1e kwartaal 2007 stoppers | al 16** zwanger nog 6 tegaan #20

@gerdy wrote:

Angel: Waarom vraag je je af, of de boom het wel red? Ben je er nog iets mee van plan?

nee niet of de boom het overleefd maar degene die hem heeft gesnoeid :mrgreen: :mrgreen:
volgens de meneer van de gemeente is een plataan (die boom dus) k***** verwekkend als die in blad staat en je hem gaat snoeien :wink:

ff kort en ego druk druk druk :shifty:

alles goed bij de vk… hartje weer gehoord…gevoeld aan de baarmoeder…

alleen een ietsjes te lage bloeddruk maar dat was niet erg want dat was voor de baby alleen maar beter zei ze…

ik schrok wel ff was 140/50…

ik reageer maybe vanaaf nog wel ff… :-*

Hennie ik heb ook de hele zwangerschap een lagere bloedruk gehad!

Is niet erg hoor, net wat de vk zei is voor de beeb alleen maar beter.

Rustig aan doen en af en toe een coup a soupje :-*

Oja en onthouden wat je bloeddruk is als je die prik krijgt over 10 weken, bijwerking daarvan is namelijk ook dat je bloeddruk laag word.

Geen pretje als je al een lage bloeddruk hebt kan ik je vertellen :wink:

Angel, Van 1 keer snoeien zal het toch wel mee vallen??

Missy, Ik weeet niet wat echt laag is maar ik heb altijd 60/120 of 60/110 nooit last van gehad pas de allerlaatste wek van mijn zwangerschap met Brian had ik 85 maar dat was echt in de 40ste week.

Ik ben vanmiddag naar de outlet in Roermond geweest echt mooi dara allemaal dure merk winkels die alles goedkoper aanbieden, Ik heb bij de Adidas winkel hele lieve babay scoentjes gekocht voor een meisje die hadden we al in de jonentjes versie, Ik had bij Ralp Lauren mooie kleding gezien maar ja daar pas ik nu niet echt in :mrgreen:

Ik ga trouwens vanavond vroeg naar bed :mrgreen: Ik deed vannacht om hal 5 pas het licht uit, maar ik heb Harry Potter uit gelezen :mrgreen:

En toen ging om 5 voor 7 de wekker… :roll:

Francis, niet gezond hoor zo weinig slaap!

Maar … HP is wel eindelijk uit :dance:

Laat je nog een foto zien van de schoentjes?

Angel, die man die die tak afgezaagd heeft, moet dat toch wel weten van die boom? Nouja, hoop het voor hem eigenlijk!

----

Hier ook proberen vroeg te slapen, want ben erg moe :zzz:

Nee nu ff geen foto’s kan even niet :?

Ooh, balen :?

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: dat was dus gewoon een k*t smoes van een ongelooflijk luie ambtenaar :wink:

een boom kan k***** hebben maar dan nog is het niet overdraagbaar op de mens

zou wat wezen als het wel zo was dan mag je bij elke storm binnen zitten en wachten tot alle “stoffen” zijn uh weggewaaid?!? opgelost?!?

heb het ook die dag dat mij die mededeling gedaan werd nagevraagd of het mogelijk was maar je kan een allergiesche reactie ervan krijgen doordat er haartjes ofzo op de bladeren zitten dat is alles

Angel, ooh is dat het maar :mrgreen:

Die ambtenaar wilde je dus bang maken zodat je er zelf niet aan zou beginnen, hahaha.

angel; fijn verhaal van die boom :mrgreen:

hennie; dat kamertje ziet er nu al leuk uit met die kleuren! ben benieuwd naar het eindresultaat! :thumbup:

francis; goed hoor, HP uitgelezen :mrgreen:

gerdy; gefeliciteerd met je 12 weken!! :dance:

heb net wezen strijken, werd me toch ineens :sick: waarschijnlijk verkeerd gegeten ofzo (nee geen pizza, maar rode kool). was ff niet echt prettig…

maandag op kraamvisite, en de 28e ook weer bij mn andere collegaatje :inlove:

ff heel erg ego doe ik wel vaak he de laatste tijd :oops: :oops:

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

morgen komen mensen die al eerder zijn wezen kijken in ons huis en nemen een eigen makelaar mee

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

laat er een bod uit komen :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Angel, Wat goed zeg :pray: :pray: :pray: :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Noemi, Is heb bij jullie ook al de hele dat aan het gieten? Het is hier nog geen 2 min droog geweets vandaag!!

Amy, Voor jou dus geen rode kool meer :mrgreen:

Ik heb net 10! ja 10! geboortekaartjes boeken opgehaald bij de drukkerij nou als ik daar niet sin kan vinden weet ik het ook niet meer :?

Francis: hoop dat er enkele leuke kaartjes bij zitten. Het merendeel is wel voor 1 kindje. Voor meerlingen is het toch minder. Maar al zal zeker wel iets tussen zitten wat jullie leuk vinden. Veel plezier met doorbladeren.

Gelukkig kunnen en hoop kaartjes ook voor 2 kindjes :slight_smile: maar ik heb net al in een boek ook tweeling kaartjes gezien :inlove:

Angel, spannend zeg! Ik duim voor je dat je eindelijk een goed bod krijgt!

Laat je wat weten?

Francis, hier ook al heel de dag regen, regen en nog eens regen. Het begon al toen we opstonden :?

En 10 boeken super zeg, daar moet je toch wel je keuze uit vinden hoop ik.

En dan ook al tweelingenkaartjes gevonden, super! :inlove:

Gerdy, hoe is het met je meiden?

Heb je uiteindelijk je oude luizenkam nog gevonden?

Francis: suc6 met uitkiezen :mrgreen:

Noemi: tuurlijk laat ik iets weten (hopelijk een keer goed nieuws)

Nop. De oude luizen- en neten kam heb ik nog steeds niet gezien. Volgens Willian lagen die gewoon op de badkamer in de kast. Net of ik daar nog niet gekeken had :shock: Hij zou ze wel eventjes pakken…

Dus niet:"heb ze toch ergens anders gezien"kwam er heel droog uit. En dat van iemand die nog geen schone sokken kan vinden als ik niet zeg waar ze liggen (bij wijze van spreken dan hé)

Francis: heb ook al stiekum op internet naar geboortekaartjes zitten kijken. Heb er al een gezien die ik helemaal het einde vind :inlove: Maar toch nog maar even wachten tot we wat verder zijn. Zijn volgens mij wel dezelfde kaarten als die je kunt vinden in die lompe grote boeken. Schrok wel van de prijzen. Volgens mij hebben ze de guldenprijs gewoon omgestoken naar euro’s.

De meiden hebben trouwens geen luizen. Heb ze een week lang elke dag geroskamd, maar geen luis of neet te bekennen.

Gerdy, goed toch dat de meiden geen luizen en/of neten hadden.

En je hebt weer een nieuw kammetje.

En mannen … zo voorspelbaar :mrgreen:

Volgens mij hebben ze dat trouwens met bijna alle spullen gedaan hoor, alles wat eerst 2 gulden was is nu 2 euro. 50 gulden is nu 50 euro.

Bah!