2e kindje

Hoi hoi,

denk even kijken of er nog leven is :wink:

ik zie dat Bigsby en Marieke weer overnieuw zijn met de banner…

Ik ben nog een dag of 5 aan het wcahten, ik zou maandag (volgens dezelfde lengte als vorige maand) weer ongi moeten worden.

Ik zou wel es willen weten hoe mijn lijf werkt, ik heb nu al 3 mnd achtereen dat ik een week voor ik ongi moet worden een pietsie bloed heb, dus elke keer denk ik oehhhh innesteling en elke keer is het niks… nu weer… maandag moet ik ongi worden…

zucht maar even flinkt dus…

:-*

Ja helaas ga ik door naar de volgende ronde, ik ben vanmorgen ongesteld geworden :cry:

Spannend Annette, hopelijk heb je deze keer wel een innesteling gehad :pray:

niks geen innesteling, ik ben gewoon vanochtend ineens ongesteld geworden, da’s toch gek???

ik heb al maaaaanden, hetzij niet jaren (sinds ik weer ongi ban na de geboorte van Lys) een cyclus van 5 weken - 1 of 2 dagen en nu is het ineens 4 weken plus 1 dag (of is het plus 2? ik weet dat nooit zo goed, vorige maand ben ik op een woensdag ongi geworden en nu dus donderdag).

Afijn, wat ik al zei, ik zou wel es willen kijken van binnen… ik weet wel dat een maand of 2 geleden zag mijn eierstok er verder wel prima uit, dat weer wel.

Bigsby, succes weer!!

:-*

Annette: balen dat je ongesteld bent geworden :-*

Maar het is toch mooi dat je cyclus korter is, hopelijk blijft het zo.

Tuurlijk is het raar als dat ineens gebeurd :think:

dat hoop ik ook ja!

Afgelopen maand de heel maand om de dag geklust, ik ga een maybe baby bestellen, aanraden van een medemama, ben benieuwd… kent iemand hier dat apparaatje?

Geen idee wat dat apparaatje is,…

Maar, wat ik even van me af wilde schrijven is dat we vorige week gestopt zijn met de pil. :mrgreen: en besloten hebben dat we nog een kindje willen… :inlove:

Annette beetje laat :oops: maar ik heb er weleens van gehoord. Ik weet alleen niet precies wat het doet en hoe het werkt.

Heb je hem al besteld?

Leida welkom en hopelijk snel goed nieuws :smiley:

En wij hadden gisteravond en vanmorgen een positieve test, Naatje krijgt dus een brusje als allles goed gaat :inlove:

Owww Marieke, gefeliciteerd!!

Ik heb hem in huis ja, maar ik heb nog niks geen verandering gezien en ik zit nu al op dag 18 ofzo?

nah ja…

ooit ooit…

Leida, welkom!!

Welke ronde zit je nu?

Ik ga morgen eens googelen op dat ding, wil het nu precies weten :lol:

sids augustus, ik denk 7? ik tel liever maar niet te goed :oops:

ik vind dat je er weinig over kunt vinden, weinig ervaringen ook…

Jeetje Marieke, ik sla stijl achterover :shock: :shock:

Iedereen die lang moest wachten is ineens zwanger :mrgreen:

gefeliciteerd meid :dance: :dance: :dance: