30+ (deel 3)

:inlove: :inlove: BUB :inlove: :inlove:

Vanmiddag om 14h12 zijn wij de trotse ouders en trotse zus geworden van onze zoon en mijn broertje M.A.RTIJN A.AR.ON. Hij weegt 3970 gram en is 54 cm lang.

En…na 20 minuten persen en één knipje was hij er… Ben helemaal blij dat ik eigenwijs ben geweest en niet voor de sectio ben gegaan :mrgreen:

Inmiddels zijn we weer thuis en kan het genieten beginnen :inlove:

gefeliciteerd met jullie zoontje :inlove: :inlove:

fijn dat de bevalling goed is gegaan :thumbup: :thumbup:

Super snel gedaan meid, gefeliciteerd met jullie zoon :dance: :dance:

Ook hier gefeliciteerd!!! :dance: :dance:

Super joh! En nu lekker genieten :-*

gefeliciteerd!!!

wat een snelle! :dance:

@ICL wrote:

:inlove: :inlove: BUB :inlove: :inlove:

Vanmiddag om 14h12 zijn wij de trotse ouders en trotse zus geworden van onze zoon en mijn broertje M.A.RTIJN A.AR.ON. Hij weegt 3970 gram en is 54 cm lang.

En…na 20 minuten persen en één knipje was hij er… Ben helemaal blij dat ik eigenwijs ben geweest en niet voor de sectio ben gegaan :mrgreen:

Inmiddels zijn we weer thuis en kan het genieten beginnen :inlove:

GEFELICITEERD!!!

hoi allemaal!

Het is hier wel een beetje rustig :think:

Hey!

Wij zijn terug van een weekje Veluwe.

Dus tijd om ons even te uppen :mrgreen:

Bigsby, balen dat je ongi bent geworden meis… :hug:

heb je het leuk gehad Sproetje?

@Sproetje wrote:

Hey!

Wij zijn terug van een weekje Veluwe.

Dus tijd om ons even te uppen :mrgreen:

Bigsby, balen dat je ongi bent geworden meis… :hug:

Veluwe; leuk (en mooi!).

Wel jammer dat t weer iets minder mooi was dan een paar weken geleden, dat was helemaal perfect geweest. Heb je het naar je zin gehad?

Waar op de Veluwe ben je eigenlijk geweest? misschien wel heel dicht bij mij in de buurt :mrgreen:

Hoi!

Kom vanavond even reageren… gaan zo eerst de babykamer in elkaar zetten… :dance:

Eindelijk tijd om me in het babygebeuren te gaan verdiepen, want dat heb ik tot nu toe nog helemaal niet gedaan.

Ben er dus ook nog niet bepaald klaar voor… :shifty:

Maar op de dag dat het regende, zijn we gaan shoppen in A’doorn :smiley:

We zaten in een hotel in Nunspeet. Zijn verder in Harderwijk geweest en hebben in de omgeving gefietst.

Tot later!!

H’e sproetje en dan niet eens ff langskomen? Ik woon daar nl :mrgreen:

Harderwijk is ook een erg mooi plaatsje vind je niet?

Veel plezier met babyspulletjes halen :dance: :dance:

Ha ha… tja, ik wist het niet meer, maar nu ik het zo onder je naam zie staan… :wink: Mijn oom en tante hebben er ook gewoond, die zijn net verhuisd.

Ja, Harderwijk is ook leuk. Uiteraard niet naar het Dolfinarium geweest. Zaterdag was er live muziek en scheen zowaar het zonnetje, dus daar zaten we prima!

De lades van de commode moeten er nu nog in, maar dat wordt morgen. Ik ben moe en heb veel pijn in mijn heupen. Hoewel ik voornamelijk schroefjes heb aangegeven enzo, toch te veel gedaan. Even helpen tillen enzo. Mag eigenlijk ook niet meer natuurlijk :hand:

Dus morgen staan de meubeltjes en dan eens kijken wat we nodig hebben qua lakentjes enzo. Ik heb echt geen idee. Eerst maar even wat lijstjes bekijken op internet.

Maar allereerst straks heerlijk in bed liggen en hopelijk morgen een beetje uitslapen… :zzz:

Ik zal zo ook even drie kiekjes in ons sf plaatsen.

Sproetje; lekker alles ff afwerken dus, alle grote dingen staan dus al klaar?

En je gaat hard, 31 weken alweer :shock:

Gaat inderdaad hard… :shock:

Ik heb nog wel het een en ander dat ik qua voorbereiding wil doen voordat het zover is, dus hopelijk blijft de kleine wel netjes zitten tot… eeh… mijn uitgerekende datum :mrgreen:

We hebben best een kleine kinderkamer, maar zo met de meubeltjes erin (commode, kast en ledikant) valt het me eigenlijk alles mee. Nu nog het wandrekje in elkaar zetten en ophangen en dan de leuke dingen die de kleur erin gaan brengen.

De vakantie gaat helaas ook hard. Alleen morgen nog en dan moeten we weer aan het werk. En dat terwijl ze net op het journaal zeiden dat het tropisch warm gaat worden :roll:

Sproetje: nog ff volhouden en dan ga je je verlof al in :mrgreen:

Maar het wordt idd lekker weer deze week, hopelijk is het straks ook mooi want ik wil mijn verjaardag wel buiten vieren :eh:

Dames,

Hier helaas de :evil: :evil: vandaag, cyclus 26 dagen. Beter dan de vorige van 43 dagen. Ik heb nu ook ineens gevoelige (.)(.), al 1,5 week, heb ik anders nooit.

Met jullie alles goed?

:-*

Elle, wat jammer :twisted:

Maar inderdaad is 26 dagen wel wat anders dan 43.

Hopelijk stabiliseert je cyclus een beetje rond dit aantal dagen en mag het dan snel raak zijn!

Hier weer gewerkt. Was best te doen, maar ik moet deze week 5 dagen en dat vind ik wel weer wat veel, ha ha!

In totaal nog 4,5 week tot mijn verlof, dus dat moet te doen zijn.

@Sproetje wrote:

Elle, wat jammer :twisted:

Maar inderdaad is 26 dagen wel wat anders dan 43.

Hopelijk stabiliseert je cyclus een beetje rond dit aantal dagen en mag het dan snel raak zijn!

Hier weer gewerkt. Was best te doen, maar ik moet deze week 5 dagen en dat vind ik wel weer wat veel, ha ha!

In totaal nog 4,5 week tot mijn verlof, dus dat moet te doen zijn.

Ja, ik hoop ook dat mijn cyclus nu een beetje stabiel wort en helemaal dat ik snel zwanger wordt. Maar de vakantie komt eraan, dus dan genoeg tijd oom aan ‘project baby’ te werken.

Wat ga je snel trouwens sproet, nog maar iets meer dan een maand tot je verlof. Ben je nog een beetje mobiel?