Willen jullie met ons meedenken? Onze Vera wordt 11 maar 3 jaar en we hebben werkelijk waar geen idee wat we voor haar moeten gaan kopen.
We hebben al de nodige meisjes spullen, zoals poppen, kinderwagentjes, verkleedkleren, keukentje fietsje etc.
Van mijn moeder krijgt ze een radio/cd spelertje voor op haar kamertje, kan ze lekker dansen, maar ja,… nu wij nog!
Ik ben benieuwd naar jullie iedeetjes, alvast dank hiervoor.
een loopfiets, step, trampoline, schommel, huisje voor in de tuin? Houten treinbaan, weer eens wat anders dan het meidenspul
hinkeltwister, een echte meidenfiets, een eigen handtas met bijpassende portmonnee, een karaoke set voor kinderen, een kist vol verkleedspul (ik geef de kinderen elk jaar wat bij, erg leuk en blijft in de smaak vallen) een echt groot poppenhuis met miniatuurmeubels enzoo.
@ Lune: we hebben ook een zoon, dus ook die houten treinset is er al wel, vrij uitgebreid!
@ Cell, ook wat jij opnoemt is er wel al.
Ik schaam me al bijna om dat te moeten toegeven, dat we al zoveel dingen hebben, maar we hebben een dochter gehad en van haar hadden we nog veel spullen, die we nog niet weg wilden doen.
Een aanvulling is haar verkleedkist vind ik nog wel een leuk idee,… kun je nooit genoeg van hebben :thumbup:
Oeps helemaal niet aangedacht, als het weekend doorgaat zal ik ook ff een kadootje kopen voor Vera, heeft ze al een verkleedpakje met vleugels en een staf enzo erbij? Anders kopen we dat voor haar?
En hebbie nog wat in gedachten voor Tim?
Kus
schmink, make up doosje
even opnoemen wat onze meid krijgt voor haar 3e verjaardag:
een dora fiets
een poppnebed met commode
een vlinderpak
het leesboek fiet wil rennen
een abbonement vor de speeltuin hier in het dorp
een zwem abbonement
een trommel
een prinsessen trolley
Kruidvat heeft nu ook lieveheersbeestje verkleedsetje in de aanbieding!
Leuke DVD?
Leuke danscd?
Een karaoke set?
- Lieveheersbeestje pakje heeft ze net gekregen voor haar stickervel
- Fiet wil rennen hebben we gekocht in de voorleesweek.
- karaokeset hebben we wel, ligt in de kast te niksen,… :oops: moet ik toch eens iets mee doen idd.
- poppen en toebehoren heeft ze ook al
- Trampoline staat in de tuin
- Haar fiets is roze met paars
@ Marieke, Ze verkleed zich idd heel graag, prinses zijn vind ze geweldig.
Ik vind het echt zo moeilijk!
Dan krijgt ze dat van ons ok? Samen met een toverstaf en kroontje
:inlove:
En heeft Tim ook nog wensen?
Trouwens bij de jurk hebben ze ook nog schoentjes :inlove:
Ohhhhh WAT GAAAAAFFFF dat zal ze geweldig vinden, het is zo’n tuttebelletje hihihi, loopt nu ook met gelakte nageltjes op vingers en tenen!
Tim,… tja, die is erg bezig met woordjes, letters en schrijven etc. doe maar niet te gek hoor schat! ze hebben genoeg
Maar ja nu ben JIJ voorzien, en nu WIJ nog hahaha wat is een echt papa en mama kadootje?
Tim al een brandweermannenpak?
Haha ok voorzien voor Vera :inlove:
Nu Tim nog…ga ff verder denken…
En tja kado van jullie haha…hmmm denk nog ff verder…
@Marieke1978 wrote:
Tim al een brandweermannenpak?
nee nog niet hihihi zal hij vast geweldig vinden! Hij heeft wel een helm.
OK, dan zonder helm
Welke maat zal ik voor Tim doen? Ze gaan van maat 104 naar 116…denk dat 104 wel zou passen toch? of toch liever 116?
En deze krijgt ie er dan ook bij…hebben ze zolang niet gezien, mogen wel een beetje verwend worden
Ohhhh wat ben je toch een schatje.
Hij kan idd in 104.
Heb hier ook een doos vol spullen voor jullie, ik wacht tot jullie hier zijn, is namelijk te veel om te versturen hihihi