Ja idd, maar hebben jullie niet ene constructie dat je die schuld in je nieuwe hypotheek stopt dan voel je het eigenlijk niet.
Nou ik hoop maar dat ze accoord gaan met jullie bod maar datzal nog wel niet denk ik, wat ik al zei het staat natuurlijk leeg :?
nee ik moet echt bij familie handje op houden (ach beter dan bij de bank :D)
ik ben al blij als we iets hoger komen dan die 108.000
Nou ik hoop het voor je maar het einde is in zicht en daar gat het om :dance:
pfffffffff wat een dag…
hoordde paar uurtjes geleden een kat mauwen buiten denk laat ik eens kijken want die 3 van mij lopen ook buiten ligt er een “klein” katje in de tuin hiernaast (van die lege woning dus) ik denk hm… vreemd want een kat van mij zat er bij en keek er naar… ik denk dat klopt niet 2 veemde katten die niet vechten :think: kat nr 2 van mij dacht hm zal wat te zien zijn in die tuin dus gaat ook die tuin in :shifty: maar ook gewoon rustig erbij zitten…
begint dat beest ineens te spartellen ik denk die heeft epelepsie ofzo… had gelukkig al een vermoeden van wie die was en was dus ook hun kat
was dat arme beestje waarschijnlijk aangereden hebben ze hem moeten laten inslapen
verder nog niks van het bieden gehoord
aah wat zielig zeg
Ooh wat erg van dat katje. Wij hebben sinds een paar weken ook een katje. Is hier aan komen wandelen. Meer dood dat levend. Hebben hem gevoerd en nu is die gebleven. In het begin was die erg bang, maar het gaat steeds beter. Hij/zij leeft gewoon buiten, maar komt elke morgen en avond een hapje eten. Kelly heeft hem/haar ‘snoetje’ genoemd.
Hebben een druk weekend gehad. Zaterdag hebben ze het terras uitgegraven voor het tuinhuis. Zouden ze in de middag gele zand komen brengen. Rijdt die vrachtwagen zich hardstikke vast in de ezelwei. Daar de zand maar laten kiepen en met veel gedoe, de vrachtwagen weer los gekregen (erg handig: vrienden met een tractor). Maar omdat de zand in de ezelwei lag en we de draad plat hadden gelegd, hadden we een nood afrastering gemaakt. 's avonds hadden we een bbq. Zondagmorgen ging al heel vroeg de telefoon. Niet opgenomen. Om 10.45 uur werd er weer gebeld: Of wij de ezel kwijt waren!?!? Jadus, was die snachts aan de wandel gegaan. Stond bij ons achter bij een boer in het aardappelveld. Die boer had hem kunnen vangen en in zijn paardenstal gezet. Toen moesten wij de zorgen dat de wei weer in orde kwam. Met een klein tractortje het zand naar het terras gebracht. Rijdt Willian zich 3 keer vast. Dan moets ik hem er met de Landrover weer uittrekken. Om 16.00 uur konden we No-No weer ophalen.
Lag gisteravond al vroeg voor pampus, was bekaf.
Winkelen was erg leuk. Heb een paar dingetjes gekocht.
Ga nu lekker op de bank liggen. Vanmorgen al weer om 5.00 uur op om te gaan werken. Ben net thuis. Tot vanavond.
@gerdy… een heel avontuur dus… lekker rustig aan doen hoor…
@francis… arme brian… hoop dat hij zich alweer wat beter voelt… ennne jippie een naam voor jullie zoon… :dance:
@amy… idd gewoon ff langs de HA want das wel een beetje vaag…
@angel… wat zielig voor die kat zeg… bah… nog iets gehoord van die mensen…
hier alles goed… morgen naar de notaris voor het passeren van de koopakte… zou eigelijk vandaag maar er was iets misgegaan… dus morgen officieel alles helemaal van ons… :dance:
heb een buikfoto geplaatst in het showforum…
Gerdy, Wat een beleving met jullie ezeltje :lol:
Missy, Dus julli ehebben al flink geklust voor het echt van jullie was? Dat is ook een rosico voor de kopers! fijn dat ze die wilde nemen nu zijn jullie al bijna klaar of niet?
Ik ga zo met Brian naar zwemles want ja de scholen zijn hier weer begonnen de zwemles dus ook
jah inderdaad alleen nog laminaat beneden en dan kunnen we schoonmaken en verhuizen…
:think: zijn de verkopers bekende van jullie dan Missy?
ben ik weer!
angel; zielig van dat katje zeg en van dat bieden, hoop dat jullie er snel uitkomen!
vanavond kraamvisite bij mijn collegaatje. Dochtertje gekregen, Olivia. Best zin in.
Verder vanmiddag de vk maar gebeld, volgens haar is het niet verontrustend ofzo. Mijn lichaam moet gewoon weer beetje op orde komen. Dat merk ik wel ja, lichaam wil niet wat ik wil. Wéér dus ongesteld, last van zweten, moe, vettige huid, last van mn borsten… pffffffffffffffffffff
heb na dat ene bod niks meer gehoord
maakte tegen Darius al het grapje 1 bod per dag anders word het te duur :silenced: :shifty:
dus einde van de week zullen we er wel uit zijn?!? :mrgreen:
Amy: hoop dat je lichaam gauw weer op orde is :hug:
Angel huizenkopen is een spelletje he je krijgt vrijwel nooit andwoord op je bod de zelfde dag hun moeten nu net doen of ze er heeeeeeeeeeeeeeeel hard overna denken om morgen hun "laatste"tegen bod te doen zodat jij wel akkoord zal gaan :roll: it’s all in the game
Amy, Ik had bij jou ook wel dat antwoord verwacht maar ja leuk is het niet natuurlijk…
Nou Brian had weer eens veel te veel energie dus echt serieus bezig met de zwemles was hij vandaag niet :roll:
nee. het huis stond al leeg en we hebben een sleutelverklaring getekend… dus daarom konden we er al vast in beginnen te verven enzo… we mochten alleen niets eruit slopen… maar dat was ook niet aan de orde dat willen we pas volgend jaar doen…
nou op hoop van zegen dat ze het juiste bod doen dan morgen…
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Ja idd ik duim met je me hoor dan ben je eindelijk van die ellende af!
Angel, hoop dat ze morgen een goed tegenbod doen of jullie bod accepteren.
Missy, hopelijk morgen dus de papieren in orde.
Joseetje, niets over eten hoor … :mrgreen:
Gerdy, jeetje, wat een verhaal van het ezeltje. Gelukkig kon de boer hem nog vangen!
Francis, balen dat Brian zoveel energie had, maarja, volgende keer gaat het misschien weer beter in de zwemles.
En ook wel vervelend dat hij zo ziek was van het weekend.
Amy, niet leuk om te horen wat de dokter zei natuurlijk, maar misschien wel ergens normaal. Hoop dat je lichaam snel weer een regelmatige cyclus heeft!
balen amy… ik hoop dat je lichaam snel weer okay is en dat je er weer tegen aan kan… met een mooi resultaat uiteraard…
Francis: jammer dat er weinig van zwemles terecht kwam
Luna werd net wakker :mrgreen: :mrgreen: dus ik naar haar toe zegt ze pelen (spelen) ik zo nee slapen het is bedtijd mama gaat ook zo slapen :mrgreen: nee pelen :inlove: en toen wat onverstaanbaars ik zo heb je een lunie woordenboek nheejjjj zegt ze hahahahahahahahahahaha (alsof ze begrijpt wat je zegt dan :lol: ) maar goed zo wou dus buiten in de tuin spelen :mrgreen: :mrgreen:
gekke “peuter”
kraamvisite was leuuuuuuuuuuk!!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: Olivia is zoooooooooo’n lief meisje!! heeft bijna hele avond in mijn armen geslapen, af en toe van die pruttelgeluidjes :inlove: :inlove: :inlove: