1e kwartaal 2007 stoppers | al 16** zwanger nog 6 tegaan #20

hallooooooooooooooooooo!

zo noémi, jij hebt je dus wel vermaakt vandaag zo te lezen :mrgreen: :liar:

francis; heerlijk hoor zo’n korte dag! balen dat je niet zo goed geslapen hebt, hopelijk vanacht beter!

ejb; gelukkig dat hubbie en elliott weer aan de beterende hand zijn!

gisteren heerlijk aan het strand geweest, maar had me niet goed ingesmeerd :frowning: :wall: :cry: rode benen aan de achterkant en knalrode buik :frowning: au!

en ik heb nog wat meegemaakt met mijn mobiel… ff mezelf van Hyves quoten:

Tja. Normaal overkomt mij zoiets nooit. Waarom dan nu wel? Ik kijk altijd alles na, of er niets meer in zakken zit.

Behalve gisteravond. Vanochtend ging ik op zoek naar mijn Nokia. Mijn mooie goudkleurige telefoontje. Kon hem nergens vinden. Tot ik me bedacht dat ik hem niet uit mijn jaszak had gehaald, en dat mijn jas vanacht in de was was geweest

En ja hoor, daar zat ie. Nog keurig netjes in mijn jas. Alleen een wasbeurt van 40 graden 2 uur en 20 minuten lang rijker. En nu wil hij niet meer aan. Arm telefoontje, arme ik

en hij doet het nog steeds niet! :(

Amy, Je moet hem 3 dagen!!! open laten drogen maar ik dnek dat hij het niet overleeft heeft die van mij ook niet gedaan :?

Noemi, Morgen ben ik er weer hoor :mrgreen: en hier was het wel heerlijk weer :thumbup:

Edith, Ja jij moets natuurlijk ook werken vandaag :smiley:

Amy: wat zonde, is die wel heel erg schoon. Maar daar heb je zo weinig aan als die het niet meer doet. Doet me aan mijn broer denken: zijn zoontje van toen 1 1/2 jaar oud heeft een mobieltje van mijn broer door het toilet gespoeld. Gaat mijn broer ook nog zijn mobiel bellen om te luisteren waar die ergens zit :shock: Vond het raar dat die niets hoorde.

Ik heb vandaag ook gewoon gewerkt hoor. En hier heeft de zon geschenen tot ongeveer 17.00 uur. Nu regent het.

Heb 2 buikfoto’s in het showforum geplaatst. Zijn genomen door mijn dochters.

Amy, pijnlijk voor je nokia. Nu dus maar op zoek naar een nieuwe.

En nog pijnlijker dat je verbrand bent! Laat je maar goed insmeren met aftersun.

Francis, fijn dat je mooi weer had!

Hier was het vanaf 13u slecht en opeens was het aan het regenen.

Gerdy, wat een mooie buik al.

En wat kunnen je dochters goed fotograferen!

haha gerdy, mobieltje door toilet, dat is niet zo tof :think:

ik had deze mob juist vorig jaar genomen met een wat duurder abonnement omdat ik deze graag wilde :frowning: en nu loopt mijn abonnement af, en krijg ik dit :frowning:

ga nu ff je buikfoto’s bekijken!

Dames ik meldt me weer af ga proberen harry uit te lezen :mrgreen:

Francis, succes :mrgreen:

Amy, wel balen hoor.

ja francis, succes! :mrgreen:

thanx :mrgreen:

En Francis? Is je boek uit? :mrgreen:

Hier waarschijnlijk weer een kalme dag voor de boeg.

Ben stout :mrgreen: Laat stinkie iets helemaal alleen doen (ok, heb gisteren wel 4x aanpassingen moeten doorgeven enzo) en dan moet hij het zo opsturen. Dus als het dan fout is, dan zal hij het wel weer horen. :mrgreen:

En hij stinkt weer vandaag :sick:

Ben me aan het oppeppen om er iets van te zeggen, maar durf het niet :?

Even kort ego berichtje:

Ben terug van de vk en we hebben het hartje gehoord :inlove: , ben helemaal blij :smiley: .

EJ, heerlijk dat je het hartje gehoord hebt! :inlove:

hier even een kort ego-berichtje van mij:

Ik ben 12 weken zwanger!!!

Hey Gerdy, geweldig dat zal heel goed voelen!

Noemi, Hoe langer je het uitsteld er iest van te zeggen hoe moeilijker het wordt!

Edit, Leuk he het hartje :inlove:

Ik heb Harry nog niet uit en moest me net echt dwingen niet verder te lezen maar te gaan leren :wall:

hoi hoi

ben ik ook weer ff snel :wink:

edith: fijn dat je het hartje hebt gehoord :inlove:

Noemi: en nog moed verzameld om iets tegen stinkie te zeggen?

