1e kwartaal 2007 stoppers | al 16** zwanger nog 6 tegaan #20

Gery, Ik weet nog dat ik de vorige keer voor rond de 50 kaarten 150 euro kwijt was of zo nu hebben we weer 55 kaarten en ik geloof wel dat ik een beetje op de zelfde prijs uit ga komen. Maar Brian is geboren in het jaar dat de euro werd ingevoerd.

Noemi, Het is hier eindelijk even droog!

Ga vanavond naar een cafe en we gaan maar niet op het terras zitten :lol:

Morgen is het mooi weer gelukkig blijft dat zo want zaterdag heb ik een bbq.

Francis: ik hoop dat jij geweldig bbq-weer hebt. Dan heb ik dat ook. Wij hebben ook een bbq. En volgende week zondag wil ik ook mooi weer. Dan hebben we een bbq van het werk van Willian. Lijkt me erg leuk. De kids mogen ook mee. En daar hebben ze vanalles voor geregelt. Een springkussen, 2 grimeurs en een tv/dvd-hoek. Heb er nu al zin in.

Morgen lekker winkelen. Waar zit de H&M ook al weer in Eindhoven? Is dat in de promenade (dat heet toch zo, dat overdekt gedeelte, met die broodjeszaak waar ze die heerlijke broodjes hebben). Anders zoeken we heel Eindhoven we af.

Gerdy, veel shopplezier morgen in Eindhoven!

Francis, veel plezier vanavond en denk dat het idd verstandig is binnen te gaan zitten :mrgreen:

En dan duim ik ook nog voor iedereen mooi weer op zaterdag.

Hier gaan we zaterdagmiddag babykleding uitzoeken. Een vriendin van mijn schoonmoeder doet alles weg, dus hopelijk zitten er een paar leuke neutrale dingen tussen (aangezien we nu nog niet weten wat het is natuurlijk qua geslacht).

zo… vandaag het oude huis weer schoongemaakt en de laatste spullen over verhuisd…

het voelt nu echt heel erg definitief en hopelijk is dat ook zo

heb vandaag een navigatiesysteem gehad van m’n ouders dus nu op voor weer een leuk auto-tje hahahahahahaha

zo nog 6 daagjes en dan heb ik als het goed is een laptop :smiley: en dan kom ik denk ik ook wel weer wat vaker

ze komen morgen pas om 4 uur naar het huis kijken…

Francis: hopelijk is het zaterdag mooi weer ze geven wel mooi weer voor het wekend

Gedy, De heuvelgallerie daar bij de fontijn daar zit de h&m maar nu ik er overna denk bij de bijenkorf in het overdekte zit hij tegenwoordig ook weet niet of dat de prommenade heet.

Ik ga nu snel naar mijn bedje kom net uit de stad :mrgreen:

Goedemorgen.

Nou het wordt hier ook steeds rustiger :?

Ik ga lekker aan het werk…

Pfff, laatste dag zonder baas …

Moet er nog even van genieten :wink:

Francis, al leuke kaartjes gezien?

Angel, zo spannend zeg! Hoop echt dat ze een goed bod doen!

En dat je snel een laptop hebt!

Amy, hoe gaat het met je?

ja zeker hele mooie :mrgreen:

Lekker veel info weer … :mrgreen:

Hmmm, zit hier heerlijk aan de Japanse cake.

Een Japanse collega is morgen jarig en zijn vrouw heeft cake gemaakt.

Komt echt goed uit, want ik had honger! :drool: :mrgreen:

hoi hoi

zijn er nog wijzigingen voor het lijstje??

ben hem weer aan het aanpassen

Uh ik krijg er nog steeds 2 dus voor mij niet :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ik moet wel zeggen dat als ik droom dan is het steeds over een 3 ling nooit over 1 baby of zoals het ook echt is de tweeling, lekker vaag weer :think:

:think: hm 1 over het hoofd gezien tijdens de echo :lol: :lol: :lol:

nieuwe topic titel Francis krijgt er stiekum 3 :P:P:P:wink:

Whahaha, stel je voor!

Het zou kunnen hoor, dan ligt er gewoon 1 baby heel goed verstopt achter de andere …

En dan … 1 jongen en 2 meisjes? :mrgreen:

pffffffffffff nog 45 minuutjes duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim :shifty:

De 2e bezichtiging heeft dit opgeleverd dat de koper a.s. maandag via zijn adviseur zal laten weten welk bod hij neer zal leggen.

Afwachten dus. Spannend ook.

Ik houd jullie op de hoogte.

Een goed weekend!

:dance: :dance: klinkt erg hoopvol :dance: :dance:

Angel, klinkt zeker hoopvol!

Hoop dat het een goed bod is.

Ga voor je duimen hoor!

Nou Angel dat zou heel mooi zijn he als ze maar niet met een achterlijk bod aan komen zetten, omdat ze natuurlijk weten dat je er vanaf wil het staat tenslotte leeg.

En nee hoor het zijn er echt 2 :mrgreen: