Ik voel me net alsof ik mag spelen in de apekooi dit weekend :lol:
haha het blijft altijd spannend hé
Het moet gewoon deze of volgende keer raak zijn anders zit hij in Ghana en moeten we verplicht een ronde overslaan :?
een ronde overslaan is helemaal K*t :?
Dan moet dit de ronde zijn
Anders moet je jezelf insemineren :lol: :lol: :lol:
Hahaha maar hoe bewaar ik zijn spulletje dan? :think:
Zoals het er nu uitziet gaat hij 3 april naar Ghana dus maart kunnen we ook nog spelen.
IN vriezen :mrgreen:
Je kunt echt geen ronde overslaan :snooty:
@bigsby wrote:
IN vriezen :mrgreen:
Je kunt echt geen ronde overslaan :snooty:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
hihihihi invriezen!!!
wij kunnen ook aan de slag…vandaag was de streep op de ovu test weer duidelijker dan gisteren dus voor de zekerheid moet het maar dan he???
heel vervelend zeg!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
fijne avond meiden…
Bianca heel vervelend zeg om zo je weekend door te moeten brengen :liar: :mrgreen:
Monique dat wordt invriezen dus, in een bakkie of een zakkie? :think:
Marieke: in een bakje lijkt me handiger, kun je het makkelijker ontdooien en met een spuitje opzuigen :think:
Klusze Bianca :thumbup:
Spannend Marieke!!
Oe, ik zie deze… mag ik? Ik best graag mij “ei” kwijt nml…
We zijn bezig sinds augustus/september, ik heb een cyclus van 32 dgn, nieuwe nod is vandaag over 4 wkn…
Ik zie precies wanneer mijn ei is, maar toch schijnt er iets nog niet lekker te lopen Deze maand ga ik weer met ovu testen verder, ik heb nog 12 casettes liggen.
Ik heb slechts 1 eierstok, volgens de gyn die mijn andere heeft verwijderd zou dat geen belemmering moeten zijn. (andere was zeer groot en moest met een buikoperatie verwijderd, zat vol troep, niks ernstigs gelukkig)
@bigsby wrote:
Marieke: in een bakje lijkt me handiger, kun je het makkelijker ontdooien en met een spuitje opzuigen :think:
Misschien een spuitje met afsluiter regelen, dan hoef je het niet meer op te zuigen uit het bakje, beter nog laat je man in het spuitje mikken :lol:
:-*
Welkom Annette, ‘loop’ je ook bij de gyn?
nee, niet meer, tijdens mijn eerste zwangerschap wel, want toen zat de cyste er ook al, maar die is er uit, dus hoef ik in principe ook niet meer bij de gyn te komen.
Ik denk wel dat als er na de zomer nog niks is, ik wel weer naar de gyn wil…
Goedenmorgen!!!
Welkom Anette Dat het maar snel raak mag zijn he! .
hoi hoi,
nog geen positieve testen??? spannend hoor!!!
ik heb even een vraagje.
van het weekend heb ik een aantal ovulatietesten gedaan.
vrijdag heel dun streepje
zaterdag al duidelijker en
zondag was het streepje breder maar niet echt heel donker en vandaag
helemaal niets meer :think: :think:
zal het dan toch mijn eisprong geweest zijn? heb wel mega zere borsten en veel slijmverlies gehad…
iemand ervaring mee???
Bianca: het klinkt wel als je eisprong, alleen hoort die streep wel donkerder te worden dan je controle streep.
En kwam je ei wel overeen met je cyclus?
Welkom Annette, hopelijk krijg je met behulp van ovulatie testen wat meer duidelijkheid!
Hoi allemaal! Vanaf mei/juni gaan wij ook voor een brusje voor onze dochter, ik kom dan graag met jullie meekletsen.
Allemaal veel succes met zwanger worden! :-*
bigsby volgens mij komt het wel overeen…vreemd allemaal hoor, ik al het maar gewoon af moeten wachten vrees ik…
patricia gezellig hoor dat je mee komt kletsen…
ik heb in december 12 ovutesten gebruikt, maar allemaal negatief… dus ja, ik weet niet hoor, of ze zo goed zijn?
ik heb ze van sensi, ik had die plasticdingetjes, gos, kom niet op de naam, de cassettes ga ik deze maand proberen in elk geval.
Mijn nod duurt nog bijna 4 wkn, dus positief zal hier voorlopig nog even niet
Patricia, kun je zolang nog wachten
:-*