30+ (deel 4)

Ja hahaha dat hadden wij ook niet, we hebben wel gespeeld maar echt totaal niet gericht, ik dacht echt dat mijn cyclus van de leg was door die curettage. Ons Frutseltje is echt een totale verrassing, is er tussendoor geglipt zeg maar. Ik denk dat het gewoon zo heeft moeten zijn na 2 miskramen.

toppie toch… en een eisprong kan wel op papier op die dag zijn maar denk toch dat het soms ook wel eens anders loopt.

nog steeds niks hier

Spannend Pearlie, ik duim dat je morgen een positieve test in handen hebt :pray: :pray:

Marieke, spannend voor Naatje dus :thumbup:

Balen dat je weer zo misselijk bent, en succes morgen!

Arme femke, maar gelukkig schijnen ze het zelf niet echt door te hebben dat ze zo’n broekje dragen :hug:

Hier niks nieuws, ik wacht gewoon af!

tis nu half elf en ga mij klaar maken om naar bed te gaan… er is nog geen ongi te bekennen. het voelt wel of ik ongi ben… en wat lichte krampen en steken…

misschien morgen wel ongi geen idee… als er morgen vroeg nog niks is ga ik gelijk testen… echt spannend…

vriendlief zegt dat ik neit zwanger ben omdat we niet gericht geklust hebben enzo… maar ja je weeet het nooit…

dus best spannend

goeiemorgen allemaal…

nog steeds niet ongi… en ook geen posi test… had ook niet veel geplast was maar paar druppels dus weet niet of dat veel uitmaakt… maar we zien het even weer aan…

Oeh… spannend Pearlie!

behoorlijk… nog steeds niks… ben wel misselijk weer

Het wordt met de dag spannender… :mrgreen:

Wanneer ga je nog een keer testen?

zaterdag als ik nog niet ongi ben…

gister zat mijn buik weer vol lucht… vanochtend kon ik mijn bed niet uitkomen… elk gewricht was stijf en deed zo zeer…Denk dat het door de medicijnen komt.

en ja nog steeds niet ongi :slight_smile:

Nou, de duimpjes draaien hoor!

Heb je trouwens al een trouwjurk besteld?

En hoe is het verder met de voorbereidingen voor jullie grote dag?

Gaan jullie het groots aanpakken?

Ik ben zelf vorig jaar zomer getrouwd (was toen 29 weken zwanger).

Ik heb gistermorgen weer met het ziekenhuis gebeld.

Ik word namelijk maar niet ongesteld. En de afspraak na de IUI was, dat als ik niet zwanger zou zijn, dat ik dan op dag 3 terug zou moeten komen.

Maarja, als je alleen maar (oud) bruin bloed verliest, en géén helderrood, wanneer is dan dag 3 ?!?!

Gelukkig had ik een héle begrijpende verpleegkundige aan de lijn, en die heeft echt met me zitten meedenken. We hebben nu afgesproken dat als er woensdag nóg niks is, dat ik dan weer moet bellen en dan gaan ze kijken wat ze kunnen doen.

Ze zei nog, dat het nu geen zin heeft om een echo te maken omdat daar niks op te zien zal zijn. Dus nu moeten we het maar even afwachten.

Inmiddels is het oudbruine verlies zo goed als weg. Heb ik weer hoor. Het zal bij mij wél 's een keer op de gewone manier gaan … :roll:

nee we gaan het niet groot doen… ong 25 mensen in totaal… familie en wat vrienden… jurk he ik vorig jaar juni besteld en ik hoop dat ie deze maand er is zodat ik kan passen. Meeste voorbereiding is al afgerond ik was ook al 1,5 jaar van te voren aan de gang…

YY… wat vaag dat je alleen bruinverlies hebt gehad.

En hoe moet je dan tellen inderdaad… :think:

Pearlie, wij hadden ook anderhalf jaar voorbereidingstijd, best relaxed op zich. Spannend, binnenkort je jurk passen.

Hier vroeg uit bed. Femke begint tegenwoordig om half zes al de eerste geluidjes te geven en houdt het dan vaak nog een half uurtje uit in haar bed. We moeten ook al om negen uur in het zkh zijn, dus wat dat betreft was het vandaag niet erg :wink:

helaasie pindakaasie… :cry:

He wat jammer, toch weer een keertje een cyclus van 30 dagen dus :hug:

gad ik hier al gespamt

JURK IS BINNENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

en heb net ff mijn bruids make-up gekocht… bij ici paris van chanel. joepieeeeeeeeeee. (was wel ff 130 euro maar goed)

@ Pearlie: Héél veel plezier met de voorbereidingen. Het zal nu wel écht beginnen te kriebelen denk ik he.

