ivm met hoge bloeddruk
ja ik weet het ook niet hoor… dat is wat ze daar zeiden
maar goed het is iig niet leuk als het allemaal zo lang duurt
De gel is idd om je baarmoeder mond rijp te maken, als hij niet rijp is krijg je ook geen ontsluiting.
andréa en Linda, sterkte!
Ik heb 2 keer gel gehad waarna 's nachts mijn vliezen braken.
Ik zat toen op amper een centimeter.
Zolang er zo goed als geen ontsluiting is brengen ze geen infuus aan is mij toen verteld.
Ik denk dat haar lichaam er nog niet klaar voor is.
Bedenk me net, ze had toch al ontsluiting?
Maar als ze in gaan leiden ivm hoge bloeddruk en het vordert niet doen ze dan geen keizersnede ivm de gezondheid van het kindje en de moeder?
Nou ja, ik hoop dat het kleine ventje snel komt.
@Marieke_5000 wrote:
Ik heb 2 keer gel gehad waarna 's nachts mijn vliezen braken.
Ik zat toen op amper een centimeter.
Zolang er zo goed als geen ontsluiting is brengen ze geen infuus aan is mij toen verteld.
Ik denk dat haar lichaam er nog niet klaar voor is.
Bedenk me net, ze had toch al ontsluiting?
Maar als ze in gaan leiden ivm hoge bloeddruk en het vordert niet doen ze dan geen keizersnede ivm de gezondheid van het kindje en de moeder?
Nou ja, ik hoop dat het kleine ventje snel komt.
Lees dat ze 2 cm ontsluiting heeft 2 pagina’s terug… Ik denk dat haar lichaam er ook niet klaar voor is! Maar hoop dat 2 moeder’s snel van hun wondertje kunnen genieten.
Ik herrken dit verhaal zo,
Ikzelf ben 5 jaar terug op 24 mei ingeleid. 3 keer gel gehad.25 mei 3 keer gel gehad, 26 mei rustdag, 27 mei 3 keer gel gehad en 28 1 keer gel gehad en toen gelukkig wel genoeg ontsluiting om vliezen door te prikken.
28 mei is savonds Stein pas geboren.
(had wel vervelende harde buiken van de gel maar geen ontsluitingsweeen)
Ik hoop zo dat je nu je kleine mannetje in je armen hebt want dit is niets zo
oh wat een gedoe allemaal…hoop dat de kleine toch snel komt, want op deze manier lijkt het me ook geen pretje!
Kom weer eens kijken, nog steeds niets? Pfff, wat zullen ze moe zijn straks als het mannetje er eindelijk is. :o
hoe is het nu??
:think: nog geen nieuws…
hopelijk liggen ze al heeeerlijk te genieten van hun kleine mannetje!
Geen nieuws, maar wil ook niet steeds gaan sms-en hoe het is, neem aan als ze iets kwijt wil dat ze wel zal sms-en. Ik hoop ook voor ze dat ze inmiddels liggen te genieten van hun ventje…
Pffffffffffffffff ik ben weer thuis.
Heb zelf de “handdoek in de ring gegooid”!
Na ontelbaar x gel te hebben gekregen en helemaal kapot te zijn, zijn we er bah weinig mee opgeschoten!!
Dus hier weer een BIB melding.
Had de idee dat ze mij op een gegeven moment als proefkonijn aan het gebruiken waren.
Ik heb de afgelopen week meerdere keren gevraagd of er niet een andere manier is om dit te doen.
Toen hadden ze het de hele tijd over een KS.
Aangezien het met mij en ons kleine goed gaat heb ik daarvoor bedankt.
En opeens komen ze gisteren avond met de “ballon” verhaal.
Omdat ik/wij toch wel erg moe zijn ondertussen heb ik gezegd dat ik liever naar huis ga.
Blijkbaar heeft ons kleine man er nog geen zin in.
Dus heeft doorduwen geen zin in mijn ogen…
Dus na met 5 verschillende gyn’s te hebben gesproken mochten we naar huis.
Ik heb het helemaal gehad, en laat hem gewoon komen wanneer HIJ er klaar voor is.
Wel moet ik elke dag naar de ZKH voor bloeddrukmeting en CTG.
Nu ga ik lekker slapen…
Meiden bedankt voor alle steun!!
Dikke kus
Andrea
jeetje wat een boel gedoe allemaal
en iedere dag naar het ziekenhuis bah wat vermoeiend
wonen jullie er een beetje in de buurt ?
anders zou ik toch vragen of het misschien mogelijk is om te vragen of er niet iemand thuis zou kunnen komen
bloeddrukmeten en ctg is volgens mij ook wel thuis te doen… je hebt tenslotte van die verplaatsbare dingen
of denk ik nu te modern :roll: :mrgreen:
Jee Andrea… je hebt in het EG gelegen of niet? pfff… en blijft nu een ziekenhuis bevalling of is dat altijd al je keuze geweest?
Tjonge Andrea! Dit verwacht je toch even niet zeg! Groot gelijk dat je nu eerst thuis gaat bijkomen. Wie weet komt het daar wel vanzelf op gang omdat je je dan beter kunt ontspannen.
Jullie ventje doet het nog goed, laat hem dan maar lekker zelf zijn tijd bepalen.
Rust lekker uit samen! :-*
Hoe is het nu ??
Thuis een beetje tot rust kunnen komen ??
:hug:
BIB
Hey meiden.
Sorry dat ik mij niet zoveel meld de laatste tijd.
Zit er eigelijk een beetje doorheen.
Elke dag naar de ziekenhuis (idd de EG) voor CTG enz.
Gisteren hebben ze mij om 2 uur gestript.
Veel last van zeurderige pijn en gerommel gehad en slijmverlies.
Maar natuurlijk is het daarbij gebleven voor de nacht.
Vandaag en morgen weer naar de ZKH.
Als ze maandag me vliezen niet kunnen breken gaan ze de ballon proberen.
Heb er allemaal niet echt veel vertrouwen in
Wil iedereen wel bedanken voor de lieve woorden en medeleven.
Ik hou jullie echt op de hoogte, al is het niet zo vaak!
Dikke kus
Andrea
sterke meis, hopelijk heb je je mannetje snel in je armen :hug:
Tjee meis! Wat een lange aanloop hebben jullie zo! Jullie mannetje wordt iedere dag langer in je buik mooier “afgebakken” moet je dan maar denken. :hug:
Nog niets :think: duurt lang zeg :hug:
Meiden, ik zag dit berichtje, en aangezien amaya zelf even niet kan posten :hug:
bij deze een quote van haar zus :inlove:
@Amaya wrote:
Hoi iedereen!
Namens Amaya post ik hier ff een berichtje (ben haar zus).
Andrea is gisteravond bevallen van een gezonde zoon!
Ik post ff onder naam van amaya want met haar gaat het op dit moment niet zo goed. Ze heeft een baarmoederontsteking en daardoor ook koorts. Nu aan de antibiotica en paracetamol, in de hoop dat de koorts gaat zakken. Anders wordt ze morgen in het ZH opgenomen. :S
Groetjes,
Redangel
Andrea gefeliciteerd met jullie zoontje :dance: :dance: eindelijk is hij er!! :dance: :dance: :inlove: