1ste echo gehad...een tweeling of niet?

het is bijna half 9…meid ik denk aan je :-*

En? Ben je alweer terug? Je houdt ons wel in spanning hoor! :smiley:

hmm nog geen nieuws spannend hoor!!

weet je al meer???



we zijn helemaal niet nieuwschierig hoor :liar: :liar: !!

even nog even bij de juli mama’s gekeken maar daar ook niets…



ben ook niet nieuwsgierig nee… :liar: :angel:

Hanneke, ff hier kijken of je al gepost hebt :wink: Ben helemaal niet nieuwsgierig hoor :oops:

ooh ja… ze zal wel bijna gedaan zijn met werken niet!!

Ik heb al een paar gechecked…maar nog niet…hoop dat je ‘‘goed’’ nieuws hebt meid…2 beebjes…of iig 1 gezonde die goed is gegroeit :pray:

Hallo iedereen! Daar ben ik dan. Het was ongelooflijk druk op het werk en daarom ben ik nu pas thuis. Ben ook erg moe en… blablablabla… dat zullen jullie wel denken. Zeg nou maar gewoon hoe het is gegaan! :wink:



Nou, ben vanmorgen dus voor een echo bij de gyn geweest. Wat blijkt: Het is gewoon 1 supergezond kindje! Goed op maat, prachtig hartje. Er was ook helemaal niks te zien van “iets” anders. He-le-maal niks! Was dus wel even vreemd maar we zijn ontzettend blij met ons kindje! Hoef ik me tenminste geen zorgen meer te maken over evt. tweeling in 1 vruchtzak, etc. Nee hoor… het is prima zo… we zijn helemaal happy met de mooie echo!



Sorry… spannender kan ik het niet maken voor jullie :wink:

Wel supertof dat jullie zo met mij meegeleefd hebben. Ik ben er de week maar mooi mee doorgekomen! Bedankt iedereen!

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeej

een prachtig gezond beebje op de echo!!! :inlove: :dance: :inlove:

Gefeliciteerd meis.

En natuurlijk fantastisch dat die onzekerheid weg is nu :-*

@joseetje wrote:

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeej

een prachtig gezond beebje op de echo!!! :inlove: :dance: :inlove:

Gefeliciteerd meis.

En natuurlijk fantastisch dat die onzekerheid weg is nu :-*




Dankjewel! Ja inderdaad, ik merk ook dat ik echt een stuk vrolijker ben nu ik weet waar we aan toe zijn! Kun je het gewoon over je kindje hebben en hoef je niet steeds te zeggen: “Ons kindje, of kindjes,…” Nee, echt heel fijn!

Wat een goed nieuws!!! Jullie kindje is gezond, heerlijk om te weten!!

En inderdaad, geen onzekerheid! :dance: :dance:

Even het bewijsje: (omdat ik geen scanner heb, heb ik een foto gemaakt maar dat is wel wat onduidelijk. Als je goed kijkt zie je wel de armpjes en beentjes! :inlove: :inlove: )

Wat een prachtige echo :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeerd

Oh wat fijn!!

Een gezonde beeb…en nu Genieten!



:-* Sas

joepieeeeeeeeeeeeee hanneke, gefeliciteerd!!!

Geweldig meis, wat lekker :thumbup: Nu kun je idd lekker gaan genieten van je ene beebje in je buik en ook geen zorgen over “dingen” eromheen :hand: Gefeliciteerd Hanneke, echt super :inlove: En de echo is ook heel mooi :inlove:

jaaaaah gefeliciteerd!!! geniet ervan meid! het is voorbij voordat je het weet. het lijkt wel gister dat ik de eerste echo had en nu al weer 31 weken zwanger

Wat fijn zeg, GEFELICITEERD!! :dance: :inlove: :-*

Hartstikke goed zeg :thumbup:

en vanaf nu alleen nog maar genieten!!!