Elle: hopelijk heb je vakantie in de juiste periode?
Balen dat je ongesteld bent geworden, maar 26 dagen is wel een mooie cyclus :-*
Sproetje: lekker aftellen :mrgreen:
Ja, ik hoef nog ‘maar’ 4,5 week te werken (inmiddels bijna vier :lol: )
maar ik moet zeggen dat het na de vakantie wel weer even wennen is. Zeker met de oplopende temperatuur in het vooruitzicht.
Je hoort me echter niet klagen hoor. Ik ben nog best mobiel en heb - op mijn heupen na - bijna nergens last van.
Ik vind het alleen wel vreemd dat mijn agenda nagenoeg leeg is. Normaal doe ik nu mee aan tennistoernooitjes en ben ik lekker aan het sporten. Nu alleen op maandag een uurtje zwangerschapsgym en waar ze het woord gym vandaan hebben moet ik nog steeds uitzoeken :think:
Morgenavond is er een feest in het dorp waar de hele vriendengroep altijd heen gaat. Vorig jaar was het erg gezellig, maar het zal dan ook wel laat worden (en de hele avond staan). Ik zit dus nog even in dubio of ik erheen zal gaan. Maar het lijkt me ook wel leuk om iedereen na de bruiloft weer even te spreken.
Bigbsy, hoe gaat jouw traject verder nu je van die prachtige cijfers hebt gehaald??
Welk traject?
Over 3 weken moet ik weer naar school voor mijn medische.
Super dat je nog zo mobiel bent :thumbup:
Ja, ik bedoelde je studietraject inderdaad…
Ps…
fijne verjaardag gehad?
Zo… ik zit nu thuis zonder airco maar volgens mij was ik beter af op mijn werk mét airco…
Maar ik vond dat ik wel een vrije middag had verdiend.
Er zou ook nog een pakje worden bezorgd, maar toen ik thuis kwam was de postbode helaas al geweest.
Dus nu morgenmiddag zelf maar even naar het postkantoor om het op te halen. Wel jammer dat er lekkere slippers in zitten en dat ik die best nu aan had gewild :doh:
Nou, ik ga eens kijken of het beneden wat koeler is.
Kom van 't weekend nog wel even buurten hier.
ja ik heb wel een leuke verjaardag gehad, maar ik ben blij dat dat weer voorbij is :mrgreen: :mrgreen:
hmmm geen arco, het is ook wel erg warm geweest zeg!
Ik heb nu alles tegen elkaar open staan maar pfffff
Ja, dat benauwde… daar kun je gewoon bijna niet tegenop… :x
Vannacht heb ik wel goed geslapen, dus dat was een meevaller.
Vanavond heb ik geen plannen.
Mijn man heeft een vrijgezellenfeestje van een vriend van hem, dus die is voorlopig niet thuis.
Hij belde alleen net dat hij zijn sleutels niet mee heeft. Dus maar even kijken hoe we dat gaan regelen. Heb niet zo’n zin om eruit te moeten…
Zo goed slaap je al niet als je zwanger bent, dat had ik terministe wel, elke 2 uur naar de wc :roll:
Hoe heb je het nu opgelost?
Wij zijn gister bij de Kopere Hoogte in Zwolle wezen eten :mrgreen:
Dat is zo’n mooi gebouw, en het eten was super :drool:
Hey!
Was even een paar dagen niet online.
Zaterdag heb ik csi-achtige series gekeken tot twaalf uur en toen ik net naar bed wilde gaan kwam mijn man thuis.
Het slapen gaat nu het niet meer zo warm is gelukkig weer goed.
Dat merk ik toch wel op mijn werk anders…
Verder zijn we - nu de bruiloft achter de rug is - bezig met het zoeken van een leuk geboortekaartje. Jeetje, dat valt echt niet mee zeg. Veel proefexemplaren besteld, maar tot nu toe zit er niks tussen
Een kennis is al bevallen met 33 weken, dus ik voel wel enige druk om op te schieten :shifty:
Sproetje: haha ja je mag nu wel eens opschieten :mrgreen:
Gelukkig is het online heel snel geregeld :mrgreen:
Oh foei wat ben ik hier lang niet geweest.
Sorry :oops: was er eventjes niet bij :?
Maar als eerste Sproetje nog van harte gefeliciteerd met je bruiloft!!!
Ik heb wel foto’s gezien hier op kok en je was een stralende bruid :inlove:
Zijn er nog zwangeren bijgekomen?
Oja ik zal even mijn nod doorgeven voor het lijstje.
Verder is het fullhouse hier nu met de gastkindjes en de fruitronde komt eraan dus moet ik voor nu eventjes weer dag zeggen
Marieke; ja het is al veel te lang geleden, maar je bent er nu tenminste weer :-*
Ja, meiden… gezellig weer :mrgreen:
Ik zal dit weekend even een nieuw lijstje maken.
Nieuwe rondes, nieuwe kansen
We zijn al iets opgeschoten qua geb.kaartjes. We hebben twee opties die een serieuze overweging waard zijn
En zaterdag gaan we een gedeelte van de uitzet kopen en dan volgende week de kinderwagen ophalen.
Bij de sept. mama’s zijn al zes baby’s geboren… enthousiaste groep!!
Sproet het wordt nu inderdaad weleens tijd dat je die inkopen gaat doen hoor, je zult eraan moeten geloven :mrgreen:
2 Septemberbeebs zijn van een medemeimama, die van de tweeling :mrgreen:
Inderdaad, nieuw lijstje, nieuwe kansen.
Moet helemaal goed gaan komen :thumbup:
sinds dat ik echt 30 ben geworden ben ik hier ook niet meer geweest :oops:
moet ook alleen maar wachten :roll:
Sophie; en wat duurt het wachten toch lang h’e :roll:
Wachten kan zo vervelend zijn :hug: :hug:
Wij gaan NU boodschapjes doen anders komt het er niet meer van :roll:
ja maar hopelijk krijgen we nu 15 september een plan
want het duurt veels te lang allemaal!!!
Lieve Sophie ik ga zo ontzettend hard voor jullie duimen
Ik had gisteravond laat toen ik in bed lag een soort ongi-krampjes ter hoogte van mijn schaambeen nu nergens last meer van.
Hopelijk word ik niet te vroeg ongesteld :?
dank je lieverd :-*
al terug van boodschappen??
wanneer is je nod dan marieke?
Marieke: das niet te hopen, we zouden toch samen doorgaan?