Goeiedag allemaal!
Ik wilde me hier even aanmelden aangezien wij bezig zijn voor een tweede kindje
Zal mezelf ff voorstellen
Ik ben dus Cosina en ik ben 25 jaar
Toen ik zwanger was van mijn eerste zat ik bij de decembermamaās 2006
Mijn dochter is 20 december geboren en is nu dus 2
Ze heet Rosalie
Mijn vriend en ik wilden graag een tweede dus heb ik 3 weken geleden mijn Implanon staafje laten verwijderen
Als ik alle reacties op andere forums mag geloven, kan je redelijk snel zwanger zijn na het verwijderenā¦
Van de eerste was ik meteen de eerste maand zwanger, dus wie weetā¦ :mrgreen:
Aan komende maandag moet ik ongesteld wordenā¦ SPANNEND!!
Als iemand nog vragen heeft hoor ik ze graag!
xxxxx
HĆĀ© Cosinaā¦welkom!!!
Spannend hoor. Mijn NOD is ook as maandag dus wie weet kunnen we dinsdag samen testen
Ja dat zou leuk zijn
Ben jij al lang bezig?
xx
EDIT:
Domme vraag ik zie het al vanaf mei 2008
sorry :oops: had niet goed gelezen xx
Nou!! Spannend hoor! Cosina welkom!
Hallo Cosina! Leuk dat je ook mee komt shrijven!
Mag ik vragen hoe lang jullie voor het eerste kindje bezig zijn geweest? Hier ongeveer een jaar, alleen doordat ik veel lange cyclussen had, was het totaal een cyclus of 10.
Stiekum aan ben ik zelfs een beetje bang dat een 2e niet gaat lukken, vraag me niet waarom, maar dat gevoel heb ik gewoon een beetje?
Welkom Cosina :mrgreen:
gezellig dat je er ook bent Cosinaā¦
ik hoop voor je dat het gauw lukt
Moggel,
Bianca goed gespeeld?? Nu dus net als ik ook op de wachtbank :roll:
Nog geen positesten hier op dit topic, ik heb eerlijk gezegd ook geen idee wanneer iedereen zijn nod heeft. Misschien lijstje
Ik had net als jij ook van die vage strepen op mijn ovutesten :think:
Annette77 welkom Spuitje met afsluiter whahahaha die is goed :thumbup:
Hopelijk ook snel een brusje voor Alyssa
Patricia we zien je hier hopelijk in mei/juni
Monique heb jij trouwens weleens met ovutetsen gewerkt?
Cosina welkom spannend, aanstaande maandag je nod
Peggy ook maandag nod
Wennepen hoe is het bij jou?
Hier alles goed maar druk.
Speelweek is voorbij dus nu weer afwachten :roll: Duurt altijd zo lang vind ik.
Hopelijk krijgen al onze kids snel brusjes
@ Marieke; spannend voor je zegā¦!
Hier gaat het weer ff niet zo lekkerā¦ ik weet nu niet meer of ik moe ben van de pfeiffer of van de slaapproblemen die ik sinds kort hebā¦ Ik word sinds een week of 2, ĆĀ“s nachts standaard wakker en dan kom ik niet meer in slaap
Oh wat vervelend meis, en slaap is juist zo belangrijk :?
Al bij de ha geweest?
Ik word einde van de middag teruggebeld door de huisartsā¦ wat ie ook zegt, ik wil geen slaappillenā¦ ben daar bang voorā¦
Waarom ben je daar bang voor?
Ik heb ze ooit gehad toen ik aan mijn schouder geopereerd was, ik lag toen nachten wakker van de pijn, mijn hele dag/nachtritme was eraan.
Ik was toen blij dat ik ze kreeg.
Even afwachten dus wat ze vanmiddag zeggen.
Bang dat ik niet op tijd wakker wordā¦
@Wennepen wrote:
@ Marieke; spannend voor je zegā¦!
Hier gaat het weer ff niet zo lekkerā¦ ik weet nu niet meer of ik moe ben van de pfeiffer of van de slaapproblemen die ik sinds kort hebā¦ Ik word sinds een week of 2, ĆĀ“s nachts standaard wakker en dan kom ik niet meer in slaap
Vervelend hĆĀ©, ik heb dat ook al een paar weken :think:
En dan lig je maar te balen in je bed :?
Marieke: ik heb 1x ovulatie testen gebruikt in ronde 2 van Luca, ik was ff aan het testen of het echt mijn ei was die ik voelde :mrgreen:
Monique en was het je ei? :mrgreen:
Wennepen kan ik me wel voorstellen ja dat je daar dan bang voor bent.
Heeft de ha al gebeld?
Neej nog nietā¦
@ Bigsbyā¦ ik lig dan niet wakker van: tadaaaa ik heb zin om eruit te gaan, ik ben dan gewoon nog echt moe, hou bewust mn ogen dicht om hersenactiviteit laag te houden ofzo haha, maar nogā¦ en ben al zo moeā¦
Wanneer heb je de ziekte van pfeiffer gehad? Want dat kan echt een vreselijk lange nasleep hebben.
Wanneer is het overā¦? Het is half oktober met de beruchte vreeeeselijke keelonsteking begonnenā¦ en ben sinds 11 dec thuisā¦ en sinds 4 weken weer op therapeutische basis begonnen met een paar uurtjes in de week werkenā¦
Hij heeft net gebeld, hij legt papieren over slaapstoornissen voor me klaar met tips en info over melotomatineā¦ maar hij zei ook dat hij er weinig ervaring mee heeft en dat dat experimenteel zou zijnā¦
hij vroeg allemaal dingen of ik wel plezier had en of ik stress hadā¦
@Wennepen wrote:
Neej nog nietā¦
@ Bigsbyā¦ ik lig dan niet wakker van: tadaaaa ik heb zin om eruit te gaan, ik ben dan gewoon nog echt moe, hou bewust mn ogen dicht om hersenactiviteit laag te houden ofzo haha, maar nogā¦ en ben al zo moeā¦
ja ken ik, maar toch ga ik denken. Dus dan probeer ik heel hard om alles buiten te sluiten. En na heel lang val ik gelukkig wel weer in slaap.
Maar vervelend voor je hoor, hopelijk slaap je binnenkort weer goed!
Marieke: ja dat was idd mijn ei :mrgreen: hopelijk voel ik hem deze keer wel weer
@ Bigsby; dat hoop ik voor jou natuurlijk ook!
Het is niet zo dat ik ga liggen piekeren in bedā¦ maar de dokter heeft wel gelijkā¦ ik maak me zorgen over mn gezondheid en kennelijk werkt dat door in mn slaap/waak ritmeā¦ hoe doorbreek je zoiets nouā¦
Maarreh, je eiā¦ is dat recent? :mrgreen: