Whahahah en denk je dat we dat meekrijgen, we hebben de auto vol met vakantiespullen he
Ok, ga hem in 104 bestellen!
Kus
Ohhhhhhhhhhh ben echt zwanger, heb de helm besteld in plaats van de andere spullen…ga ik nu nog ff doen, dan krijgt hij ook maar een extra helm. :mrgreen:
zwangere muts hahaha, geeft niks, kunnen ze samen brandweer spelen
Leuk zo’n onderonsje via KOK hahaha, maar andere suggesties van dames mag absoluut ook hoor!
Dansmat?
Ik ben net wild in het rondte gaan bieden op littlest petshop,… kreeg een tip van iemand.
Zelf vroeg Vera om My little pony de prinses :inlove: ik zal eens even kijken wat dit is en of dit een leuk kadootje van Tim is voor haar.
Ons meisje wordt ook bijna 3!
zij krijgt een mooie lappendeken voor op haar grote meisjes bed (ze moest naar het stapelbed verhuizen ivm de komst van haar zusje).
Een appelschiller. echt heel grappig, je zet de appel vast en draait hem rond. Dan wordt hij geschild en in flinterdunne plakjes gesneden. Vrienden hebben hem en ze vindt het super :thumbup:
Een muziekschatdoosje. Bij de houtenspeelgoedwinkel heb je hele mooie met allemaal verschillende laadjes. Haar broers hebben er ook 1 en zij verlangt al erg naar haar eigen.
Natuurlijk een boek, krijgen ze altijd. Een boek van Elsa beskow krijgt ze, mooie plaatjes en leuke verhalen.
Kapla, als aanvulling maar altijd leuk. Een houten treinhuisje voor de treinbaan. Beide broers hebben er al 1 en zij mag er dan altijd bij op het dak…Ze zal blij zijn met haar eigen huisje
Verder wat figuurtjes van ostheimer voor de houten boerderij en boom/poppenhuis.
Een knikkerbaan is misschien ook een idee? Die van Haba vind ik zelf erg mooi maar wel prijzig. Leuk is dat ie steeds uitgebreid kan worden.
Spelletjes doen het ook altijd erg goed. Wederom heeft haba erg leuke, ook al voor die leeftijd.
succes
Oh Maantje, bedankt voor al deze tips, kan ik vast wel iets mee. :thumbup:
dit doosje krijgt ze, er zitten verschillende laadjes in de zijkanten.
deze is leuk! Je kunt er verschillende dingen voor kopen en alles op elkaar aansluiten.
Marieke, waar heb je die brandweerspullen vandaan?
Maantje, wat een super leuke, mooie cadeaus!
Die appelschiller hebben ze op school, dus die kent mijn dochter nog niet, misschien wordt dat wel iets voor Sinterklaas ofzo, voor hen beide.
Waar koop je die?
En welk boek van Elsa kiezen jullie?
Ik was van plan om voor dochter ‘Hansje in het bessenland’ te doen, ze is helemaal into Lotta van de Kabaalstraat en die kreeg dat boek op haar verjaardag. 8)
Dochter kreeg hier op haar 3e verjaardag een loopfiets en een zonnekindpop.
dit is de appelschiller :mrgreen:
Te koop in de houten speelgeodwinkels waar ze ook ostheimer e.d. verkopen.
Wij hebben het boek : de reis naar het land van lang geleden gekocht. Ik kende het nog neit maar het ziet er echt super leuk uit. Hansje is hier ook erg favoriet, echt een leuk boek. Mijn meisje heeft verleden jaar Annika gekregen en die vindt ze ook erg leuk.
een zonnekind pop heeft ze met sint gekregen. Pop is alleen nog neit zo geaccepteerd, mag geen kleren aan en moet heel de dag in bed liggen 8)
Ze heeft nog wel een ander kleiner popje waar ze mee speelt, deze was al favoriet en is dat dus gebleven.
Ik vind het geweldig om cadeautjes te kopen, ze zijn eigenlijk te weinig jarig :mrgreen:
(maar wel beter voor het budget )
hmmm het plaatje lukt niet ofzo. Als je googled op appelschiller vind je hem wel.
hij snijdt ook hele dunne reepjes appel zodat het heerlijk smaakt, ze blijven eten!
@maantje wrote:
Ik vind het geweldig om cadeautjes te kopen, ze zijn eigenlijk te weinig jarig :mrgreen:
(maar wel beter voor het budget )
Haha!
Ik geniet ook al wel van het uitzoeken en bekijken (“kwijlen”), dat is beter voor mn portomonee!
Ik vind verschillende soorten appelschiller maar deze hebben ze hier op school:
Moet het echt ff opschrijven dat ik die Sinterklaas 2011 wil (laten 8) ) geven.
Haha arme pop. Hier blijft Lucia ook vaak links liggen hoor.
Mijn zoon heeft vorig jaar toen ook een zonnekindpop gekregen (Kleine Th) en dat is echt zijn steun en toeverlaat.
Dus misschien moet Lucia volgend jaar maar een vriendinnetje erbij krijgen.
Maak jij de zonnekindpoppen zelf? Ik laat ze maken door een hele lieve mevrouw die ik via school ken, die kijkt echt naar het kind en luisterd naar de verhalen over zijn/haar karakter.
Kaboutertje, weet je inmiddels al wat het wordt?
Oh wat een grappig ding zeg, ken ik helemaal niet!
Ik schrijf de tips alvast op voor jongste. Je kunt er nooit te vroeg bij zijn bedankt dus.
Wat hier een hit is. De dieren van real fur (uit mijn hoofd). Ze heeft een puppy gekregen van haar nichtjes en die opent en sluit haar ogen en gaat dan een beetje snurken (slapen dus). Ze sleept die overal mee heen.
Ik schrijf de tips alvast op voor jongste. Je kunt er nooit te vroeg bij zijn bedankt dus.
Wat hier een hit is. De dieren van real fur (uit mijn hoofd). Ze heeft een puppy gekregen van haar nichtjes en die opent en sluit haar ogen en gaat dan een beetje snurken (slapen dus). Ze sleept die overal mee heen.
Hey Kirst, het is een ander jurkje geworden maar wel superleuk, de vleugels zijn in bestelling en heb nog wat andere prinssessedingetjes gekocht :inlove:
@Lune wrote:
Oh wat een grappig ding zeg, ken ik helemaal niet!
Is ook leuk voor grotere kinderen hoor
Marite, deze pop heeft een vriendin voor haar gemaakt. Ze kent haar dus heel goed! Het is ook echt een mooie pop die goed bij haar past. Maar Jette (haar eerste echte popje) blijft gewoon favoriet.
Zelf heb ik ooit wat poppen gemaakt en er ligt er 1 van bij de baby in bed maar verder zal ik de kinderen mijn zelfgemaakte popjes maar niet aan doen :oops:
Hey Kirsten, je was me voor met je topic!
Ik heb er in ieder geval al een goed idee uit kunnen halen, namelijk een karaoke set.
Wij hebben zelf al wel een kado (loopfiets), maar de opa’s en oma’s vragen natuurlijk ook om ideeën en deze kunnen ze misschien mooi samen geven (ik zag er een van 35 euro. Leuk karaoke DVD’tje erbij en dan hebben ze samen een mooi kado, toch?)
Verder heb ik nog als ideeën:
- Playmais
- Ringen en rekstok voor aan de schommelhaken.
Het topic is nu weer ge-upt, dus ik hoop op nog meer reacties! :mrgreen: