1e pakje

Ow, wat onwijs mooi :inlove:

Ik denk dat ik voor hetzelfde nijntje pakje ga als ik al heb, maar dan in 56. Hij valt wat klein, maar een kleinvallende 56 is nog niet helemaal een 50… wel mooi om al die kleine hummeltjes te zien zeg :slight_smile:

Een setje van de prenatal in maat 50-56, paste direct vrij goed (hij was 4210gr), maar hij heeft deze maat maar een maandje aangekund toen had hij al 62. Vond het trouwens moeilijk om iets leuks neutraals te vinden. De meeste kleertjes zijn echt voor een jongen of meisje.

Amy was nogal klein bij de geboorte, dus die verzoop in haar pakje maat 50 :inlove:

De mannen verzopen in maat 44, die hebben ze de 1e maand nog aangehad. Dus het eerste pakje wat we voor hun hadden, hebben we wel aangehad (voor het idee) maar dat zag er niet uit :lol: :lol:

voor de oudste zei de verloskundige dat het een kindje zou zijn tussen de 8 en 10 pond en we hoefde geen keine maatjes te halen dus hadden we alleen maar 62 en dus veelste groot mevrouw kreeg heel snel 50 aan en was iets te ruim

met de 2e maat 50 gekocht en daar verzoop die in dus na prematuur winkel gegaan en maat 44 gehaald en dat heeft ie lang aan gehad en ze waren 39 en 40 week

bij mijn zoon had ik een pakje maat 56 bij Esprit gekocht en dat zat prima maar hij was ook erg lang (54 cm bij geboorte). Voor mijn dochter had ik niets nieuws gekocht want er waren toen geen leuke neutrale babykleertjes te vinden. Het merendeel van de kleertjes in de winkels was toen of roze of heel duidelijk jongenskleding. Dit jaar viel het wel mee en moest ik zelfs kiezen. Ik had wel een hele berg neutrale kleding van mijn schoonzus gekregen en daar heb ik toen wat uitgezocht. Dat was geloof ikmaat 56

Dit was het 1ste setje van mijn meisje maat 50.

:inlove: :inlove: :inlove:

Jana had een creme kleurig pakje aan met streepjes en met een groen mutsje :inlove: :inlove:

bij esmay hadden we een wit broekje met shirt met mintgroene tekens

bij jayden een broekje met shirt. wit met oranje nijntjes (prenatal)

allebei maatje 50 maar ze verzopen er in. ze hebben allebei nog een week of 2 prematuur maten aan gehad. terwijl ze niks te vroeg waren

Riley had een Noppies pakje maat 56 aan, wit truitje, en gestreept broekje :inlove:

Dat nijntje pakje ( die met oranje nijntjes!) Die willen we dus in het grijs. maar nu zie ik toch dat jullie hem in maat 50 hebben en dat deze goed past :think: Vind hem zo klein ogen, we hebben hem hier thuis… Ik ga hem via MP nu in maatje 56 erbij kopen en dan moet 1 vd 2 toch passen lijkt mij? En anders omkleden :smiley: Ik vind het setje zo leuk :smiley:

Allebei hadden ze hier een pakje van de hema.

maatje 50/56

Voor Bo had ik een setje maat 56. Het kleine ding verzoop er in. De volgende dag ging manlief wat boodschappen doen en ik vond al dat hij zo lang weg bleef! Kwam hij terug met een allerschattigst roze pakje maat 44 en dat paste perfect.

Voor Nikkie had ik een maatje 50. En dat paste goed. Maar ook hier ging manlief de volgende dag op stap (dit keer samen met Bo) en kwam hij thuis met een heel leuk setje, ook maat 50.

Imme was een grote tante en maatje 50 paste goed. Ik ben blij dat ik maatje 50 heb gekocht en niet 56. Juul verzoop nog in maatje 50, maar hij was dan weer een stuk kleiner.

als ik jullie foto’s bekijk kom ik erachter dat ik niet eens een foto heb dat ze de kleertjes aan hebben. overal liggen ze in hun bakje met een dikke deken en een mutsje van het zkh.

Vreemd dat je van zoiets geen foto’s maakt.

@Pitje27 wrote:

als ik jullie foto’s bekijk kom ik erachter dat ik niet eens een foto heb dat ze de kleertjes aan hebben. overal liggen ze in hun bakje met een dikke deken en een mutsje van het zkh.

Vreemd dat je van zoiets geen foto’s maakt.

Ik trok gister dezelfde conclusie. Al hebben we wel twee of drie foto’s waar het truitje net iets boven het dekentje uitkomt…maar geen foto’s van haar in het hele setje.

Ooh eerste pakjes zooo leuk om bewust uit te zoeken voor de bevalling. Heb ik ook gedaan en ook weinig tot geen foto’s van. Wel van een ‘net pakje’ wat we voor wat later hadden uitgezocht. En kort voor de bevalling bedacht ik me dat ik zoonlief bloot tegen bloot op mijn warme buik wilde hebben :o

Succes iig met uitzoeken en vooral ook straks heel veel plezier met het aantrekken. :thumbup:

Deze had Lev aan, van Imps&Elfs.
Met een gestreept antraciet/wit broekje.
Op het shirt stond: manager.

Ik vond het zo lief :inlove:
Nu wil ik weer zoiets :think:

ella had de eerste dag een ziekenhuis pakje aan:

gewoon een simpel gehaakt truitje met moltondoek om de benen :inlove:

en de dag erna een eigen pakje

thuis had ik haar eerste pakje klaarliggen. om een warm kruikje heengewikkeld. een fel groen pakje met de tekst: 100% home made. with lots of love :inlove:

Voor Aniek hadden we een super schattig roze velours pakje met een broekje zonder voetjes en een truitje met broderie kraagje en een hartje met een beertje erop.

We wisten dan ook dat het een meid zou zijn.

Het paste prima, ze was 49 cm lang en het was maat 50.

Bij Peter wisten we al door de echo’s dat het een grotere baby zou worden, we hadden dus 56 mee.

Het was een creme pakje met wat groen en weer een los truitje en los broekje.

Peter bleek echter erg lang, 57 cm bij geboorte en het pakje pastte niet.

Ruud is nog weer naar huis gereden om 3 setjes 62 op te halen en zo was zijn eerste pakje een pyama van velours met marine witte strepen en een piraatje voorop… ach ja.

Bij Mies waren we beter voorbereid, we hadden 56 EN 62 mee en dan in deze maten hetzelfde pakje. een tricot broekje van witte stof met een grijze boord en een wit met grijs gestreept shirtje en een pandaatje erop van noppies.

Hij kon 56 aan :inlove: