Ik ben benieuwd of jullie de 2e,3e,4e of misschien wel 5e keer steeds sneller bevielen?
Ik ben bij nikki binnen 5 uur bevallen en vind nu wel spannend :shifty:
hoelang duurde de bevalling?
Ben ook benieuwd, ik lees mee
Kaylee 3.5 uur (ingeleid).
Jayden vliezen gebroken, toen 3 uur lang geen weeën. En toen vanaf wee 1 in 1.5u bevallen (en het had nog sneller gekund, want ik heb in de auto de persweeën zitten wegpuffen ;)))
Lucas ingeleid -> ongeveer 8 uur en toen is hij met de keizersnede gehaald
Pepijn spontaan begonnen en toen duurde het 11 uur vanaf eerste wee tot hij geboren is.
Merlijn ingeleid -> en toen duurde het 4 uur vanaf het breken van de vliezen tot hij geboren werd.
bij milan 11,5 uur, bij matteo 1 uur en 3 kwartier vanaf de allereerste wee
Bij Y.ara was ik 38 uur bezig vanaf de eerste wee (was een sterrenkijkertje en ging erg moeizaam allemaal)
Bij T.hije duurde het gelukkig maar 3 uurtjes vanaf de eerste wee. :thumbup:
De eerste 5,5uur vanaf de eerste echte weeen… Rugweeen die heel zeer deden…
De tweede (achteraf 2,5uur) maar voordat ik het doorhad dat het het echte werk was moest ik al persen :mrgreen: … Buikweeen en ik herkende ze niet… Om 3.05u de vk gebeld met de mededeling dat ik niet zeker wist of ik weeen had, om 3.20u de vk teruggebeld dat mijn water gebroken was en om te vragen waar ze bleef omdat ik moest persen… Om 3.25u stormde de vk binnen en om 3.30u was ons meisje er…
grts patricia
1ste ingeleid met 38 weken. vanaf breken van de vliezen 6 uur tot volledige ontsluiting en 45 minuten persen voor hij er was.
2de ook ingeleid met 38 weken, vanaf breken van de vliezen 3,5 uur tot volledige ontsluiting en 1 minuut (1 perswee) en ze was er.
Dus mijn tweede ging echt een stuk sneller.
bij de 1e ingeleid en vanaf infuus tot kind op buik (tussen infuus en eerste weeen zat nog wel tijd, maar hoeveel zou ik niet weten, ik was al dagen hondsberoerd) was dik 9 uur
bij de 2e was ik er rond half 11 van overtuigd dat ik weeen had en hij was er om half 5, dus 6 uur
bij de 3e om half 3 eerste wee en om half 5 was hij, dus 2 uur van eerste teken tot kind op buik
Ben ook erg benieuwd hoe het hier over een week of 26/27 zal gaan… zal het nog sneller gaan?! Dat kan voor mijn gevoel bijna niet, dus ik reken op iets langer als bij de 3e in elk geval :lol:
Bij Mik 43 uur, helse bevalling gehad.
Bij Tes 9 uur, pure liefdevolle prettige bevalling.
1e 12 uur en een drama bevalling incl alle toeters en bellen (uiteindelijk infuus en vacuum enz enz)
2e 3 uurtjes
Ben ook benieuwd hoe deze straks gaat, ik hoop ook zo snel, dan neem ik de naweeën wel op de koop toe.
Bij Marit, werd het dinsdagsmiddags serieus met de rug weeen, ze is pas vrijdag bevallen (ik bespaar jullie de details )
Nienke werd ik ingeleid bij 42.0 ivm hoge bloeddruk, om half 8 sochtends 2cm, en vliezen gebroken, ze is om 23,15 geboren…
hmmm… ik verwacht nog steeds dat deze 2e ook 32 uur op zich laat wachten… maar als ik dit zo lees… :shifty:
Aniek…3 dagen voorbereiden (primen, weeen, uitputtig enz) bevalling zelf vanaf breken vliezen 17,5 uur
Peter vanaf de eerste echte wee 3 uur en 23 minuten
Michel vanaf de eerste echte wee 3 uur en 27 minuten
Suzanne vanaf de eerste echte wee 1 uur en 55 minuten… :shifty:
Elise,.ingeleide bevalling 6,5 uur
Sem vliezen braken…en t hoofdje was er meteen (10 min)…
Anne 1 uur…
als ik al die verhalen lees vind ik het nog spannender
@alex wrote:
bij mij was de bevalling in 1 uur en 3 kwartier en ik had maar amper naweeen!
Ben ook benieuwd hoe deze straks gaat, ik hoop ook zo snel, dan neem ik de naweeën wel op de koop toe.
@klavertje4 wrote:
@alex wrote:bij mij was de bevalling in 1 uur en 3 kwartier en ik had maar amper naweeen!
mmmm als ik mag kiezen… dan liever een uurtje langer voor tijd als me dat een dag naweeen scheelt :shifty:
Bij de middelste dus 6 uur en ongeveer 2 dagen naweeen gehad, bij de jongste 2 uur van 1e wee tot kind op buik en ik heb 4 dagen naweeen gehad, 1e 2 nachten zelfs zo heftig dat ik er van stond te spugen en moest puffen… nee dan liever een klein beetje meer voor de geboorte (dan hebben ze gevoelsmatig een stuk meer nut :shifty: ).
hier was de eerste er in 6 uur, de tweede in 2,5 en de derde in 2. Ben benieuwd wat nummer 4 gaat doen :mrgreen:
maar ik ben het met mamamarije eens, liever een iets langere bevalling dan die naweeen
Dacht bij nummer 3 dat het een tweeling was wat gewoon niet gezien was op de echo…echt geen pretje dus!
@klavertje4 wrote:
@alex wrote:bij mij was de bevalling in 1 uur en 3 kwartier en ik had maar amper naweeen!
waar kan ik tekenen :think: