30+ (deel 3)

Ik moest even teruglezen om te snappen waar jullie op doelden, maar ik heb inderdaad wel een beetje een buikje hoor… vooral 's avonds.

Ik zal binnenkort wel even wat in ons sf zetten :slight_smile:

Maar niet zodanig, dat je je een voorstelling kunt maken hoe het eruit komt te zien als je iets aan hebt met een buik van 29 weken erin :wink:

Gisteren een vriendin ons grote nieuws verteld en die reageerde echt super enthousiast, zo leuk. Nu nog even de echo woensdag afwachten en dan kunnen we het aan meer mensen gaan vertellen :dance:

spannend sproetje woensdag je echo :dance:

Woensdag zal hier een kaarsje voor je branden sproet!!

Hoelaat is de echo?

Nog maar 2 daagjes Sproetje, spannend! :dance: :dance:

Sproetje, spannend!! Ik ga voor je duimen dat het helemaal 100% in orde is. Kunnen jullie eindelijk het grote nieuws gaan brengen… lijkt me zo leuk!

Dank voor jullie steun meiden. We gaan er allebei wel van uit dat het waarschijnlijk nog steeds goed is, maar het is natuurlijk reuze spannend!!

Gelukkig zijn we ook dit keer gelijk 's ochtends aan de beurt.

Als het in orde is, zal ik even wat spammen aan foto’s!

En dan ga ik 's avonds misschien al gelijk mijn team inlichten :dance:

Maar eerst jullie natuurlijk :wink:

Ik hoop dat je er vannacht een beetje van kan slapen! :mrgreen:

succes vandaag sproetje

Sproetje, succes straks :thumbup:

Toch weer slecht geslapen vannacht, terwijl we er allebei van uit gingen dat het nog wel goed zou zitten.

En… dat zit het ook!!!

Echt een compleet mini-mensje gezien :inlove: :inlove:

Hij/zij lag al flink te spartelen en in 3D is dat echt komisch.

Maargoed, genoeg erover. Zal binnenkort wel even een kiekje in ons sf zetten :slight_smile:

Sproet geweldig!!!

Kan niet wachten op de foto’s :inlove:

Ik meen me te herinneren dat jij ooit zei dat je totaal niks met babies hebt, is dat inmiddels veranderd? :mrgreen:

Ha ha… :lol:

Liep wel door de Hema vandaag en dacht bij de kinderkleertjes… ja daar zal je binnenkort wel iets mee moeten…

Maar komt helemaal goed hoor! :wink:

Foto’s staan in het sf!

Superecho sproet!

Hier alles goed. Vandaag bloed laten prikken ivm checken hormonen. Ben dus net weer ongesteld geworden. Dan nog met de 19e en 21e dag bloedprikken. Ben benieuwd naar de uitslag.

Miskraam heb ik wel alweer een plekje kunnen geven en we gaan er weer vol goede moed tegenaan!

xxx

Sproet, wat geweldig dat de echo goed was. Ben je er nu een beetje gerust op dat het gewoon goed zal gaan? Vond de foto’s in het sf geweldig!! :inlove:

Irene: fijn dat je het een plekje hebt kunnen geven, nou vol goede moet naar de volgende ronde :hug:

Sproetje: mooie echo hoor! lekker dat je nu alles hebt kunnen zien hé :dance:

en je bent nu alweer 12 weken :dance: :dance:

Ja Sproet, mijlpaaltje vandaag :dance:

Ik ga vingerverven met het spul hier :roll:

Zodra ze op bed liggen kom ik even bijkletsen, is alweer te lang geleden :oops:

Bedankt meiden!

Gisteren heb ik het mijn volleybalteam verteld en die reageerden allemaal erg enthousiast. Tja, en daar word ik zelf dan natuurlijk ook weer enthousiast van!

Naatje, ik heb er wel een goed gevoel over maar vind het wel spannend dat de volgende echo pas over twee maanden is. Ondertussen maar even gaan bedenken hoe we dat met de opvang willen gaan doen en ons inschrijven voor een kdv… pfff :roll:

Voor kraamzorg heb ik me in ieder geval ingeschreven.

Irene, gelukkig kun je er weer vol goede moed tegenaan.

Hopelijk wordt het snel beloond :pray:

Zoals ik elders ook al schreef:

Ik ben 30, en wij gaan beginnen met onze eerste ronde voor ons eerste kindje samen! We hebben al een dochter van vijf, die van mij is, en een zoon van zes, die van hem is… Een samengesteld gezin dus!

Wat gezellig Tweet, hopelijk is het snel raak!

Verder is het hier wel rustig zeg :think:

Te rustig en ben ik mede schuld aan :oops:

Ik zit zo druk met de gastkindjes laatste tijd dat het even wat minder is allemaal.

Iemand nog een korte samenvatting wat er allemaal gebeurd is hier? :mrgreen: