Is er al wat meer bekend???
Hoop dat het vandaag wel is doorgegaan.
Ik denk dat ik het gemist heb maar waarom word je ingeleid?
Marieke, Haar bloeddruk werd te hoog enz. vorige keer zei ze zwangerschapsvergiftiging, ze wilden het toch zolang mogelijk rekken, alleen kreeg ze nu ook steeds weeen die niet voor ontsluiting zorgen.
Das als ik het goed heb zo ongeveer de reden.
Update Andrea van 16:37
Hoihoi, sinds 6:30 in het zkh. 2x gel en geen vordering
Groetjes Andrea.[/quote]
Aha nu snap ik het, dankjewel :-*
Nog steeds geen nieuws hier? :think:
Nee, alleen dan van half 5 dat er nog geen vorderingen waren, misschien morgen nieuwe poging?
Of ze heeft het nu te druk om te sms-en omdat ze vol in de weeen zit, dat hoop ik dan maar voor ze
Inleiden kan lang duren idd. Hoop voor ze dat het nu toch opschiet.
he bah wat een rot ervaring zo om te bevallen
ik mocht tijdens de inleidings fase met of zonder resultaat niet naar huis tussendoor
hun planning was 3x gel en hierna aan het infuus
ik reageerde heel sterk op de gel dus gelukkig niet lang nodig geweest
maar ook als dit dus niet het geval was geweest had ik tot tygo geboren was in het zh opgenomen geweest
kom op ukkepuk… laat je niet kennen… je mamma’s willen je zo graag verwelkomen :inlove:
Vandaag ook nog geen nieuws??
Nee niks gehoord :shifty:
Nee niks gehoord :shifty:
Hoop dan maar dat ze gewoon heerlijk liggen te genieten van hun kleine mannetje!
Ik hoop het ook!!!
op hyves niets te lezen verder… :?
Pfff duurt wel lang zeg.
Als ik nieuws heb kom ik het echt plaatsen
Er zijn in totaal 3 juni-mama’s die gisteren ingeleid werden en bij alledrie nog geen bub nieuws :shifty:
Hoop voor ze dat er snel wat gebeurt :hug:
@Amaya wrote:
Als ik nieuws heb kom ik het echt plaatsen
Er zijn in totaal 3 juni-mama’s die gisteren ingeleid werden en bij alledrie nog geen bub nieuws :shifty:
Hoop voor ze dat er snel wat gebeurt :hug:
Dat kan dus een echte babyboom worden vandaag bij jullie! Spannend hoor!
Sms van Andrea; al 4x gel gehad maar nog steeds geen vorderingen…
Morgen een rustdag!
Kantjeboord, 1 van de ingeleide dames is gisteravond laat bevallen, nog 2 te gaan.
o jakkes… zovaak gel :hug: voor beide mama’s
bij mij was uiterlijk 3x gel en daarna infuus… wat raar he dat ieder ziekenhuis weer anders handeld… geen pijl op te trekken :roll:
Die gel is toch voor het verstrijken van de baarmoeder? als het nog niet verstreken is, heeft het volgens mij nog niet veel zin om aan het infuus te gaan, of heb ik het mis?
Sterkte in elk geval!
(Ik snap overigens nog steeds niet goed waarom ze ingeleid wordt.)