Monique gefeliciteerd
fijne dag :-*
oh en fijne vakantie ook :mrgreen:
goeiemorgen
bedankt allemaal voor de lieve berichtjes
ik kijk nog even deze cyclus aan en als deze nog weer zo lang is ga ik even langs de ha
gisteren hebben we lekker in de tuin gezeten Luna in het badje ze had het heel erg naar haar zin :inlove: heb wel foto’s maar kan ze helaas niet uploaden :? ach nog 10 daagjes dan heb ik een laptop :dance:
Luna: fijne vakantie
en verder weet ik het niet meer :oops:
ik blijf nog wel af en toe meegluren hoor en hoop ook snel weer gewoon de nuchtere ik te zijn en mee te kletsen zonder het heftige IK WIL OOK!!!
tuurlijk wil ik graag maar moet niet te veel gaan overheersen
:-*
Angel is heel logisch hoor. Gewoon lekker op je gemak doen!
En lekker zeg dat het badje buiten kon. Luna zal er wel van genieten.
Bigsby, alles nu al ingepakt?
----
Nou, gisteren dus idd pizza gegeten … of nouja, gegeten :eh:
De pizza stond in de oven en opeens had ik er echt geen trek meer in. Maarja, moet toch iets eten, dus heb met moeite 2 stukjes gegeten.
Daarna even een uurtje gaan slapen omdat ik me zo slecht voelde.
En toen ik eenmaal wakker was, is een uurtje daarna alle pizza weer naar buiten gekomen :sick: Heb me heel de rest van de avond slecht gevoeld … En ik maar denken dat het na 12 weken zou beteren …
Monique, Gefeliciteerd!!
Angel, Do ehet lekker rustig ana iedereen heeft recht op zijn baaldagen zeg ik altijd maar :-*
Noemi, Geen zin in pizza dat kan natuurlijk niet he :mrgreen:
De kermis gisteren was leuk we zijn er op de fiest heen gegaan is een klein kwartiertje fietsen en dat ging prima allen het lopen dus niet kreeg wel last van mijn rug dus toen wijn we wat gaan drinken en daarna naar huis.
Vandaag heeft Marco de achtertuin helemaal onkruidvrij gemaakt ook tussen de tegels :thumbup: Het is niet zo’n grote tuin maar hij moet natuurlijk wel bijgehouden worden :mrgreen:
Francis, nou, voorlopig hier toch echt geen pizza meer hoor :sick:
Balen dat je last van je rug kreeg, maar wel handig dat jullie toen een terrasje konden doen.
En de tuin onkruidvrij, heerlijk!
Goedemorgen het is weer veel te vroeg!! Ik sliep pas om half 3 om vervolgens nog een paar keer wakker te worden, het was een combi van warm en te dik :lol:
Francis: kun je hem niet ff bij ons langs laten komen, wij hebben ook nog wat onkruid :mrgreen:
Fijn dat het leuk was op de kermis, alleen balen dat je last van je rug kreeg
Angel: jou tijd komt nog wel, en ik ga heel hard duimen dat het ook snel mag zijn. ik kan me voorstellen dat je ongeduldig word. Wij zijn er voor je hoor!!
Noemi wat balen dat het nog steeds niet beter gaat, zelf je pizza uitspugen?:shock:
Ik heb mijn spullen al bijna gepakt, alleen de laaste paar dingentjes nog
Ik moet nu echt gedag zeggen aangezien we nog eeen paar dingen moeten doen, werkse allemaal, en tot over 2 weken. Allemaal goed je best doen met klussen want ik lees straks alles weer terug :mrgreen:
Doeg allemaal!!!
Groetjes Monique
Bigsby, heeeeeeeeeeeeel erg veel plezier! Geniet ervan en tot over 2 weken.
Francis, balen dat je zo slecht geslapen hebt.
—
Hier een weekje geen bazen!! De ander is blijkbaar ook weg :dance: :mrgreen:
Bigsby, DOEIIIIIIIIIII :mrgreen:
Noemi, Ja nu zijn we de enige he
Francis, balen dat je zo slecht geslapen hebt :? .
Bigsby, fijne vakantie!!!
Noémi, relaxt KOKken dus .
Francis, nu moeten wij dus weer een heel topic volkletsen :mrgreen:
EJ, idd relaxt kokken :mrgreen:
Hoe gaat het met hubbie en met Elliott? Niet meer ziekjes?
Noémi, hubbie is weer helemaal beter en met Elliott zijn oortje gaat het steeds beter, zaterdag was nog drama met wind in het oortje, maar gisteren kon hij er al vrij goed teken, dus de pijn wordt minder. Gisteren had hij ook voor het eerst geen snotneus meer, dus ik heb goede hoop dat het deze week vanzelf helemaal over gaat.
EJ, ik duim voor je mee hoor! Want zo’n klein mannetje ziek zien is toch maar niets :?
Edith, Nou gelukkig dat het al beter word!!
Ik ben al weer klaar met werken :mrgreen:
Francis, gelukzak!
Ik moet nog een tot 17u :?
Alleen hier zijn is wel saai hoor … :mrgreen:
Trouwens al mijn collega’s ingelicht en ze waren allemaal enthousiast (tja, kunnen moeilijk anders reageren natuurlijk :mrgreen: ).
Ben wel weer misselijk, komt van de appelsap :?
Joehoeeeeeee, waar is iedereen?
Het is niet eens meer mooi weer, komop KOKken!! :mrgreen:
Noémi, hihi, maar ik moet ook werken :mrgreen: . Leuk dat je collega’s zo goed reageerden!
EJ, ja, ik moet normaal ook werken hoor :mrgreen:
Maar … geen bazen en geen werk. Tja, dan ga ik dus niet met mijn armen over elkaar zitten (zoals stinkcollega’s doen) :mrgreen: