1e kwartaal 2007 stoppers | al 16** zwanger nog 6 tegaan #20

francis; een drieling, zou wel mooie grap zijn :mrgreen:

angel; hoop zo dat je huis wordt verkocht! heb ook paar collega’s waarvan het huis respectievelijk 2 jaar, 1 jaar en half jaar te koop staat…

noemi; hier alles ok hoor! rode kool hoef ik idd voorlopig niet meer :mrgreen: wij klussen hier rustig verder… wel irritant hoor, als je niet weet wanneer je je ei moet krijgen :think:

Amy, ik hoef voorlopig geen pizza meer :mrgreen:

Snap dat het klussen wat moeilijker wordt, maarja, dan maar om de dag, toch? :mrgreen:

wij hebben geen pizza meer in huis, anders hadden we dat vanavond gegeten :mrgreen: en klussen doen we nu idd om de dag ja :slight_smile:

wij hebben nog wel pizza in de vriezer liggen, maar die komt echt never nooit niet meer in mijn maag … :mrgreen:

Amy, Ik vind een drieling geen goede grap hoor :? raar gevoel voor humor heb jij :mrgreen:

Noemi, echt heen piza meer :liar:

Francis, nee, echt niet meer.

Vroeger vond ik pizza ook niet lekker omdat ik er ooit eens ziek van ben geweest. Nou, nu is het gewoon weer terug in het oude gevallen :mrgreen: De pizza wel lekker vinden was gewoon een pre-12 weken uitspatting :wink:

kunnen jullie alsjeblieft stoppen om over pizza of ieder ander soort voedsel te praten :sick:

• Rent weer naar haar emmertje toe* :sick:

:lol: hahaha omdat ik verzoek om niet meer over voedsel te praten zijn jullie gelijk uitgepraat?!!??? :lol:

whahahaa

haha ja joseetje is nu idd rustig hier :wink:

hoop dat jouw misselijkheid snel overgaat!

ik heb hier een probleem:

15 juni: curratage

14 juli: bloedverlies

1 augustus: bloedverlies

11 augustus: bloedverlies

waar is mijn lichaam mee bezig??? :wall: :hand: :think:

amy: hm… vreemd misschien even langs de ha want zo schiet het ook niet op… :hug:

ja idd, eerst eens kijken hoelang dit gaat duren…

zie trouwens dat ejb 12 weken zwanger is, gefeliciteerd!! :-*

Goedemorgen allemaal

Ik heb hier een gebroken nacht acxhter de rug…

We hadden een gezellige bbq bij vrienden, zij werkt bij de keurslager dus heerlijk vlees :drool:

Maar goed wij om 10 ur naar huis Brian in bed… word ik wakker om kwart over 3 hoor ik in de verte Brian huilen, hij had heel zijn bed onder gespuugd en ipv dat hij dan naar beneden komt nee gaat hij in zijn bed zitten huilen :?

Het dekbed lag er ne 5 uur schoon op :mrgreen: hoe krijgt hij het voor elkaar he…

Nou ik Brian schoon gemaakt en Marco ijn bed, vanacht heeft hij in een slaapzak gelegen wand het dekbed was ook vies natuurlijk.

Maar goed ik lag dus om 04:15 weer in bed :?

Amy, Idd vervelend al die bloedingen maar schijnbaar heeft je lichaam ff tijd nodig om op gang te komen.

Joseetje, Sorry, nu heb ik het toch over eten gehad welliswaar niet zo smakelijk… :oops:

JOEHEEEEEEEEEEEEE!!! :?

WE HEBBEN NU OOK EEN JONGENSNAAM :mrgreen: :inlove: :dance:

Na weken dim dammen hebben we eindelijk in iedergeval de 1e naam ok nu nog de tweede maar onze zoon heeft in ieder geval een naam :mrgreen:

mooi francis!!! ben benieuwd!

waar is iedereen? dit hele weekend is dit het 8e berichtje! haha! zo ken ik ons helemaal niet :wink:

alex wil graag dat ik morgen de verloskundige of de dokter even bel ivm die bloedingen die ik steeds heb…

Dat lijkt me idd een heel goed idee Amy :thumbup:

goedemorgen

vandaag is de dag ben benieuwd :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

verder weinig te vertellen het weekend was wel lekker ben alleen toe aan vakantie geloof ik :mrgreen:

Amy: ik hoop dat je snel terecht kunt en duidelijkheid krijg waarom het is

Nou Angel ik ben benieuwd hoor hoe laat ga je wat horen denk je?

1e bod was 108.000 AUW dus… maar goed we gaan 113.000 terug bieden :smiley:

koper wil het 15 september opgeleverd hebben dus dat scheelt ook weer

Waar had je het voor te koop staan? en als ze de 113 accepteren heb je dan je hypotheek eruit?

het staat nu te koop voor 114.500 het moet opleveren 120.000 ofzo :mrgreen: dus schuld hebben we zowieso wel maarja liever een schuld met een eind in zicht dan een 2e huis…