@bigsby wrote:
helaas ben ik net ongesteld geworden
Nieuwe NOd is 5 mei :lol: :lol:
Ah nee toch :hug: :hug: :hug:
Nou laten we dan heel hard hopen dat het een mooie bevrijdingsdag is!!
@bigsby wrote:
helaas ben ik net ongesteld geworden
Nieuwe NOd is 5 mei :lol: :lol:
he gatver balen bigsby
marieke hoe is het met jullie? houden jullie het wat uit zonder je hubbie?
Voor de volgende ronde van Bigsby!!!
Yep ronde 6 alweer :shock:
Ik vraag me af hoe lang ik nog moet wachten
Sorry voor de dames die veel langer dan ik wachten, niet beledigend bedoeld
Oh, Bigsby wat jammerā¦
Ik zit net pas achter de pc en hoopte op goed nieuws.
Maar helaas.
Nou, hopelijk heeft bevrijdingsdag iets moois voor je in petto
heb het niet als belediging opgevat hoor lieve bigsby :-*
hopelijk heb jij een mooie bevrijdingsdag :mrgreen:
Gelukkig Sophie, ik weet dat bijv. jij je dat ook af zult vragen?
ja hihi daarom maakte ik ook paar blz terug een opmerking dat ik hoopte bij de dec. 2010 mammaĆĀ“s te zitten :mrgreen:
maar ja ons wachten wordt hopelijk beloond :lol:
:oops: :oops: :oops: :oops: Ik heb al zo lang niet geschreven hierā¦ Kennen jullie me nog?? :oops: :lol:
Zo vreemd: bijna 1,5 week geleden mān eisprong gehad; pos ovutestā¦ Maar voor mān gevoel had ik nog helemaal geen eisprong in aantocht, dus nieuwe testen gekocht en drie dagen later weer een positieve ovu test :shock: :shock: Die eerst was niet digitaal, dus misschien wel niet goed gekeken, alhoewel ook manlief toch twee hele duidelijke, gelijke strepen zagā¦
Kan dit eigenlijk wel??? Het wordt in ieder geval spannend de 15e, dan is mān NOD!!
Hoe is het verder met iedereen? Hier razend druk met werkā¦ Dagen van 10 uur zijn helaas meer regel dan uitzondering op het momentā¦ En dan nog de onzekerheid of het bedrijf wel blijft bestaanā¦
Hebben jullie eigenlijk last van de kredietcrisis qua banen??
:-* :-*
hoi irene,
toen ik nog met ovu testjes deed dan was mijn ei als de teststreep nog dikker en duidelijker was als mijn controlestreep, dus het zou best goed kunnen die drie dagen ernaā¦
hopelijk is het raak en heb je volgende week een posi test in je handen
oh ja hihihihi ik ken je niet zo goed :lol:
Hoi Irene,
Dat klinkt inderdaad spannend.
Nog een week geduldā¦ :roll:
Hier een baan bij de overheid, dus het heeft op mijn werk niet veel invloed. Mijn vriend zat net niet in de ontslagronde, dus in je nabije omgeving is er altijd wel iemand die eronder te lijden heeft volgens mijā¦
mijn contract wordt ms niet verlengd, maar dat zal niet liggen aan de kredietcrisis, maar omdat de afdeling wordt overgeheven naar een groter bedrijf en mijn hub heeft ook geen last want die zit bij de pliessie
Gelukkig dat jullie er geen last van hebben! Ik vooralsnog ook niet, maar we moeten wel met een kleine groep zorgen dat de klanten tevreden blijven terwijl we ver buiten de werkafspraken lopenā¦ Maar goed, als ik er mijn baan mee kan behouden! En is het een ontzettend leuk bedrijf!!
Verder hebben we een eigen zaak en dat loopt wel helemaal super! Hardstikke druk zelfs!!
Sophie: kan je nagaan hoe lang (en weinig) ik hier geschreven heb!! Wanneer weet je of je contract wordt verlengd?
Ik ga lekker douchen en naar bed, morgen om 5.45 uur gaat mān wekker weer :roll:
xxx
Ireneā¦ wat vroeg :shock:
Ik ga er zo misschien ook alvast in liggen.
Eventjes lezen tot mijn ventje thuis komtā¦ :mrgreen:
Nou ik zit al 2 maanden thuis, dus ja ik heb wel last van de kreditcrisis :?
Monique, ben je in de tussentijd nog ergens op gesprek geweest?
Ps: ga even een foto van mijn buik in het sf zettenā¦
Irene ik ken je nog wel hoor, leuk weer wat van je te horen!!
Marieke, had jij bij Nathalie destijds een angelsound en is weet je of dat risicovrij in gebruik is?
Nee ik had hem niet maar een vriendin van mij wel.
Volgens mij is hij onschadelijk voor de baby.
Ik ga eens op internet speuren!