Hier is het nog steeds hetzelfde. “Bloeden” is gestopt. Gisteravond kreeg ik wel kramp, net of zou ik ongi worden. Had dat vanmorgen ook nog maar nee hoor, geen :evil:

Raar hè, normaal wil je niet dat ze komen en nu maar al te graag.

Ik zit mezelf al boos te maken. Stel nou dat dit wél een ongi zou zijn geweest, dan hebben we dus deze maand mooi geen IUI :?

Maarja, ik wacht netjes tot woensdag en dan bel ik ze meteen weer op. Ik heb woensdag nog een keer getest, maar was ook weer negatief. Ik denk dus niet dat ik zwanger ben, maar waarom mijn lichaam dan zo doet?? :think:

YY, echt irritant dat het dan nu zo loopt…

Pearlie, leuk je jurk al binnen! Veel plezier met alle voorbereidingen.

Loesje, hoe is het nu met jou?

En Bigs??

Marieke, las dat je het nu op Hyves durfde te zetten.

Nu genieten hè… :-*

ja 28 mei gaan we passen, ik samen met mijn 2 vriendinnen en mijn pa en ma… ik kan niet wachten…

nu nog even een rant…

grrr ben zwaar over de zeik… ik ben bezig om linehan therapie te gaan doen voor mijn borderline. 1,5 jaar geleden aan gemeld in lelystad. maar een jaar later komen wij er achter dat mijn eerste behandelaar de brief niet had doorgestuurd… (vond het al raar dat het zo lang duurde) goed gelijk werk van gemaakt en ze zouden mij als spoed behandelen… 3 maanden geleden gebeld hoe zit het ermee… ja nee het lukt niet want zo en zo… het kan nog 3 maanden duren… goed bel over 3 maanden wel weer… vandaag dus… ja nee u bent 3de op de lijst en kan nog zeker 3 maanden duren want zo en zo…

zijn ze nu helemaal van de pot gerukt… ik wacht nu al 1,5 jaar plus nu nog 3 maanden erbij. ik wil aan de slag, ik wil aan mij zelf werken en leren hoe ik beter kan zijn dan nu… en ook wil ik aan de slag met mijn eetstoornis. maar daar willen we op wachten als de linehan klaar is omdat ik dan beter met mijn gevoelens en emotie om kan gaan… ik wil verdorie verder…

ze zeggegn wel geduld is een schone zaak maar opdit moment stinkt het behoorlijk…Je word gewoon moe van jezelf omdat je zoveel dingen NOG niet kan of NOG niet aan kan. In het afgelopen 1,5 jaar heb ik wel veel dingen geleerd daar niet van maar wel zelf moeten doen. en het kan nog veel en veel beter en daar heb ik simpel weg gewoon hulp bij nodig… ben verdorrie 31 en heb het idee dat ik 15 jaar van mijn leven kwijt ben omdat ik al die jaren heb moeten overleven. Ik begin nu pas met mijn leven, trouwen, kindjes enz enz… en ja ik wil graag wat kilo kwijt maar dat gaat niet als het in mijn koppie nog niet goed zit…

zucht ik baal zo ontzettend… en soms ben ik zo moe zo moe om te overleven op dagen. En ja doe hard mij best… maar makkelijk is het niet voor mij en zeker ook niet voor mensen om mij heen… en zeker mijn liefje niet die het soms zwaar heeft te verduren als ik een flinke stemmingwisseling heb. En ik ben zo blij dat hij er altijd voor mij is en steeds van mij houdt…

zo ff mijn ei kwijt… (sorry dames)

@ Pearlie dikke :hug: Ja, “lang leve” de medische zorg. Zij roepen en wij moeten het maar pikken.

Ik word er écht helemaal simpel van hoor.

Ik ben dus nog stééds niet ongesteld. IUI op 21 april gehad. Laatste ongi begon op 9 april. Dus tel maar na. Ik had géén positieve testen, maar :evil: no way.

Heb het ziekenhuis weer gebeld, verhaal uitgelegd. Ze ging even overleggen. Kwam ze terug, kreeg ik te horen: “Tja, u zegt zelf ook al dat het voor uw doen geen normale menstruatie was, dus tja, dan zou ik zeggen, wacht het dan nóg maar een weekje af…” :wall:

Vorige week zeiden ze, als het er volgende week niet is, dan bellen en gaan we kijken wat we kunnen doen. En nu krijg ik plompverloren te horen dat ik nóg langer moet wachten. Dit is toch raar of niet soms?

Ze hebben vooraf ook niet verteld dat het evt langer kon duren na medicijngebruik voor je ongi wordt. We zijn dus maar in het diepe gegooid, en als je met vragen komt dan schuiven ze je af met “wacht maar even af” :twisted: :twisted: Ik ben zó boos!!!