouwens niet zo dat ze die voeding niet meer drinkt. Dat is het 'm juist. Ze drinkt dan gewoon als anders, ik moet alleen flink mijn best doen om haar ervoor wakker te krijgen. Ik heb haar nu in bed gelegd en maar even kijken hoe ze er om 22.30 uur bij ligt.

Vanmiddag zijn we weer bij de gyn geweest. De HSG besproken, die was dus helemaal goed. Ik kan op dag 3 met clomid beginnen, 2x 1 tablet daags en dag 7 de eerste echo. Dan is het afwachten wanneer de Pregnyl gezet wordt. Maar gelukkig kunnen we dus de eerstvolgende cyclus al gaan beginnen met IUI!!! We zijn helemaal blij :smiley:

YY, wat een goed nieuws :dance: :dance:

Hopelijk mag het nu snel raak zijn!

Hier trouwens een keer geprobeerd om Femke te laten liggen en niet wakker te maken voor de laatste voeding. Ze heeft doorgeslapen tot kwart voor acht :dance:

@Sproetje… heej zie je wel! Hartstikke goed man! Dat betekend dat ze die laatste voeding niet meer nodig heeft. Als ik Puck wakker maak dat eet ze de hele fles ook nog wel op, maar ik laat haar sinds anderhalve maand gewoon liggen en dan slaapt ze net zo lang! Overdag eet ze nu ietsje meer!

@YY… he das super joh! hopelijk nu snel een mooie test meid!

Ja, ze was er net inderdaad wel een half uurtje eerder bij.

Maar even kijken hoe het verder over de dag gaat.

Met haar banaantje was ik bijna te laat want ze was al erg moe (na een uurtje op :? )

Sproetje: super! hoef je haar ook niet wakker meer te maken :dance:

Als ze er doorheen slapen hebben ze het ook niet meer nodig :wink:

YY, goed nieuws meid :dance:

Nou hopen dat het snel werkt :pray:

Nou, het is bij 1 keer gebleven hoor.

Dus als ze slaapt, laat ik haar liggen en anders mag ze nog een keertje drinken. Ondanks dat meldde ze zich vanmorgen om half zeven wat voor haar doen wel vroeg is.

Komt vanzelf goed Sproet :wink:

wij hebben vanmorgen een heel klein kloppend hartje gezien :inlove:

@Marieke_5000 wrote:

Komt vanzelf goed Sproet :wink:

wij hebben vanmorgen een heel klein kloppend hartje gezien :inlove:

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

:dance: :dance: Super goed nieuws!! :dance: :dance:

En hoever ben je nu dan?

Oh Marieke wat fijn!!! Ben je nu íets gerustgestelder of moet je toch nog aan het idee wennen?? En hoever ben je nu??

Marieke!!! Wat heerlijk nieuws!!! Wat zullen jullie blij zijn!! En zeker terwijl je er bijna al vanuit ging dat het mis was of niet!! Nou geniet ervan meis!

Marieke, 8 weken toch?

Wanneer heb je de volgende echo??

Gisteren met de HA-ass gebeld voor de uitslag van de heupecho.

Er zijn geen aanwijzingen dat Femke heupdysplasie heeft, maar we krijgen waarschijnlijk wel een verwijzing naar de orthopeed.

Verder vanmiddag even richting winkelcentrum hier.

Nieuwe lenzen ophalen en hopelijk ook een cadeautje voor papa (morgen jarig).

Voor Femke al een leuk t-shirt met tekst besteld. Nog even langs de Hema voor een rompertje met lange mouwen eronder.

lieve marieke

wat staat die banner mooi meis

ook hier gefeliciteerd :-* :-*

Hoi Sophie. Hoe is het met jou? Lees in je onderschrift dat de 1e keer mislukt is… :hug:

Hoe zit het nu met de volgende poging en de ingevroren cellen?

Meiden, hoe is het met iedereen?

Marieke, morgen nog een echo toch?

En Bigs, met jou alles goed?!

Hier een redelijk rustige periode. Toch ben ik nog steeds mega moe.

In mei ben ik twee weken vrij, hopelijk kom ik er dan aan toe om een beetje uit te rusten. En ondertussen alle klusjes te doen die we nog moeten… :roll:

Nog twee weekjes geduld :dance: