30+ (deel 3)

En tenslotte trouw je maar 1 keer he :smiley:

Nou, voorlopig geen BIB voor ons hoor :lol:

Ik vloei echt zo onvoorstelbaar… Ben al bijna weer op mijn oude hoeveelheden van voordat ik mijn Mirena kreeg, zeg maar :wink:

Sproetje, de prijzen daarvoor verschillen enorm. Ik ben echt op zoek gegaan. Bij m´n eigen kapper moest ik 160 euro betalen :shock: het gemiddelde ligt rond de 100 euro, en ik was zo ongeveer 70 euro kwijt voor proefkapsels en een geweldig bruidskapsel. Dus gewoon even wat kappers bellen en vragen wat het totaal kost.

Bigsby, ik :thumbup: voor twee streepjes. En wat de signalen van je lichaam betreft. Daar valt bij mij ook geen peil op te trekken. Vorige keer voelde ik me er goed over, maar kreeg wel hoofdpijn paar dagen voor nod, nu helemaal niets geen pijntjes, maar voelde me niet zwanger en pats boem ineens waren daar de :evil: . Dus ik ga nergens meer op af, behalve op een dubbele streep :lol: :lol: :lol:

Het wordt echt spannend voor je :pray:

Ik hoop dat jij 2010 straks heel mooi mag beginnen Alicia :wink:

Al gekeken wanneer het volle maan is?

Tweet jeetje ben je dan gelijk na het verwijderen van die mirena ongesteld?

Ik heb nooit een spiraaltje gehad dus geen idee hoe dat allemaal zit :think:

Het is normaal dat je na het verwijderen van een spiraal vloeit ja.

Zo’n spiraaltje vergroeit toch enigszins met je baarmoederwand, want hij zit daar toch meerdere jaren. Dus als hij er dan weer uit gerukt wordt, dan krijg je wel kleine beschadigingen aan je baarmoederwand die gaan bloeden, en die dus moeten helen. :slight_smile:

Aha weer wat geleerd :smiley:

Ik leer hier best veel op kok hoor.

Nooit te oud om te leren :wink:

Nou, ik heb hier ook al heel wat geleerd. (over randjefietsen enzo :mrgreen: )

Hoop inderdaad ook zooooo dat 2010 mooi mag beginnen voor ons. Wauw dat zou zo mooi zijn. Volgens mij is het ergens deze week volle maan. Moeten ze echt in de volle maan opgeladen worden dan? Had ze afgelopen nacht al in de vensterbank maar het was vrij bewolkt dus dan werkt het denk ik niet… :think:

Ik ben niet ongesteld geworden, maar de test is negatief :think:

Vreemd hé, ik word nooit later ongesteld :think:

Jammer bigsby…

:hug:

bigsby misschien te vroeg getest?

Ik vloei nu niet meer… :?

Wel pijn in onderbuik en onderrug, dus er zal nog wel wat komen…

Tweet: mooi toch, des te eerder kun je beginnen :wink: :mrgreen:

hahahaha, daar laten wij ons voorlopig nog niet door sturen hoor!

Vooralsnog doen we gewoon lekker waar we zin in hebben, en dan zien we vanzelf wel wat er gebeurt :wink:

Monique ik blijf het raar vinden hoor :think:

Tweet fijn dat het vloeien gestopt is :thumbup:

Alicia bij volle maan is het beste maar kan ook in “gewoon” maanlicht.

Merk dat ik weer even afwezig ben geweest :shifty: …Veel bij te lezen :roll: .

helaas ben ik net ongesteld geworden :cry:

Nieuwe NOd is 5 mei :lol: :lol:

sjips Monique, da’s knap balen :hug:

Ik had het wel verwacht, we gaan vrolijk weer door naar de volgende ronde :wink:

Maar daarom evengoed knap balen :hug: