Dames, ik kom even wat hcg-tjes strooien hier, heeft op het test-topic ook geholpen!!
********Strooi, strooi, strooi, strooi ***********
Dank je Dees, dat kunnen we hier wel gebruiken
Wij zijn momenteel druk aan het klussen. Dit keer op de 11e dag begonnen en om de dag. Vandaag en donderdag ook nog en hopelijk heeft het dan gewerkt
Ik ben ook een poosje niet hier geweest. Vorige week kreeg ik weer een telefoontje dat mijn vader weer met de ambu naar het ziekenhuis was gebracht, dus mijn hoofd was even meer bij hem.
Hij is gister weer thuisgekomen, maar nog steeds is onduidelijk waar zijn klachten vandaan komen.
We hebben 'm zondag in het ziekenhuis opgezocht en met hem gepraat. Hij zei dat 't misschien ook wel psychisch was. (kleine uitleg…)
(Mijn moeder is in juni 2005 gestorven, en mijn vader heeft nu sinds december vorig jaar een nieuwe vriendin. Hij is er zó van opgeknapt, hij straalt gewoon. En als je die twee naar elkaar ziet kijken, dan zie je de vonkjes overspringen; een lust om naar te kijken.)
Nu zegt 'ie dat hij een soort van schuldgevoel heeft. We hebben meteen gezegd dat 'ie dat absoluut niet moet hebben, maarjah, als dat in je hoofd zit krijg je dat er natuurlijk niet zomaar uit. Best wel moeilijk dus, en ik vind het zó zielig
Dees fijn, wat hcg, dat kunnen we hier inderdaad wel goed gebruiken!!!
Yinyang ach wat sneu voor je vader. En dat hij zich dan ook nog zo schuldig voelt :hug:
Ja het is inderdaad heel sneu. Heb 'm vanmiddag nog weer even aan de telefoon gehad, en het er ook weer even over gehad, dat 'ie echt geen schuldgevoelens hoeft te hebben, want volgens mij zou mijn moeder het zo ook gewild hebben.
Hij gaat binnenkort 's bij iemand langs om te praten, kan 'ie zijn verhaal kwijt. Hopelijk gaat dat hem helpen.
En wat zou het nou leuk zijn als wij hem binnenkort kunnen gaan vertellen dat hij voor de 4e keer opa gaat worden
Hee meiden, topic lag inderdaad even een beetje stil.
Ik ben zelf sinds vandaag erg verkouden en heb pijn in mijn keel.
Zo dus maar richting slaapkamer (geen laptop helaas :wall: )
Tweet, welkom hier.
Als je erbij wilt op het lijstje (pagina 1), moet je me maar even je gegevens PB-en
Dankje Dees hopelijk helpt het
YingYang: ik denk niet dat je vader zich schuldig hoeft te voelen, hij heeft toch ook recht op geluk. En het is al weer een paar jaar geleden dat je moeder is overleden.
Sproetje: jij ook al verkouden? daar heb ik nu ook last van, irritant hé :?
Yinyang hoe is het nu met je vader?
Sproet hoe is het met je verkoudheid?
Sophie heb jij toevallig cambuurshirtzegels van de C1000
Tweet welkom
Ziet jouw nod is geweest. En???
Mijn vader is weer thuis gelukkig. Hij heeft andere medicijnen gekregen om de bloeddruk naar beneden te krijgen. Die is namelijk nogal hoog: 200/105 of 110 :shock: Hij moet nu om de 3/4 dagen voor controles bij de huisarts langs.
Ook heeft hij op 6 april nog een afspraak bij de uroloog staan, omdat op de echo van zijn nieren te zien was dat zijn prostaat wat vergroot was. Dus daar willen ze toch even verder naar kijken.
Het blijft dus afwachten hoe het verder zal gaan. Ik hoop toch zó dat er niks engs uit komt
En ik hoop nog meer dat we hem binnenkort heel leuk nieuws kunnen gaan brengen
Wauw dat is wel echt heel erg veel te hoog yinyang73!
Hopen inderdaad dat er voor alle kanten snel goed nieuws komt…
@Marieke_5000 wrote:
Yinyang hoe is het nu met je vader?
Sproet hoe is het met je verkoudheid?
Sophie heb jij toevallig cambuurshirtzegels van de C1000
Tweet welkom
ja marieke die heb ik wel…een andere forumlid zou ze ook al willen maar niks meer gehoord
hier weer ongi…mooi weer 30 dagen…gelukkig maar hij is weer op orde mijn cyclus hihihihi nog een maandje en dan mogen we eindelijk weer naar het zkh :dance:
Sophie dan hou ik me van harte aanbevolen
@Marieke_5000 wrote:
Sophie dan hou ik me van harte aanbevolen
tot wanneer is die actie?? :think: heb er niet heel erg veel hoor maar ja alle beetjes helpen
Tot en met 4 april krijg je de zegels.
En alle beetjes helpen toch?
Yinyang ach jeetje het zit je vader niet mee op het moment he?
Wel fijn dat ze hem nu helemaal gaan onderzoeken.
Prostaat hoor je wel meer bij mannen.
Hopelijk is het niets.
En ik hoop heel hard met je mee dat jullie hem binnenkort goed nieuws kunnen brengen
Sophie wat fijn dat je cyclus het zo goed doet nu :thumbup:
Wat gaan ze over een maand in het ziekenhuis doen?
Ik heb last van de plasseritus. Dit is al de derde dag dat ik zoveel moet plassen. Al 2 nachten wakker geworden omdat ik zo nodig moest. Vannacht moest ik er om 4.15 toch echt uit.
Ach ik verheug me nergens op. Mijn gevoel zegt dat het weer niet raak is.
Nog een paar daagjes wachten dan weten we meer.
Als het deze ronde niet raak is haal ik voor 1 maand mijn banner weg. We moeten dan dus een verplichte ronde overslaan en dan heb ik niet zo’n zin om tegen die banner aan te kijken
waarom moet je dan overslaan? :think: en toch een beetje spannend marieke hihihi, maar ja het vrouwelijk intuitie die klopt vaak wel…
wij moeten nu voor TESE en we hebben de 27ste een intake in het ziekenhuis AMC hiervoor…hopelijk komt er dan eindelijk actie!!!
Het moet nu gewoon raak zijn Marieke :evil: :snooty:
En die plasserites klinkt wel heel goed, wel irritant natuurlijk
Marieke om 4:15 aan het plassen??? Bel je me de volgende keer… want ik moet er rond die tijd ook vaak uit om te plassen
@ICL wrote:
Marieke om 4:15 aan het plassen??? Bel je me de volgende keer… want ik moet er rond die tijd ook vaak uit om te plassen
haha gezellig :mrgreen:
Gezellig samen zeiken hahahaha :lol:
Sophie mijn vriend vertrekt vandaag over een week voor 3 weken naar Ghana. Is voor zijn werk maar tja, dus wel een ronde overslaan helaas.
Verwarmingsmonteur is hier, vloerverwarming in hal/badkamer doet ut niet zoals het moet.
ah zo dat is wel balen dan he, lijkt als gemiste kans weer of niet?
das wel lang zeg