Gerdy: gefeli met de 12 weken

Francis: spannend harry pottet :smiley:

zo vandaag zijn we ff naar de dierentuin geweest pffffffff was druk bleek de 1e dag te zijn dat bokito weer naar buiten mocht :? wisten we dus niet

verder was het wel leuk misschien dat ik nog wat foto’s plaats als er erg leuke tussen zitten van bokito weer geen foto gehad stond er vol met pers en andere nieuwsgierigen dus was dringen voor een plekje :?

oja goed nieuws ze hebben de boomgekortwiekt :dance: :dance: ben benieuwd hoelang ze nog te leven hebben :silenced: :shifty:

Gerdy, gefeliciteerd met je 12 weken! Fijn gevoel eh?

Angel, hihi Bokito :mrgreen:

En jij wist dat niet … jaja :liar: :mrgreen:

En een korte boom, super!

Francis, goed dat je je hebt kunnen inhouden en dat je gestudeerd hebt ipv gelezen!

En heb uiteindelijk niets meer tegen stinkie durven zeggen.

Hij heeft me wel afgeluisterd … We zaten in de lunchroom en ik dacht dat hij naar buiten was (de deur gehoord) en met 2 andere collega’s die hem ook maar niets vinden en niet graag met hem samenwerken en beetje aan het klagen. Komt hij opeens terug binnen :doh:

Weet niet wat hij gehoord heeft. Achja, dan weet hij het tenminste wel :wink:

hallo allemaal… maandag moeten we naar de notaris om alles af te handelen en hebben we het huis officieel gekocht :inlove: het einde is in zicht en dus ook meer koktijd… :dance:

morgen naar de vk… mijn moeder gaat dit keer mee… wilde toch mijn moeder en schoonmoeder er een beetje bij betrekken aangezien ik weet dat ze het allebei behoorlijk leuk zouden vinden om bij de bevalling aanwezig te zijn… mar dat willen marcel en ik niet…

dus dan maar mee naar de VK…

vandaag op de babykamer begonnen te verven… en ik wilde jullie ff de kleuren laten zien…

dit zijn de kleuren… hij is echt heel fel alleen dat zie je niet goed op de foto…

we moeten hem nog 1 x verven hoor dus niet dat je denkt van whaaaaaaaaah dat ziet er niet uit… dit is pas de eerste laag :lol: :lol: :lol:

Gave kleur!!! Gaat heel erg mooi worden. Fijn als dadelijk alles geregeld is.

Zou er ook niet aan moeten denken om mijn moeder of schoonmoeder bij de bevalling te hebben. Zijn schatten van mensen maar wil alleen zijn met Willian en de verloskundige en de kraamverzorgende (als die op tijd is). Bij de bevalling van Ilse kwam ze nog net op tijd binnen om Ilse geboren te zien worden. Zo snel ging de bevalling. En verder wil ik helemaal niemand erbij. Heb al met mijn moeder geregeld, dat zij Kelly en Ilse op komt halen als het zover is. Mag haar dag en nacht bellen. Wat een schat hé?

Veel plezier morgen bij de verloskundige.

Francis: Wat ben je aan het leren (of heb ik iets gemist?)

Tot wanneer is het kermis in Eindhoven? Wil nl. vrijdag gaan winkelen in jullie geweldige stad, samen met een vriendin.

Angel: Waarom vraag je je af, of de boom het wel red? Ben je er nog iets mee van plan?

Het is een geweldig gevoel om de 12 weken grens te hebben gehaald. Er viel vanmorgen ook een last van mijn schouders. Beetje raar hé? Maar het blijft een magische grens. Speelt toch nog steeds een beetje in mijn achterhoofd mee, die miskraam.

Zijn tegen de avond nog even lekker met de meiden naar Venray naar de kermis geweest. Was erg gezellig. Ik ging met de meiden in de rups, was blij dat die weer stopte. Want toen het doek eroverheen ging, had ik geen punt meer om me op te richten en toen werd ik toch wel een beetje misselijk. Heb ik normaal gesproken nooit. Ga het liefste in die dingen die over de kop en dwars en wild gaan. Heb ik nu maar niet gedaan

Hoi hoi

Gerdy, Morgen is de laatste dag van de kermis dus helaas loop je die dan mis.

Missy, Je hebt nog een hoop te doen of niet?

Angel, Jij hebt dus wer geen rokje aan gedaan begrijp ik :stuck_out_tongue: :lol:

Noemi, Nou als hij je gehoord heeft ruikt hij morgen misschien wat frisser :mrgreen:

Ben weer naar de gym geweest ging goed :thumbup: