ja we hebben goed gespeeld hoor…en nu maar afwachten he?
ik hoop dat mijn lijf me niet voor de gek houd maar ik voel me anders als anders…
spannend…
:thumbup: :thumbdown:
Hoi hoi,
ik heb slechts 1 ervaring met slaappillen en dat was in het zh, al die snurkende vrouwen :roll: ik kreeg de laatste nacht 1 temazepam meen ik??? daar heb ik toen 6 uurtjes op geslapen, was er wel heel blij mee.
Ben benieuwd wat het voor je gaat doen, ik en het niet!
Hier zijn we deze maand maar es begonnen met een maandje mega klussen, meestal houd ik mijn ei in de gaten, maar deze maand gaan we gewoon aan een stuk door :lol:
ik mag werken… zucht ben moe, gistereavond met zuslief naar de hh beurs geweest… volgend jaar gewoon overdag.
:-*
Zo Annette, jij bent erg druk dus :mrgreen:
Wennepen: mijn ei heb ik deze ronde nog niet gehad, ik zit nu pas op dag 8
Maar tot 2 rondes geleden voelde ik mijn ei steeds, daarna 2 rondes ineens niet meer :think:
Probeer s’nachts niet te veel te denken, dat probeer ik te doen.
@ Bigsby; dat is het suffe juist, ik kan mij niet herinneren dat ik 's nachts lig na te denken… Waarschijnlijk komt het door de dingen overdag, want dan denk ik wel veel na.
Maar heb nu een plannetje :mrgreen:
Heb rustgevende kruidenthee gehaald voor ontspanning en nachtrust, 2x overdag 1 kopje en 's avonds 2 kopjes, plus dat ik weer wat structuur aan moet brengen in mijn leven.
Heb vanmorgen 3 uurtjes gewerkt en met mijn werkgever overlegd dat ik aankomende week 4 ochtenden ga werken van 3 uur.
Voor de middagen dat ik dus thuis ben ga ik een schema opstellen met dingen die ik echt moet gaan doen. (let op: ik doe echt niks nu!)
BV; Maandagochtend strijken plus tijd voor Thyson
's middags werken
's avonds tijd voor mezelf (had ik voor de pfeiffer niet, dus ga ik nu
inplannen.
Dinsdag; overdag school
's avonds niks (want dan ben ik echt kapot)
Woensdag; 's morgens werken
's middags strijken?
's avonds is mn lief er vaak
Donderdag; 's morgens werken
's middags stofzuigen/dweilen
's avonds huiswerk maken
Vrijdag; 's morgens werken
's middags was opvouwen
En dan begint het weekend en daar geniet ik voorlopig nog even van aangezien ons gezin dan compleet is…
Hopen dat het werkt en dat ik dit op kan gaan bouwen…
Nou klinkt als een heerlijk rustig schema, hopelijk gaat het werken
hoop dat het schema gaat werken meis en dat je je rust kan pakken.
Zeer goed nieuws gehad gisteravond en zowaar een nacht helemaal doorgeslapen :shock: :dance: Toeval… of nu weer structureel…?
Verder met ieder alles goed?
@Wennepen wrote:
Zeer goed nieuws gehad gisteravond en zowaar een nacht helemaal doorgeslapen :shock: :dance: Toeval… of nu weer structureel…?
Super, hopelijk blijft dat zo :dance:
@Wennepen wrote:
Wat heerlijk meid, hoop dat het zo blijft nu.
Wennepen geweldig nieuws!!!
Hopelijk blijft het zo doorgaan.
En dat schema ziet er goed uit :thumbup:
Ik heb vreselijke steken in mijn rechterborst, aan de zijkant. Gisteravond in bed ook al. Niet fijn :?
Thanks!
Steken in je borst in de zin van je rikketik of je (.)(.)??
Nee aan de zijkant van mijn boob, aan de buitenkant zeg maar.
Gelukkig geen rikketik!!!
Hmm oke… verrekt?
Nee, het is nu ook weer weg.
Komt zo afentoe opzetten.
Hmmm geen idee dan… :think: Misschien iemand anders hier…
Heb ik ook wel eens Marieke, maar naar een tijdje gaat dat weer over. Ik heb ook geen idee wat dat is, ik heb het meestal links :think:
Monique hebben we samen een stekend stel :mrgreen:
Maar het is gewoon wat pijnlijk als het er is. Nu nergens meer last van.
:lol: de prikboobies
rustig hier eigenlijk?
hier zijn we aan de klus nu… nou ja, niet nu, mijn man is pas laat thusi hij heeft cursus en blijft daar eten, en het is een uur rijden, dus met wat geluk is hij om 9 uur thuis…
dagdag!
:-*
ach ik heb overal altijd wel steken of zoiets, meestal maak ik me daar niet eens druk meer over. Van de week had ik hele felle steken in mijn borst, ik kon niet eens meer rechtop staan. Na een tijdje was het ineens weer weg!
Soms zeggen we wel eens tegen elkaar dat ik op een dag gewoon uit elkaar val :lol: :lol:
Ik denk dat ik vandaag (nu) mijn ei heb, ik heb wat steken. Niet zo erg als eerder (of dat moet nog komen). Dus na vandaag kan ik niks anders meer doen dan wachten :roll: :mrgreen: