30+ (deel 4)

Marieke: ik ga zo gelijk kijken :wink:

Loesje: wij zijn sinds vorig jaar oktober bezig

Loesje, welkom hier! :mrgreen:

Ik kom wederom later terug… de dame krijgt zo eten…

Beetje drukkig. Maar verder gaat het goed hier.

Helemaal hersteld na het trekken van mijn kies.

Marieke… :shock: … lees ik het nou goed?

Heb jij een heel mooi welkom thuis cadeautje???

Edit: las net pas je berichtje op de blz erna. Daar zul je wel even flink van geschrokken zijn, aangezien je meisje er bijna tussen had gestaan :o

Het is mij idd ook nog niet helemaal duidelijk of Marieke nou zwanger is of niet :think:

Maar ik hoop het zo voor haar :pray: :pray:

Jawel ik ben zwanger maar blij ben ik totaal niet.

Eerder vol angst.

Ik ben afgelopen woensdag bij de gyn geweest en die kon er nog niks van zeggen, het is te klein nog.

Na de curretage van 23 december ben ik na 5,5 week ongesteld geworden en daarna na 2,5 week weer wat bruinverlies een paar dagen. Geen idee dus ook hoever ik ben, schijnbaar nog niet zo ver.

Of het is weer mis en opgehouden te groeien.

Vandaar veel onzekerheid en angst.

2 april moet ik terug naar de gyn dan zullen we meer weten.

:-*

Succes Marieke!

Hier is het weer mis, test was negatief, dus gestopt met utrogestan…maar zat er wel aan te komen, heb al 3 dagen bruin verlies…dus nu wachten tot het echt doorzet dan kunnen we weer door met de volgende ronde!

Marieke, Tuurlijk is het super dat je weer zwanger bent, en ik snap ook zeker dat je nu veel angst hebt. Het is tenslotte al zovaak mis gegaan :hug:

Ik hoop zo dat het dit keer anders is, het is je zo gegunt :hug:

Ik ga heel hard voor je duimen dat je 2 april een mooi kloppent hartje te zien krijgt :pray: :pray: :pray:

@babyenschede… het gatverdarrie zeg… had zo gehoopt dat het nu snel zou gaan… Hmm al drie dagen bruinverlies terwijl je utrogestan nog gebruikt?

@Sproetje… gatsie… kies trekken :? Zooooooo vreselijk!

@Marieke… ik duim voor geweldig goed nieuws voor jullie op 2 april!!! Wat moet dit zenuwslopend voor je zijn :hug: :hug:

Marieke, wat een spanning weer zeg. Kan me voorstellen dat je nog niet echt durft te hopen dat alles nu wél goed mag blijven gaan. Ik duim in ieder geval met Bigsby mee :pray: :pray:

BabyE :hug:

Loesje, hoe zit jij nu in je cyclus?

Ik hoor hier op het forum wel van meiden dat ze nu weer ongesteld zijn geworden, dus ik hou er eerdaags ook maar rekening mee.

We zijn gisteren met het fruithapje begonnen en ons meisje is nu precies een half jaar :dance:

@Marieke: Toch gefeliciteerd!! Ik snap heel goed dat je nog niet blij bent. Als je de zekerheid eerst hebt zal dat vast gaan komen. Probeer toch een beetje te genieten.

Even ego: Ik heb vanmiddag om 14:00 de HSG gehad. En het viel me reuze mee. Het was wel even vervelend natuurlijk, voelde niet echt lekker, maar het was zó gepiept. En het belangrijkste: ALLES IS GOED !! :smiley:

As maandag moeten we weer naar de poli om de bespreken wat we nu als volgende gaan doen. Maar dit was al weer goed nieuws, dus kunnen we vanavond weer rustig slapen

@YY… oh wat fijn, das goed nieuws!! En gelukkig viel het mee! op naar de volgende stap!!

@Sproetje… ik zit nu op dag 11, meestal ei rond dag 13/14 en dan 9/10 dagen later ongi… wel weer regelmatig nu! Zal er weer eens een banner onder plaatsen… doe dan nog wel niet voor het echie, maar toch!

Gaf/geef je BV? Zo ja hoe lang ben je er al mee gestopt nu? Als je gestopt bent dan zal het nu wel een keertje komen denk ik… Alhoewel ik ook wel eens lees dat het nog maanden duurt na het stoppen! Ik heb geen BV gegeven, en was ongeveer 9 weken na bevalling weer ongi voor het eerst!

YingYang, fijn dat alles goed was :dance:

Vond je het niet heel pijnlijk?

Sproetje: lekker toch dat je nog niet ongesteld bent, wees er maar blij mee :wink:

Of je moet nu al voor nr 2 willen gaan :wink: :mrgreen:

YY… gelukkig was alles goed!!

Loesje, ik geef nog steeds BV maar we zijn nu met de bijvoeding begonnen… lees: 3 eetlepels fruit… :mrgreen:

Bigsby, ik vind het ook erg prima hoor. Zit er ook niet op te wachten ofzo :wink:

En nr 2… neeee… :snooty:

Het zet hier nog steeds niet door…zou met een inlegkruisje een hele dag kunnen doen (doe ik niet…). Maar afwachten maar. Blijft ook allemaal oud bloed. Wat kan dat betekenen?

@Bigsby: Het voelde natuurlijk niet echt fijn. Eigenlijk was het gewoon heel vervelend. Maar het duurde maar héél kort, nog geen 3 minuten volgens mij. En ik ging er ook fluitend weer vandaan.

Maar 's avonds na het eten kwam de man met de hamer tóch nog langs hoor. Ik heb verschrikkelijke buikpijn gehad. Vandaag ook nog. Ben om 12:00 uur naar huis gegaan en heb de hele middag op de bank gelegen. Het zakt nu wel íets af gelukkig, dus hopelijk is het morgen helemaal weg.

Vanavond gaan we lekker een avondje ontspannen in het theater met Hans Liberg. Zin in !!!

Hier ook maar even een berichtje.

Het gaat hier niet zo goed…Er is een topic voor mij bij arm om je schouders

krabje :hug: :hug:

Yingyang: :shifty: pff ik hoop zo dat het niet meer nodig is want hier ga ik echt tegenop zien :shifty:

Balen van die buikpijn zeg :hug:

Sproetje: haha komt er helemaal geen 2e? of nu nog niet?

Krabje: Héél veel sterkte gewenst voor de komende tijd!! :kaars: :hug:

Bigsby: Ik zag er ook vreselijk tegenop. Vond het wel heel fijn dat mij vriend mee naar binnen mocht, dus die kon ik fijnknijpen. Nou viel dat onderzoek zelf opzich wel mee. Het voelde alsof ik vreselijke darmkrampen had en moest rennen naar de wc, maar dat was maar héél kort hoor. Alleen de pijn erna, dat was écht niet fijn.

Maar als dit vergelijkbaar is met weeën, dan weet ik alvast hoe ze voelen… :eh: Maar dan weet je wel waar je het voor doet zeg ik dan.

Yingyang, haha waarschijnlijk vallen weeen dan nog mee :lol: :lol:

En na afloop heb je tenminste een mooi kindje in je armen :wink:

YY, balen dat je later alsnog zo’n last van buikkrampen kreeg.

Chantal, sterkte meis… :hug:

Bigsby, ooit misschien wel hoor :wink:

Voorlopig heb ik het gevoel dat ik eeuwig moe ben… :zzz: