J.esse was bij zijn geboorte 4205 gram en 56 cm. Dit was zijn 1e pakje, maat 56;
Beetje jammer dat de verpleegster hem zo raar aangekleed had :roll: .
Ons 2e kindje krijgt een pakje van Nijntje, creme met lime-groen, in maat 56 aan.
ik zie de foto van Jesse en krijg in ene tranen in m’n ogen :oops: Hormoontjes…? Nu zie ik de leeftijd van Jesse en realiseer me ook dat hij een weekje jonger is dan onze dochter Elise. jeetje…
Wat gaat de tijd toch snel. En dan over een kleine 5 maandjes een Brusje voor Elise Het word shoptijd volgens mij
een ecru/grijs setje maat 44 dat hub op koopzondag heel snel bij de Prenatal had gehaald :inlove:
we hadden maat 50 mee naar het ziekenhuis maar dat was veeel te groot. en ik had een zak kleertjes te leen van een vriendin maat 44, maar we wilde toch ook 1 setje ‘van onszelf’
Ik had een roze setje maat 56 van de hema met een overslag hemdje (voor als ze met de vacuum gehaald moest worden dan hoefde er iig niks over haar hoofdje, uiteindelijk ks dus was niet nodig). en het bijbehorende broekje met voetjes. Deze heeft onze 9 ponder maar 2x aangehad. Toen ze 1 week oud was (de 2e keer) vond ik m al een beetje krap zitten. Ze leeft op grote voet :lol: De 2e dag had ze al een shirtje met haar naam maat 56 met korte mouw, daar past ze nu net nog in :lol: Maat 50 zijn we niet aan begonnen, we wisten al dat we en flinke meid zouden krijgen.
O voor de zekerheid hadden we wel een zelfde soort wit setje meegenomen mochten ze het na al die echo’s niet goed gezien hebben. Ook hadden we een paars mutsje voor het geval dat.
Ik had zo’n lief, leuk, schattig setje :inlove: Die had ik van mijn ouders gekregen. Maat 56. Met boerderij dieren.
Mijn kleine meid werd geboren met 37weken en was 44cm… Het pakje heeft ze heel even aan gehad, het arme ding verzoop er in. De dag erna zijn we maar snel een paar prematuur pakjes bij de prenatal gaan halen.
Ik had bij de oudste een heel lief gestreept roze/donkeroze/wit gestreept pakje met een wit truitje eronder. Voor mijn tweede en derde dochter heb ik bewust het zelfde pakje gekozen. Ik vind het heel leuk dat ze alle drie het zelfde eerste pakje aan hebben gehad! Mijn meiden waren alle drie tussen de 3260 en 3510 gram, het pakje is maat 50/56. Het is een van de dingen die ik altijd zal bewaren, mijn jongste (10 dagen) krijgt het voorlopig af en toe nog steeds aan.
Voor Timo een oranje pakje, uit Turkije. :inlove: Maat 56, zooo lief!
hier een heeel lief pakje van mexx, kobalt blauw broekje en een gestreept shirt met de tekst ‘i am lazy’ :inlove: