1e kwartaal 2007 stoppers | al 16** zwanger nog 6 tegaan #20

Hallo allemaal.

Ik kom net uit de stad kledinghangertjes gekocht voor de baby’s en lekker op een terrasje in de stad gezeten met een vriendin die ik al en paar weken niet gezien had :smiley:

Bigsby en Luna, Geniet er van he van de vakantie het is zo weer voorbij :?

Gerdy, Ja dat het buiten de kazerne is is minder makkelijk maar ach hier in eindhoven zitten er vast genoeg.

Noemi, En al wat gehoord van je baas?

We gaan zo PIZZA eten :mrgreen: is al weer 4 weken geleden en ja dat kan dus niet he :wink:

Francis, gezellig hoor, terrasje doen! En het was nog mooi weer ook!

Super!

Jaja, heb gesprek gehad met mijn baas. Stinkie gaat een waarschuwing krijgen (want na 4 maanden willen ze hem dat toch wel geven ipv hem zomaar buiten te zetten :? ). Heb wel gevraagd of mijn baas mij wilde informeren als stinkie de waarschuwing gekregen heeft, want dan kan ik kijken of er echt wat veranderd. Geloof er niet in, maarja, zij zijn de baas eh!

Hij heeft trouwens vandaag weer een hele stomme fout gemaakt en ik heb het hem gezegd dat hij dat echt niet meer mag maken na 4 maanden. Dat we dat niet kunnen accepteren :mrgreen:

Tja, dan krijg je een stom antwoord … grrrr!

En een andere collega is ook tegen hem uitgevlogen dat hij toch wel initiatief moet nemen ipv maar zo tam te zijn …

Enne, pizza??? :mrgreen:

Bigsby, goed zeg dat je toch nog een echo hebt gehad. Jammer dat je geen foto’s meegekregen hebt, maarja, jij hebt tenminste je beebje gezien :inlove:

En ik hoop dat de zwangerschapsfitness helpt!

Luna, heerlijk joh vakantie. Geniet van Brazilië!!

luna, heerlijk vakantie!

noémi, goed gedaan van die waarschuwing voor stinkie, hoop dat het gaat helpen…

francis; leuk je vriendin weer gezien! en leuk kleerhangertjes, altijd makkelijk! en handig dat er zoveel dingen zijn op de kazerne! had je trouwens problemen met je toetsenbord ofzo? van die spelfoutjes :wink:

bigsby; ja idd zeker vaag deze korte cyclus. na curretage dus na 29 dagen ongesteld geworden, die hele lichte. en nu na 18 dagen weer stuk meer. ach ja, als dit over is gewoon om de dag klussen. we zien het wel. wij gaan 8 september op vakantie, dus misschien daarvoor nog goed nieuws? en anders net als ejb zwanger van vakantie terugkomen :mrgreen:

Karin wat kl**e van je knie, had je daar eerder geen last van?

Ik maakte me ook zo’n zorgen om de echo, maar vandaag dacht ik alleen maar dat ik zo blij was met die extra echo dat ik vergat om me zorgen te maken over die dingen die ik al weken denk :think: Het zal bij jou ook allemaal goedkomen, jij hoeft nog maar even te wachten :thumbup:

Francis was het met “die vriendin”? was het gezellig?

Genieten van de vakantie gaat vast helemaal lukken :mrgreen:

Was het echt 4 weken geleden dat je pizza hebt gegeten? tjeetje dat kan idd echt niet :shock: :wink:

Noemi het is toch fijn dat je bazen weten dat hij het niet zo goed doet, en ik neem aan dat als hij zo slordig blijft hij er toch een keer uit zal gaan. Dat zou fijn zijn, dan krijg je misschien een leukeren/ beter ruikende collega voor terug :mrgreen:

Ik ben allang blij dat die gyn mij alles wou laten zien, dat had ik namelijk gevraagt want het was een hele leuke vrouw. Dus durfde ik niet te vragen of ik die foto’s mee mocht nemen :oops: en ik krijg over 2 weken wel foto’s mee :mrgreen:

Amy als jou lichaam nog ff moest opschonen, dan is het fijn dat je dit keer zo’n korte cyclus had. Want nou kun je eerder weer met de nieuwe ronde beginnen, en op vakantie ben je wel meer ontspannender :wink: :mrgreen: Maar ik hoop voor je dat het al eerder raak is :thumbup:

vorig jaar november is mijn rechter knie verdraaid bij het blokken van een bal. Eerst tijdje doorgesukkeld , met rust en fysio, toch maar kijk operatie daaruit bleek dat de buitenste meniscus gescheurd was (75% scheurt de binnenste en ik moet zo nodig de buitenste) en de voorste kruisband was verrekt geweest maar niet instabiel. De scheur is weg gewerkt. Ik blij zsm voetballen. Naja daar kwam eerst even zwangeren bij dus dacht gelijk na de winterstop moet ik wel weer kunnen voetballen.

1e controle je kruisband is gescheurd maar dat loopt wel los

2e controle je voorst kruisband is behoorlijk kapot en ik moet nog zien of je weer kan voetballen. :twisted: :twisted: Maar verbieden kunnen ze het niet. Anders zien we je over een half jaar weer met afgescheurde kruisbanden.

Zeg dat dan verdorie meteen na de operatie! Mijn fysio denkt zelf dat ik na de winterstop wel kan vergeten. Eventueel helemaal het voetballen

Me is nou chaggie ben er flauw van vandaar even mijn agressie

sorry voor het ego berichtje :angel:

geeft niet karin, ego berichtjes horen hier ook :wink: veel succes iig met je knie en hoop dat je nog kan voetballen :frowning:

bigsby; ja idd wel lekker nu ff kortere ronde, kunnen we tenminste meteen weer door… al heb ik geen idee wanneer mijn ei gaat komen. en ben nu ook echt ongi, met de bijkomende flinke steken in mijn onderbuik ook!

enne, we gaan met mn schoonouders op vakantie, dus hoop dat het komende ronde raak is, anders wordt het leuk in italië in een tent met zn 4en :mrgreen: :think:

@amy82, wel balen dat je ongie geworden bent maar korte cyclus dus snel klus plezier. Haha toch romantisch in een tentje gewooon heeeeel zachtjes doen (neem dat er aparte cabines zijn)

ik zit zelf in twijfel om te stoppen maar ik zou niet weten wat ik anders moet gaan doen voor sport :think: klinkt misschien stom voetbal hoort bij mij.

@francis hoe was je pizza

@luna fijne vakantie geniet er van

Hallo,

De pizza was lekker :mrgreen: Maar ja wat wil je na 4 weken!! :mrgreen:

Amy, Ja ik zag idd dat mijn toetsenbord kapot was :wall: ja dat krijg je als je moe en voor het eten nog ff snel een bericht gaat plaatsen, tenminste ik krijg dat dan…

Karin. Dat is mooi klote zeg maar laat je niet ontmoedigen hoor ik heb een aantal jaren geleden een eigenlijke onverklaarbare last van vermoeidheid gehad, ik ben toen bij de internist en alles geweest… De arts heeft toen tegen me gezegd dat ik veel te hog eisen aan mezelf stelde en dat ik nooit de mannen eis zou halen met de conditieproef al zou ik iedere dag gaan trainen ( ik wilde dat heel graag) Nou wat denk je? Na een jaar liep ik hem toch het was maar eenmalig maar dat doet er niet toe het was me gelukt!! Mijn ervaring is dat artsen nogal snel zeggen dat iets niet meer kan maar ieder lichaam is anders en herstelt ook anders! Ik hoop dat het gaat lukken dat je weer kan voetballen, en ja misschien niet meteen na de winter maar iestje later misschien? :thumbup:

Noemi, Ja mijn ervaring is ook dat bazen nog als slapjes kunnen zijn in dat soort dingen, Ik heb toch wel eens verteld van die verschrikkelijke vrouwelijke collega? Die heeft dus laatst contractverlenging gehad :wall: Niemand snapt hoe dat kan maar ja het is wel gebeurd :?

Bigsby, Nee zo lang geen pizza daar moest verandering in komen he haha. Maar ja in de tent had ik geen oven :mrgreen:

Karin: dat hadden ze je ook wel eerder mogen vertellen :cry:

Dus je kunt maar beter niet meer voetballen anders kun je straks helemaal niet meer lopen.

Gefeliciteerd met je 20 wk :dance:

Amy dan hopen we maar dat het voor de vakantie al raak is, het is niet erg romantisch met schoonouders erbij :mrgreen:

Of je stuurt ze gewoon de tent uit onder de mom van… willen jullie nog kleinkinderen? :lol:

francis en je kon daar natuulijk niet bestellen? :think:

Zo ik ga zo ff 2 taarten bakken voor morgen, en vanmiddag hebben we nog een afspraak dus ik denk jullie vandaag niet meer te spreken.

Fijne dag allemaal!!

Dames ik ga alvast gedag zeggen. Tot over 2 weken. We gaan morgen weg maar ik moet vandaag mijn koffer(s) inpakken. En daar ben ik altijd heeeel vlug in :liar: Is ook zo leuk om te doen :sick:

Amy ik ga ook met mijn schoonouders op vakantie dus ik hoop dat mijn eitje vandaag nog ff springt :mrgreen:

Bigsby fijn dat alles in orde was met de beeb :thumbup: En alvast gefeliciteerd en een hele fijn verjaardag morgen :dance:

Misschien tot later en anders tot over 2 weken!

Luna: dankje wel, het gaat vast leuk worden morgen, en het weer werkt zelfs mee kunnnen we lekker buiten zitten.

En ik moet mijn koffers ook nog inpakken, dat zal morgen wel worden.

Ik wens je een hele fijne vakantie en tot over 2 weken :mrgreen:

Zo er staan al 2 pannen macaroni klaar, en de appeltaart zit al in de oven en ik heb het hele huis al gestofzuigd. Nou moeten we zo alleen de kwarktaart nog maken maar die is het makkelijkst en zo klaar :mrgreen:

Doeggie

Amy, balen hoor, blijkbaar toch weer ongi :? . Hopelijk is je lichaam snel hersteld en vindt het weer een goed ritme. Haha en zwanger van vakantie terug komen is zeker een goed plan, is heel leuk kan ik je vertellen :mrgreen: .

Hellen, succes weer met klussen in je huis. Hopelijk ben je snel klaar en kan je weer gezellig meekletsen.

Francis, jammer dat de fysio van de kazerne niet echt iets voor je kon doen, maar wel goed dat hij dat toegeeft en je doorstuurt!

Angel, volgens mij is 25 kg inderdaad nog niet zoveel dat ze zeggen dat je af moet vallen om zwanger te kunnen worden. Ik zou gewoon toch even naar de ha gaan meid en ondertussen gewoon ook alvast proberen of het lukt om wat af te vallen, kwaad kan dat natuurlijk nooit, maar ze mogen echt wel even serieus kijken hoor :-* .

Noémi, goed joh dat je met je baas over stinkie hebt gepraat en fijn dat hij het probleem erkende!

Luna, fijne vakantie!

Bigsby, fijn joh dat je zo snel in het ziekenhuis terecht kon en dat alles goed was met de beeb. Hopelijk helpt de zwangerschapsfitness je. En voor ik het vergeet, alvast gefeliciteerd met je verjaardag!

Karin, balen van je knie, hopelijk hersteld het allemaal toch nog zo goed dat je weer kan voetballen.

Heb net even heerlijk zitten lachen achter de computer. Zoals de meeste van jullie misschien wel weten, ben ik een grote liefhebber van quadrijden.

Nu heb ik op een quadforum de discussie geopend of het wel of not done is om als zwangere quad te rijden. Komen hele leuke reacties op. Zeker omdat het tot nu toe alleen maar mannen zijn die gereageerd hebben.

Natuurlijk ben ik gestopt met rijden, hoe erg ik dat ook vind. Volgend jaar, dan gaan we wel weer.

Hallo allemaal,

Ik moet toch wel lachen hoor maar mijn fysio op de kazerne is een zij :mrgreen: maar goed…

We zijn net terug uit de speeltuin en van de kapper.

We gaan straks panenkoeken eten en daarna naar de Kermis er is hier in Eindhoven echt een supergrote kermis deze week. :dance: Ik mag wel nergens in mar ik mag natuurlijk wel suikerspin of oliebollen eten :mrgreen:

Gerdy, Leuk dat ze dara ook al een forum van hebben :smiley:

Edith, Ja ze zei al meteen dat ze er echt helemaal geen verstand van had maar ze schaamde zich wel een beetje er lag ook een bijscholings aanvraag voor haar neus zeker omdat er meer en meer vrouwen in dienst komen.

Luna, Als je het nog leest veel plezier he op vakantie.

Bigsby, Ga nou je koffers pakken steeds alles op het laatste moment he :mrgreen: :stuck_out_tongue:

Amy, zwanger terugkomen van vakantie is een heel goed idee!

Maar met je schoonouders samen in 1 tent … hmm, dat is idd niet echt makkelijk.

Luna, heel veel plezier in Brazilië en jij ook gewoon zwanger terugkomen hoor!

Bigsby, lekker hoor taart! Je hebt mooi weer, dus jullie kunnen misschien lekker buiten zitten. Geniet ervan!

En wel je koffers inpakken hoor! :mrgreen:

Gerdy, haha, mannen hebben daar waarschijnlijk een heel andere kijk op. Wel leuk dat je ook een quadforum hebt.

Francis, ooh leuk kermis. Idd, je mag nergens in (wel in de draaimolen hoor :mrgreen: ), maar wel lekker snoepen. Geniet ervan!

En driemaal raden wat wij vanavond gaan eten :mrgreen:

Er zijn waarrempel mannen bij, die hun partner zouden VERBIEDEN om op de quad te stappen. Nouja zeg, mag die vrouw dat eventjes zelf bepalen? Je kan als man hooguit je bezorgdheid uitspreken, maar VERBIEDEN?

Francis: veel plezier op de kermis. In Venray is ook kermis. Best wel groot, maar zal niet zo groot zijn als Eindhoven. Misschien dat we vanavond nog even een ronde doen en anders dinsdag.

Alle vacantiegangers: Heel veel plezier.

pizza!!! :mrgreen: wij vanavond lekker bbq’en! :mrgreen: :drool:

hadden het goede idee om vandaag te gaan witten :think: dus zit nu beetje onder de witkalk :frowning: zometeen ff douchen, nog lekker genieten van de zon en dan op naar de bbq (bij mijn zwager)! Morgen lekker naar het strand, waarschijnlijk Rockanje!

noémi; we hebben zo’n grote bungalowtent gehuurd! heb er zo’n zin in, nog 5 weken werken!!

ga weer, doei!

hallo allemaal

hier ben ik ook weer ff… het gaat hier wel redelijk… alleen de leegte bij mijn ouders thuis is onverdraaglijk…

het huis gaat allemaal goed… volgende week kunnen we contact opnemen met de notaris en een afspraak maken voor het tekenen… heb gelijk de huur opgezegd en we moeten 3 september de sleutel inleveren… :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

@ANGEL…meid jammer dat je afstand neemt van kok maar tis heel begrijpelijk… ik wacht met smart op je positieve test… :pray:

Ejb: dankje! en voor die fitniss moet ik me morgenochtend nog ff snel voor opgeven aangezien ik na de vakantie gelijk moet beginnen.

Francis wat leuk!! lekker naar de kermis:mrgreen:

En ik moet nog steeds mijn koffers pakken:lol: dat ga ik zo ff snel doen, ik heb namelijk al wel een paar dagen de kleding klaar liggen die ik mee kan nemen (die ik nog pas eigenlijk) dus dit is niet helemaal op het laatste moment :wink:

Noemi die taarten zien er echt lekker uit :mrgreen:

En we gaan zeker weten buiten zitten, ik moet zo nog even de stoep vegen en alle kussens naar beneden halen en dan is de tuin er klaar voor. Oja en het strijkwerk moet ik zo ook nog doen:cry:

Gerdy er zullen wel leuke discussies op het quadforum staan!

En mannen die vrouwen dingen verbieden? dat vind ik echt belachelijk!! we zijn geen eigendom!

Amy veel plezier op het strand, het is er eindelijk een keer mooi weer voor:dance:

k moet nog van alles doen voordat de visite komt, maar ik wou nog ff komen kijken hier.Het is wel een raar idee om hier 2 weken niet te komen (ben misschien een beetje verslaafd :oops: )