2e kindje

nou die vraag wilde ik ook net stellen

en die pillen zwanger worden is dat extra vitamine oid

en die teunisbloemolie is dat om een regelmatige cyclus te krijgen…



ik zit ook te “wachten” op mijn ongi

ik heb 27 dec 2 dagen heel ligt bloedverlies gehad, en daarna niets meer, maar ik heb al dagen buikpijn en ben heel misselijk geweest, dus ik hoop dat het nu onderhand eens komt, want dit wachten is ook niet fijn

Anoniem wanneer is/was je nod?

Anoniem was dat dan wel een echte ongi??

Net zoiets als ik dus gehad heb laatste keer :?

Als je de dagen van je cyclus telt tel je dan vanaf de

eerste dag van je menstruatie? :oops:

Tis best lang geleden weer een zou het echt niet meer

weten…

Dylan zo tel ik wel ja.

Hallo :roll: Mag ik ook meebeppen??



Anoniem, zou het bij jou ook een innestellingsbloeding geweest kunnen zijn?? Je bent misselijk (geweest) en hebt buikpijn (bandenpijn??) :think: Al eens overwogen om er een testje tegenaan te gooien??? :think:

Ingrid tuurlijk mag je meebeppen :mrgreen:



Ik zat dus ook aan een innestelingsbloeding bij anoniem te denken, vroeg daarom ook wanneer haar nod is/was.

En ook ik zat daar aan te denken, vandaar dat ik vroeg of het wel een echte ongesteldheid was.



Ingrid, gezellig dat je ook hier schrijft :lol:

hoi meiden

ik heb afgelopen woendsdag een test gedaan die negatief was, en oud jaar had ik ook al getest, die was ook negatief

dus nee ik ben niet zwanger helaas



en dus zit ik te wachten, en weet ik niet waar die bloeding en misselijkheid vandaan kwam

Anoniem, rottig zeg dat je niet weet waar je aan toe bent. kan me het helemaal voorstellen.



Ze zeggen dat teunisbloemolie werkt voor een regelmatige cyclus, het is niet iets wat de huisarts voorschrijft. Of het bij mij werkt, ach geen idee. mijn cyclus is nu 2x rond de 40 geweest en dat vind ik eigelijk heel goed.

En die vitaminen slik ik, omdat ik vaker gehoord heb dat miskramen veroorzaakt kunnnen worden door vitaminegebrek. Nu denk ik niet dat ik dat heb, maar baat het niet, schaadt het niet! Tja na 3 miskramen pak je alles maar aan en dit zijn dingen om makkelijk te doen.



Nienke

Anoniem hoelang ben je nu overtijd?

tja wat is overtijd, dat ben ik eigenlijk praktisch nooit, omdat ik niet weet hoelang een cyclus duurt

het is wisselend tussen de 23 dgn ( kortste) en 56 dagen ( langste)

dus als het dan een poosje duurt denk ik het zal wel weer een lange worden

en ik weet nu ook niet op welke dag ik zit, hou het niet echt meer bij, omdat dat helemaal frustrerend werkt

dus ik kan er eigenlijk niet zo veel over zeggen

hallo,



Bij onze eerste was het gelijk raak, en nu bij een tweede duurt het zo lang, maar als je hier op het forum kijkt zijn het id best veel waarbij het niet gelijk lukt… :cry:



wat ik al eerder in een berichtje zei… je lichaam kan je zo voor de gek houden dan denk je nu is het raak en dan ben je een paar dagen overtijd en komen ze weer :twisted:



ik hoop dat het bij iedereen snel lukt :smiley:



groetjes

@anoniem25 wrote:

ik zit ook te “wachten” op mijn ongi

ik heb 27 dec 2 dagen heel ligt bloedverlies gehad, en daarna niets meer, maar ik heb al dagen buikpijn en ben heel misselijk geweest, dus ik hoop dat het nu onderhand eens komt, want dit wachten is ook niet fijn




Ik wil hier toch nog even op terugkomen. Het klinkt een beetje wat ik ook gehad heb de afgelopen keer. Ik was 6 dagen overtijd en pas op de zevende dag kwam mijn “menstruatie” als ik dat zo mag noemen. Ik had 3/4 dagen heel licht bloedverlies en anders dan normaal. Misselijk ben ik ook geweest in die tijd en gekke steekjes in mijn buik en liezen.

Ik ben er toch vanuit gegaan dat ik ongesteld geworden ben hoor, alleen minder en anders dan normaal. Een zwangerschap sluit ik echt volledig uit omdat ik meerdere keren negatief getest heb :wink:

Dus misschien is dit bij jou ook wel je “menstruatie” geweest en zit je nu zonder dat je er erg in hebt wel in de volgende ronde :-*

hoi hoi,

ik ben bianca en ik ben redelijk nieuw hier…

mijn man moest er nog een poosje overna denken maar nu gaan we dan toch echt voor een kindje.

ik heb al een kindje met mijn ex-partner dus voor mij is het een tweede kindje…goed als ik ook meeklets hier???



ik ben nog maar net gestopt met de pil. mijn eerste ongi is nu bijna voorbij dus volgende week kunnen we voor het echie gaan klussen…spannend hoor.

bij de eerste was het gelijk raak dus stiekum hoop ik daar ook wel een beetje op…afwachten…



groetjes bianca

Welpm Bianca, zo zit ik ook hoor, alleen moet ik nog even geduld hebben :wink:



Wel nieuws op zich hier… huis staat te koop en we zijn nu serieus woningen aan het bezichtigen om samen te kunnen wonen… :smiley:

Welkom Bianca, hoop dat het snel raak mag zijn bij jullie, succes :thumbup:



Wennepen, bij jullie is het ook spannend :thumbup:

spannend hoor wennepen huizen gaan bezichtigen…succes





ik heb ook weer wat raars, ben ineens misselijk?? koffie smaakt me niet…maar ik heb vorige week een bloeding gehad, wel met voornamelijk oud bloed maar volgens mij toch te veel om iets anders dan mijn ongi te zijn…

test gisteren was iig negatief…dus ik weet het ff niet meer

aan de ene kant weet ik dat het eigenlijk niet kan maar aan de andere kant heb ik toch gelijk weer een sprankje hoop…



zucht…afwachten maar

@ Bianca, kan me voorstellen dat je het ff niet meer weet, ook met al die virussen in de lucht! En dan die test negatief… eigenlijk logisch als je wel ongesteld was vorige week… Nou spannend! Ik duim voor je :pray: