2e kindje

Bianca welkom :smiley:

Hier was de eerste ook heel snel onderweg maar de tweede laat toch echt op zich wachten :? Wij zitten nu in ronde 6.

Je bloeding vorige week, was die wel netjes op tijd?

Ik heb zelf namelijk iets van een griepje nu en de koffie smaakt me ook totaal niet en ben ook beroerd.





Wennepen oeh spannend het huis te koop. Wij hebben ons huis te koop gezet toen we deze nieuwbouw kochten. Heeft ruim een jaar te koop gestaan, toen gelukkig toch nog verkocht. Echt een hele opluchting.

Succes met de verkoop!!!

Bianca welkom, hopelijk is het snel raak!



Wennepen: hebben jullie ook al een nieuw huis op het oog?Hopelijk staat jullie huis niet al te lang te koop.

@ Bigsby; We hebben inderdaad ook een huis op het oog :inlove: Vind het zó spannend! Straks is ie weg voordat wij zijn huis verkocht hebben… We willen namelijk niet het risico lopen dat we met twee woningen blijven zitten, dat kunnen we ons net weer niet veroorloven…



Eng!

het lijkt me idd eng, de markt is op dit moment niet zo goed om huizen te kopen en verkopen. Hopelijk zit je straks niet met dubbele lasten :pray:

Hebben jullie een beetje een goed verkoopbaar huis? niet al te duur, mooi afgewerkt?



hebben jullie beide huizen op funda staan? mag ik kijken?ik ben dol op huizen kijken :mrgreen: Zo ja wil je me dan de linkjes pb-en?

@ Bigsby; Ja daarom gaan we niet eerder bieden dan wanneer zijn huis is verkocht… (pff) Hij staat net sinds vrijdag te koop, dus helaas nog niet op funda, verwacht het wel deze week… Huis wat we op het oog hebben PB ik je even… Moet wel veel afgewerkt worden nog, maar er zit een nieuwe keuken en een nieuwe badkamer in. Dus grote klussen hoeven eerst niet, op termijn een nieuw toilet. Het huis van mijn vriend is af op de badkamer en toilet na en zit voor die omstreken vrij laag met de prijs.



Ik PB je even…

OH dan moet het vast vrij vlot gaan, ik hoop het tenminste :pray:

Het ziet er goed uit hoor! en wat een geluk dat jullie geen grote dingen zoals een keuken/badkamer hoeven te verbouwen.

Wij hebben dus dik een jaar met dubbele lasten gezeten. Je hebt dan wel een overbruggingskrediet maar dat is op een gegeven moment ook op.

Maar omdat wij nieuwbouw op het oog hadden konden we gewoon niet wachten met een beslissing nemen. Wacht je te lang dan gaat de optie naar een ander.

Uiteindelijk is ons huis dus na 14 maanden verkocht en het had ook niet veel langer moeten duren financieel gezien.



Monique nog 1 dagje :pray:

Ons huis staat nu al bijna 2 1/2 jaar te koop. Gelukkig hebben we nog niks anders gekocht. Ik denk dat het nog heeeeeeel lang gaat duren voordat het hier weer een beetje gaat lopen met de huizenverkoop.



We gaan iig klussen hier in huis en de tuin afmaken. Voor de rest ook alles opknappen en zolang er geen kopers komen blijven we hier vrolijk en gezellig wonen.

Jeetje wat staat jullie huis lang te koop Zonnetje :shock:

Moet er nog veel aangedaan worden?



Marieke: 1 jaar? dan gaat ook echt al je spaar geld eraan of niet?



Ik ben zooo blij dat wij dit huis 3 jaar geleden hebben gekocht, toen was het een erg gunstige tijd, en de rente was laag.

Bigsby; er hoeft in principe niet veel te gebeuren. We hebben een relaxe keuken (niet superdeluxe), maar wel met vaatwasser enzo.

Een leuke badkamer met bad.

Een mega grote slaapkamer en een kleinere slaapkamer, en tuin.

Echt een mega grote woonkamer. We gaan nu zelf een gedeelte van de woonkamer verkleinen om er een slaapkamer bij te maken. Dat was vroeger al zo, maar de bewoners voor ons hadden die muur eruit gesloopt en bij de woonkamer betrokken.



Er staan hier op het moment echt heel erg veel woningen te koop en er is ook heel veel nieuwbouw, dus ja.



Ach, in het begin maakte ik me er echt druk om, maar dat doe ik nu niet meer hoor.

Klinkt als een mooi huis Zonnetje :thumbup:

Dat is het ook. We bliljven er dus voorlopig zelf maar van genieten.

Groot gelijk :thumbup:

@bigsby wrote:

Marieke: 1 jaar? dan gaat ook echt al je spaar geld eraan of niet?


Dat kun je wel zeggen ja :?

Peggy mijn oom en tante hebben hun woning in Rotterdam binnen een maand verkocht. Afgelopen maand welteverstaan.
Soort van herenhuis.

Zo kan het dus ook! :thumbup: Ooooooh let’s hope! :pray:

Zoooo dan hebben ze zeker wel geluk gehad zeg :thumbup:

In welke wijk is dat?



Ik woon in Alexanderpolder.

Heyyy meiden.



Zou ook graag mee willen kletsen, als jullie dast goed vinden. Lijkt me erg gezellig. Moet nog wel even wennen want het is mijn eerste keer om z`n forum. Heb me wel vorig jaar aan gemeld maar was het vergeten.



Mijn man en ik willen nu voor een tweede brusje gaan en heb er zo zin in.

Ik ben nu nog ongi maar over twee dagen is dat wel over.

ik ben na mijn eerste zwangerschap niet meer aan de pil geweest, hoop dat het snel raak is. Weet iemand waneer je moet tellen? Vanaf je ongi bent geworden of vanaf de dag dat het gestopt is.



Groetjes francisca

Francisca welkom :smiley: en hopelijk hebben jullie snel een positieve test in handen :pray:

Ik reken vanaf de eerste dag dat mijn menstruatie is begonnen.



Peggy de wijk weet ik niet precies maar ze wonen vlakbij het Kralingse Bos.



Gisteren begonnen met de ovutesten en jaaaaaaaaaaaa ik had net een heel licht streepje, mijn ei is onderweg :dance: :dance:

In het echt is het streepje duidelijker dan op de foto.



OKe dan ga ik dat ook doen dankje wel, kon het nergens vinden.



Ooooo Spannend Marieke, hoop dat het raak is voor je deze keer.



Straks even de spulletjes bij elkaar pakken, ga vanavond bij vrienden slapen. De mannen gaan naar de bouwbeurs, en wij gaan met teeyay voor de eerste keer naar ballorig. Schijnt echt geweldig te zijn. Ik denk dat mijn manntje zich daar wel kan uit leven. Dus ik ben er zaterdag avond weer meiden.



Dankje dat ik mee mag kletsen!! :dance:



Ps zal me even beter voorstellen,



Nou ben francisca 25 jaar oud en ben bijna twee jaar getrouwd en 6 jaar samen. Samen met mijn man Tom hebben we een zoontje genaamd Teeyay. We hebben besloten voor een tweede kindje te gaan en heb er ontzettend veel zin in.

Welkom Francisca, je telt vanaf de dag dat je menstruatie begint :wink:



Marieke: veel klusplezier dit weekend :mrgreen: