Van uitzieken is gisteren niet veel gekomen.
Ik werd door het kdv gebeld dat Femke al heel de ochtend aan het huilen was en of ik haar wilde ophalen…
Toen lag ik net een half uurtje te slapen :doh:
Straks naar het CB, maar het liefst slaap ik eerst het klokje rond.
Bigs… spannend meid.
Ik ben erg benieuwd welk traject ze voor je in petto hebben.
Hopelijk werpt het in ieder geval snel z’n vruchten af :-*
Helaas toch ongi geworden vandaag.
Morgen het zkh bellen voor een evaluatie met de gyn.
Deze maand hebben een maandje “rust”, even geen behandelingen.
Na 3 maand heb ik even een time-out nodig, dit hakt er emotioneel weer behoorlijk in
Sproetje: jammer dat je Femke weer moest ophalen, kon je nog niet ff bijslapen :hug:
Heeft ze wat moeite om bij jou weg te zijn?
Krabje: wat balen dat je weer ongesteld bent geworden :hug:
En een maandje overslaan lijkt mij ook vervelend, maar ja ik weet ook niet hoe het allemaal voelt en als dat je helpt om weer verder te gaan… :hug:
Femke is zelf ook niet helemaal lekker. Aan het hoesten en na iedere voeding loopt het er aan de onderkant - bij wijze van - zo weer uit.
Het liefst over mama heen! :o
Ik ben ook nog steeds niet opgeknapt. Vrijdag zou ik al vrij zijn, dus deze week waarschijnlijk niet meer aan het werk…
Krabje, balen meis :hug:
Wat is de planning na deze 3x?
Hoe vaak kun je dit proberen?
beterschap voor Femke :hug:
Nou kunnen jullie deze week lekker weer ff samen zijn
Hi,
ff ego: ik kon het toch niet laten om vanmorgen al een keer te testen, maar helaas, helemaal negatief :(((
Zondagochtend test ik nog een keer, maaer verwacht er weinig van. Ik heb morgen 2 weken geleden mijn eispronmg gehad, en gebruik nu utrogestan t/m zaterdagmiddag officieel. Maar ga ermee door tot zondagochtend, en stop als test weer negatief is.
Iedereen succes!
BE: balen zeg. Een negatieve test is altijd zo’n domper
Ik vond het op de een of andere manier nog erger dan ongesteld worden.
Hopelijk zondag meer geluk
Bigsby, vandaag is ze toch naar het kdv.
Na de voedingen van 01.30 - 04.30 - 07.15 heb ik eens heerlijk geslapen tot 11.15 :mrgreen:
Ook wat waard, zeker als je niet fit bent.
Morgen was ik al vrij, dus volgende week pas weer aan het werk…
Heb jij momenteel nog soll. lopen?
Balen Babyschede :hug: :hug:
weer op naar de volgende ronde
Sproetje: jeetje komt ze nog 2x per nacht :shock:
lekker dat je nog ff vrij bent, kun je ff bijtanken.
En nee ik heb geen sollicitaties meer lopen, er is hier helemaal niks wat ikkan doen :?
voorlopig heb ik nog werk maar het is zooooo saaaaai
morgen naar de gyn :shifty:
Succes vandaag Bigsby!!
Bigsby, hoe was het vrijdag?
Hier nog steeds niet lekker helaas.
Vannacht was het 22.30 - 06.00 uur, dus het gaat weer de betere kant op.
het ging goed Sproetje, ik heb zelfs een inwendige echo gehad, al krijg ik die bij de volgende afspraak weer. Ze hebben daarbij niks bijzonders gevonden, en als ik ongesteld word moet ik op dag 2,3 of 4 bloed laten prikken voor de volgende onderzoeken.
Ik mag dinsdag 12 maart naar de fertilitiearts, hangt van het bloedonderzoek af wat die allemaal gaat doen.
Balen dat het nog zo’n gekwakkel is :hug:
Ligt vast aan het weer, ik voel me ook al heel lang niet fit, steeds verkouden en snotterig.
Oooooh, maar misschien word je wel helemaal niet ongesteld.
Dat zou echt geweldig zijn.
En anders dus bloed laten prikken en de 12e terug.
Ben benieuwd meis…
Hier nog steeds thuis. Lijkt op voorhoofdsholteontsteking. Veel hoofdpijn en een wattenhoofd. Ik wil ook niet te veel paracetamol nemen. Ons meisje is vandaag naar de opvang. Dus zo kolven en dan weer naar bed. Hopelijk knap ik een beetje op.
