2 vrouwen en Zwangerrrrrr wooohooo P28 test

Nou meer hoef ik eigelijk niet toe te voegen!

hahhaha

Mijn vrouw(linda) en ik (andrea) willen al heel lang heel graag een kindje.

Na heel lang opzoek te zijn geweest naar een goeie donor, hebben we er eindelijk 1 gevonden!

Heb een positief ovulatietest (romed) en morgen gaan we ons eerste doe-het-zelf-KID-behandeling doen.

Zijn er meer dames hier, of kennissen van dames die dit hebben gedaan?

Natuurlijk hou ik jullie op de hoogte!

Dikke kus,

Andrea

Ik niet maar we hebben hier wel een dame schrijven die door middel van een donor zwanger is geworden. En nu is haar vrouw zwanger van de 2e :inlove:

Ze komt hier vaaaaaaaaast wel tikken als ze dit ziet…

Veel succes :thumbup:

Heel veel succes, hopelijk is het snel raak :thumbup:

Mijn vriend heeft een lesbische vriendin die met haar vrouw 2x die KID behandeling heeft gedaan en 2 heel lieve kindjes heeft nu!! Van 3,5 en 1,5 jaar dacht ik. Het was beide keren in 1x raak meen ik mij te herinneren.

Succes!!!

oh :shock: dat klinkt veel belovend.

Het is toch altijd moeilijk om met andere stellen zoals ons in contact te komen.

Lijkt wel of er nog een grote taboe op ligt ofzo.

(niet hier trouwens:))

bedankt voor alle medeleven

dikke x

Er zullen vast wel mensen zijn die het niet zo fijn vinden, 2 vrouwen die een getrouwd zijn en een kind willen (ook hier hoor, believe me) maar die zeggen gewoon lekker niets. En de mensen die iedereen een kindje gunnen zeggen het lekker wel…

Dus succes. Wie van jullie gaat zwanger worden?

En waarom als ik vragen mag?

Je heb helemaal gelijk Madre,

Ikzelf ga dragen, en mochten we tegen die tijd nog heel graag een kind willen krijgen, dan gaat linda dragen.

We hebben dit besloten omdat ik in mijn vorige huwelijk :oops: ook 5 jaar bezig ben geweest om zwanger te worden.

Ik heb samen met mijn ex-man 3 ICSI behandelingen gedaan.

1 is helaas uitgelopen op een miskraam en de andere 2 zijn niet gelukt.

Dus mijn “draagdrang” ligt veel hoger.

En Linda is op dit moment druk bezig met d’r voetbalcarriëre.

Dus niet echt de beste omstandigheden :smiley:

Vragen mag trouwens altijd, ben wel wat gewend!!

XXXXXX

Andrea

Wil jullie even succes wensen met zwanger te raken!

Vriendinnen van mij hebben nu ook een kindje alleen dan via een kliniek.

Succes jullie!! Hoop dat het snel lukt! :thumbup:

twee vriendinnen van ons hebben ook een zoontje via kunstmatige inseminatie, via ziekenhuis. Zij hebben wel enkele pogingen moeten doen (ik denk 6) vooraleer ze positief testten. Dus met anonieme donor.

het is zo’n lief ding, die beeb hé

En wie weet krijg ik er binnen enkele jaren ook wel van héél erg kortbij mee te maken, lees maar in mijn onderschrift ivm dochter Marijke :wink:

heel veel succes toegewenst !!!

liefs

gerda

Succes meiden! Leuk hoor, ik vind het juist heel bijzonder dat 2 vrouwen samen kindjes willen. Dus lekker niks aantrekken van andere meningen!

Er is hier idd nog iemand die samen met haar vrouw een kindje heeft en nu weer zwanger zijn. Ze schrijft mee in ons juni-2009 mama’s topic. Ik denk dat ze vast wel even voorbij zal schieten hier :slight_smile:

Succes!

Geen tips/ervaring, maar veel succes gewenst!! :-*

@Treffertjes wrote:

Je heb helemaal gelijk Madre,

Ikzelf ga dragen, en mochten we tegen die tijd nog heel graag een kind willen krijgen, dan gaat linda dragen.

We hebben dit besloten omdat ik in mijn vorige huwelijk :oops: ook 5 jaar bezig ben geweest om zwanger te worden.

Ik heb samen met mijn ex-man 3 ICSI behandelingen gedaan.

1 is helaas uitgelopen op een miskraam en de andere 2 zijn niet gelukt.

Dus mijn “draagdrang” ligt veel hoger.

En Linda is op dit moment druk bezig met d’r voetbalcarriëre.

Dus niet echt de beste omstandigheden :smiley:

Vragen mag trouwens altijd, ben wel wat gewend!!

XXXXXX

Andrea

Spannend hoor, ik hoop dat het helemaal goed gaat komen. Dus je was eerder getrouwd met een man. Ben je lesbisch of bisexueel?

Dank je wel dames voor alle lieve worden.

Ik had 2positive romed testen, dus we hebben gisteren avond de inseminatie gedaan.

Ik ben daarna lekker blijven leggen met me benen tegen de muur en zo in slaap gevallen :oops: :smiley:

Nou maar weer afwachten!! hahaha

Waar blijven die andere 2 vrouwen die hier schrijven??? :lol:

Wil graag ervaring horen

Dikke kus

Andrea

Benen tegen de muur, dat is ook een idee, waarom heb ik daar niet aan gedacht :wall: :mrgreen:

Ik wil jullie heel veel succes wensen en hopelijk hebben jullie over 2 weken ongeveer een mooie, positieve test in handen!!!

Ik vind het alleen maar mooi dat 2 mensen een kindje samen willen uit liefde voor elkaar. En of die 2 mensen nou een man en een vrouw, twee vrouwen of 2 mannen zijn maakt me niks uit.

Een kindje uit liefde, dat is het allerbelangrijkste!!!

Succes!!!

Ik duim voor jullie :thumbup: nog 2 weekjes geduld!!

Bedankt wederom voor weer alle lieve woorden.

Benen tegen de muur is idd wel makkelijk hoor, daarbij ook nog ff een kussen onder je kont, and your good to go!! lol.

Ik wil er alles aan doen dat ik kan zeggen: ik heb echt me best gedaan!!

nog 2 lange weken wachten…hahhaha dat zal wel iedereen bekend voorkomen! :zzz: pffffffffffffffffffffffffffffff

ooh…Heel veel success! Gaan jullie voor jullie eigen elftal? :mrgreen:

:shock: Elftal :shock: hhahahhahaaha

Neee, laten we beginnen met 1 (misschien 2, 2-ling loopt in de familie :o )

spannend hoor! heel veel succes ! :mrgreen: