2e kindje

ja Sproetje ik zal mijn best doen om alles bij te houden :angel:



Zonnetje: ronde 10, ja dat is ook lang :hug:

ik zie wel dat er aardig meiden zijn die lang moeten wachten op een 2e zwangerschap

dat is wel vervelend ja. je geduld word dan aardig op de proef gesteld

Bij de eerste heeft het ook een jaar geduurd. Nu dus al iets langer. We willen nog niet naar het ziekenhuis omdat een “voorspeller” heeft voorspelt dat ik in april zwanger ga raken. Bij Jasmijn heeft hij toendertijd ook de maand goed geraden. In eerste instantie zei hij dat het augustus (2008) zou worden maar toen is er niks gebeurd, althans…ik ben toen wel 5 dagen overtijd geweest wat ik anders echt nooit heb en de testen gaven ook en heeeeel licht streepje. Ga nu maar even uit van April. Daarna kunnen we nog zien. Al heeft mijn vriend niet echt de behoefte om uberhaupt de mmm in te gaan. We weten natuurlijk ook dat het “gewoon” kan.

Ja dat is wel vreemd hè dat dat dan ineens lang duurt.

Bij mijn dochter deed ik alles wat god verboden heeft. Slikte ook gewoon de pil en raakte zwanger. Nu let je op alles en ga je er voor en dan duurt het zo lang. :think:

Ja, het zit oneerlijk in elkaar… ik raakte ook zwanger dwars door de pil terwijl mijn vriendin de medische molen in ging omdat ze er al zo lang over deden…

Ja zoiets hadden wij idd ook. Mijn vriendin was al een jaar bezig en toen werden wij zwanger. Vind het moeilijk om te vertellen, maar zij reageerde heel leuk, gelukkig. Daarna was ze zelf ook redelijk snel zwanger en schelen onze kindjes 4 maanden.

Hallo,



Ik zal me even voorstellen want ik wil heel graag meeschrijven (als het mag), ik ben sinds 3 jaar moeder van een zoontje. Omdat ons zoontje nierpatientje is hebben we gewacht totdat hij helemaal stabiel was en niet meer zo vaak het ziekenhuis in hoeft voor we voor een tweede kindje zouden gaan.

Bij Dylan heeft het bijna 2 jaar geduurd voor we zwanger waren.

Uiteindelijk is dit gelukt met behulp van Clomid.



Nu zijn we drie maanden geleden gestopt met de pil en heb daarna tot nu pas 1 menstruatie gehad van slechts 1 dag.

Vanmiddag afspraak bij de huisarts om eens te kijken hoe nu weer verder, wil eigenlijk nog niet weer naar de gyn.

Heb al die onderzoeken in het begin best als naar ervaren eigenlijk.



Liefs Dylan

Hoi,



Mag ik hier ook meeschrijven? ik schrijf maar bij 1 andere topic, de wanne-be mama’s. Maar daar zijn nog maar met z’n 2-en over, de rest is dus zwanger. Wij zijn vanaf mei 2007 gestopt met de pil, maar 3 miskramen verder (aug 07, nov 07 en dec 08), nog steeds bezig voor een 2e! het duurt wel erg lang hoor, maar las dat het er meer zijn hier. En Bigsby komt me bekend voor, heb je geschreven bij de mrt '08, juli '08 of juli '09 mama’s?



gr. Nienke

hoi dylan en nienke

kom er gezellig bij zou ik zeggen



ik was bij de eerste een half jaar na de pil zwanger, en nu doen we al 1,5 jr zonder pil en wil het niet erg lukken nog

Hoi meiden,

Leuk dat jullie hier ook meeschrijven.

Het gaat bij jullie ook niet even makkelijk :hug:



Vervelend hè moeten wachten op iets wat je heeeeeeeel graag wilt.

ja het is heel moeilijk om te wachten, zeker omdat je er zelf niet alle invloed op hebt zeg maar

en als er tegen je gezegt word dat je het naast je neer moet leggen en even moet wachten is het helemaal moeilijk

Nou afspraak bij de huisarts zit erop.



Heb Provera voorgeschreven gekregen, kon ook al een

verwijzing voor de gyn krijgen maar op de een of andere

manier wil ik dat nog niet.



Kreeg wel van de huisarts te horen dat je erg last kan

krijgen van de Provera, met stemmingswisselingen enzo.

Heeft er Iemand ervaring mee toevallig, en heet het gewerkt?



Ga nu even eten…

Ik heb er geen ervaring mee, maar ik hoop wel dat je zo min mogelijk last hebt van bijverschijnselen en dat het jullie helpt :hug:

Hhahaha heb m’n mannetje alvast gewaarschuwd voor de

stemmingswisselingen… :roll:

aaaaaaah, arme man :mrgreen:

waar is provera precies voor ??

Provera is een soort hormoon die ervoor zorgt dat (als

het goed is) de menstruatie weer op gang komt.

Je slikt 10 dagen lang een tablet en wordt tussen de 3e en 7e

dag ongesteld.

De bedoeling is dat er dan daarna weer een redelijke cyclus op gang

komt.

Oh ja Provera heb ik weleens van gehoord. Hoopte toendertijd dat ik het ook voorgeschreven kreeg. Heb last van een onregelmatige cyclus, vorig jaar cycli van 40,46,60,40 enz… ook nog eens lang dus.

Ik slik nu ‘zwanger worden’ pillen van de ETOS en ook nog teunisbloemolie. Dat laatste voor een regelmatige cyclus en de eerste om extra vitaminen binnen te krijgen.



Nou succes met je stemmingswisselingen. Kan behoorlijk vervelend zijn lijkt me…



Nienke

Gelukkig nog weinig/geen last van stemmingswisselingen en

heb net de 3e pil ingenomen.

Zou dus vanaf vandaag een menstruatie kunnen krijgen :pray:



Nienke heb je het idee dat die pillen van etos en die teunisbloemolie

werken?



Liefs

dylan

Dat vraag ik me ook af of die tabletten met teunisbloemolie werken :think: En wordt je cyclus daar echt regelmatiger van?