Ff ego:
Helaas dus afgelopen maandag ongesteld geworden…dus vandag weer gestart met clomid. Deze maand heb ik geregeld dat ik wel echo’s krijg tijdens de cyclus, en ik heb zelfs kunnen regelen dat ik die in Almelo krijg, aangezien ik daar vanaf maandag 3 maanden ga werken, dus dat scheelt een hele hoop heen en weer gereis! de arts in Enschede vond dat prima!
Gisteren de 3e kraamvisite gehad in 2 weken. ben er nu wel echt klaar mee, maar het ging best aardig. ff slikken…maar het vervelende was meer dat de vriendin waar ik mee erheen reed en terug, en die ook een beetje bezig is met zwanger worden (nog geen zaad onderzoek, wil nog niet teveel doen aan ovulatietesten, vind ze maar onzin…), die begon plots: vind je het niet vervelend dat het nog steeds niet is gelukt, en hoe lang denken jullie nog door te gaan? lijkt me echt vreselijk als je in zo’n molen zit met al die pillen…etc etc…Ik werd er volledig depressief van. Waar bemoeit ze zich mee!!! In plaats van dat ze eerst zelf haar relatie eens op orde krijgt (waardeloze vriend, die nog twijfelt of hij wel kindeeren wil!)…gaat ze mij bestoken met deze rot vragen!
AAAAAGGGHHH!!
Sorry, moest ff spuien!! gelukkig zijn er andere vriendinnen die het wel snappen. Maar vind het wel jammer. Had ook de puf niet om erop te reageren.
BE, lekker dat je in Almelo terecht kunt. Scheelt inderdaad een hoop reistijd zo.
En ja, je omgeving kan het je soms wel erg moeilijk maken hè. Gewoon je eigen plan trekken en verder niet te veel aandacht aan zulke reacties besteden inderdaad. Fijn dat je nu ook tussendoor echo’s krijgt om te volgen wat er gebeurt.
Ik mag morgen weer naar het zkh voor een samenlevingstest. Het is dan CD12. Mijn follikels groeien prima zei de gynaecologe. vorige maand óók een SL-test gehad, maar was niet helemaal duidelijk en zou dag erna wéér moeten, maar doordat hier de buikgriep heerste is die afspraak niet doorgegaan.
Maar mórgen weer nieuwe ronde, nieuwe kansen Vanavond in elk geval weer flÃnk oefenen. En morgen, en overmorgen.
Vorige maand mijn eisprong op CD14 gehad, dus we moeten nu even flink ons best doen. Het móet toch een keer lukken
En als het deze maand lukt, dan zal ik uitgeteld zijn rond mijn overleden moeders verjaardag…
Yingyang, idd het moeit ooit gaan lukken en ik duim dat het deze ronde gaat zijn
Sproetje: ja dat zou helemaal mooi zijn, zwanger raken net voor dat ik de mm in moet
maar ik betwijfel het :think:
dikke knuf en hopelijk voel je je snel weer beter :hug:
Babyschede: mensen denken tegenwoordig dat ze zich overal mee mogen bemoeien :evil: misschien bedoelt ze het goed maar het klinkt zo lullig!
Super dat je voor 3 maanden werk heb ik Almelo, en het scheelt idd dat je daar dan naar het zkh kunt :thumbup:
YY… succes vandaag.
En hopelijk deze ronde raak!!
Nou ik denk niet dat het deze ronde raak zal zijn. En in geen énkele ronde spontaan zeg maar… :wall:
Ben vanmorgen weer bij de gyn geweest voor echo en SL-test.
Ik had gisteravond een positieve ovu-test en we hebben geklust, dus das goed. Maar…
Bij de test is wéér gebleken dat álle zaadcellen al dood zijn nog vóór ze überhaupt mijn baarmoeder hebben bereikt
Het ligt dus aan mij… Ik ben zó verdrietig
We moeten nu 9 maart weer bij haar op de poli komen om te bespreken hoe nu verder. Waarschijnlijk eerst een baarmoederfoto en als dat goed is, kunnen we voor IUI in aanmerking komen. :shock:
Tuurlijk heel mooi dat nog steeds niet is gezegd dat het helemaal niet mogelijk is, maar het idee dat we zonder hulp niet “gewoon” zwanger kunnen raken maakt me toch wel héél verdrietig
YY… wat sneu meis. Kan me voorstellen dat je daar erg verdrietig van wordt, ook al zijn er andere opties mogelijk :hug:
Maar waar ligt het probleem dan precies? Dat je lichaam de zaadcellen niet “accepteert” of begrijp ik het nou niet goed.
Hoe dan ook… dikke knuffel voor jou :hug: :hug:
Ik kan me voorstellen dat je er ff van baalt :hug:
maar ik snap dus ook niet hoe het komt dat alle zaadcellen niet meer leven tegen die tijd ze bij jou aan komen :think: